Gå til innhold

Hvordan er Rolf?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hva assosierer du med navnet? Passer det på en liten gutt? 

Anonymkode: 75a08...515

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Eldre mann eller hund. Litt hardt liksom.

Anonymkode: 0197a...200

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Vi sliter litt med store husedderkopper i første etasje. For å gjøre de litt «hyggeligere» har vi begynt å kalle de Rolf! 😅 Det har hatt en avvæpnende effekt 👍🏼

Anonymkode: ec4a2...653

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner en Rolf som er rundt 40, og en Rolf som er 2, og jeg kjente en Rolf som gikk bort nylig. 

Rolf er en kjernekar, solid og til å stole på :) Den lille Rolfen jeg kjenner er som 2-åringer flest, full av liv og glede :)

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Rolf Espevoll :)  Hyggelig fyr det, så synd han ble helt ødelagt og drepte seg selv til slutt.

Anonymkode: a21ad...cca

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Den Rolf jeg kjenner til er en sleip fyr i 60 åra. Han glor på unge jenter og er kjent for å være vanskelig på jobben sin. 

Anonymkode: 05275...0ba

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Rolf er et stødig navn og en stødig type. Intelligent, men med glimt i øyet. 

Anonymkode: bf995...c05

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Forbinder navnet med gretne, eldre menn som ikke eier høflighet. Ville aldri valgt det navnet på et barn i 2022, men hver sin smak.

Anonymkode: 58ba8...671

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rolf er i 50-årene og har viet hele sitt voksne liv til offentlig saksbehandling. Ingen kjenner byggesaksloven som han, og få tør å utfordre han på forvaltningspraksis. Han har et mentalt kart over alle reguleringsplaner i kommunen og husker stort sett tidspunkt for endringer.

Det som overrasker de fleste med Rolf er at han har noen ganske alternative ideer om metafysikk, han tar med seg hunden sin til et medium som kan kommunisere med den og nøste opp i det som Rolf engster seg for at kan være en begynnende depresjon.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Tøft navn! Kunne fint brukt det på et barn. Rolf er en gutt som er oppkalt etter bestefar, og stolt av det. I klassen er han den eneste gutten med et ekte norsk mannfolk-navn, noe vennene, Maximillian. Emilian og lille Vetle, misunner han. Ingen plager en Rolf, men alle vil være venner med han.

Som voksen er Rolf høy, og fysisk sterk av å ferdes i naturen. 

Anonymkode: b4dfa...d79

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Beklager, men Rolf er over 60 år gammel.Det er Rolfs eneste egenskap. 

Og før dere sier at alle Rolf har vært babyer - joda, men de var babyer før 1960, og da var det flere babyer som het Rolf!

PS: de store husedderkoppene heter Nils hjemme hos oss! :fnise:  

Anonymkode: b8eb5...554

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
36 minutter siden, AnonymBruker said:

Rolf Espevoll :)  Hyggelig fyr det, så synd han ble helt ødelagt og drepte seg selv til slutt.

Anonymkode: a21ad...cca

Rolv

Anonymkode: e315e...ce0

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Assosierer det med ekskjæresten min som het Rolf. Skikkelig klok, lun, raus og snill mann og langt under 60, haha. Skulle aldri ha gitt slipp på ham når jeg tenker meg om 😌

Anonymkode: d1ba6...285

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Anonymus Notarius
NymeriaRhoynar skrev (26 minutter siden):

Rolf er i 50-årene og har viet hele sitt voksne liv til offentlig saksbehandling. Ingen kjenner byggesaksloven som han, og få tør å utfordre han på forvaltningspraksis. Han har et mentalt kart over alle reguleringsplaner i kommunen og husker stort sett tidspunkt for endringer.

Det som overrasker de fleste med Rolf er at han har noen ganske alternative ideer om metafysikk, han tar med seg hunden sin til et medium som kan kommunisere med den og nøste opp i det som Rolf engster seg for at kan være en begynnende depresjon.

:ler:

Jeg synes det er et kult navn. Er nok flest eldre som heter det nå, men det er på vei tilbake, tror jeg. Har hørt om et par små som heter det de siste åra. Kjenner også en veldig hyggelig ung fyr som heter det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Rolf er en stødig kar! 
Fast jobb og grei inntekt, det er aldri noe tull med Rolf. Han er enten over 40 eller under 2 år. Rolf er kul! 

Anonymkode: dbffc...93e

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Min bestefar heter det. Jeg assosierer navet med trygghet og omsorg. Samt en mann som er vant til å fikse og ordne opp alt fra hus til hage. Syns dog det er rart å se for meg et lite barn med det navnet. 

Anonymkode: 3ce55...412

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde en hissigpropp av en lærer som het det. Han er sikkert over 80 nå, for dette er over 20 år siden og han var rundt 60 allerede da. Men syns det er et kult navn. Mye kulere enn Maximilian, Milian, Milo, Nathaniel, Chrisander, Emilian og alle disse jålenavnene. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...