Erdogan Skrevet 4. januar 2022 #1 Skrevet 4. januar 2022 Vi har det bra når ungen er hos faren og det bare er oss, men når gutten hennes på fem år er i leiligheten så mistrives jeg. Jeg har ikke noe greie på barn, men jeg synes dama bruker for mye tid på gutten og for lite på forholdet når gutten er her. Vi har bare bodd sammen i åtte mnd. Jeg har begynt å game når gutten er på besøk for å få tida til å gå. Jeg liker rett og slett ikke gutten. Er dette vanlige følelser som går over? 5
Gjest ATLAS6 Skrevet 4. januar 2022 #2 Skrevet 4. januar 2022 Begriper meg ikke på de som blir sammen med andre som har barn når de selv hater barn. Du er en tosk. Flytt ut før du gjør permanente skader på barnet og mor/barn forholdet.
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 4. januar 2022 Populært innlegg #3 Skrevet 4. januar 2022 Du bør flytte og la disse stakkars folkene være i fred! Anonymkode: 085a4...58c 50
Jessic_a Skrevet 4. januar 2022 #4 Skrevet 4. januar 2022 (endret) Det vil gå over. Bare sørg for å ignorere ungen totalt. Lag litt drama med barnefar så kjæresten din må velge mellom ungen eller den viktigste personen i hennes liv. Anbefaler deg også lage mange tråder her om hvor forferdelige bonusbarn er. Det viktigste er å traumatisere ungen for livet. You are doing great, sweety Endret 4. januar 2022 av Jessic_a 23
Maleficenta Skrevet 4. januar 2022 #5 Skrevet 4. januar 2022 Erdogan skrev (1 minutt siden): Vi har det bra når ungen er hos faren og det bare er oss, men når gutten hennes på fem år er i leiligheten så mistrives jeg. Jeg har ikke noe greie på barn, men jeg synes dama bruker for mye tid på gutten og for lite på forholdet når gutten er her. Vi har bare bodd sammen i åtte mnd. Jeg har begynt å game når gutten er på besøk for å få tida til å gå. Jeg liker rett og slett ikke gutten. Er dette vanlige følelser som går over? hmm. Tror det var litt tidlig st du flytta inn. Hun skulle latt deg og gutten blitt mye bedre kjent først for å se om det gikk bra først. Men du forstår deg ikke på småbarn tydeligvis, noe hun burde kartlagt før dere flytta sammen. Håper hun er en gid mor og velger sønnen foran deg og heller finner seg en mann som vil bry seg om han. 18
Erdogan Skrevet 4. januar 2022 Forfatter #6 Skrevet 4. januar 2022 Jeg tenker faktiskt på å flytte for meg selv, men har ikke så mye penger akkuratt nå. Jeg er ikke slem mot gutten, men jeg må innrømme at jeg ikke liker gutten hennes. 6
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2022 #7 Skrevet 4. januar 2022 Finn en dame uten barn. Anonymkode: 2f099...af2 16
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2022 #8 Skrevet 4. januar 2022 Erdogan skrev (Akkurat nå): Jeg tenker faktiskt på å flytte for meg selv, men har ikke så mye penger akkuratt nå. Jeg er ikke slem mot gutten, men jeg må innrømme at jeg ikke liker gutten hennes. Er du sint som en tyrk(er)? Anonymkode: 358ff...7f2 7
SlemUlv Skrevet 4. januar 2022 #9 Skrevet 4. januar 2022 Erdogan skrev (Akkurat nå): Jeg tenker faktiskt på å flytte for meg selv, men har ikke så mye penger akkuratt nå. Jeg er ikke slem mot gutten, men jeg må innrømme at jeg ikke liker gutten hennes. Snakket dere om barn, før dere flyttet sammen? Ellers gir det mening, at hun fokuserer på barnet. Spess siden barnet er så ung. 12
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2022 #10 Skrevet 4. januar 2022 Mora gjorde et utrolig dårlig valg av partner og bonuspappa til ungen sin, håper hun flytter fra dette egoistiske forvokste barnet. Anonymkode: 34f4f...18a 40
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2022 #11 Skrevet 4. januar 2022 Høres ut som denne dama har to barn i hus. Helt ærlig sak å ikke like et barn, men da bør man ikke flytte sammen med det. Anonymkode: 51cbc...609 29
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2022 #12 Skrevet 4. januar 2022 Erdogan skrev (9 minutter siden): Vi har det bra når ungen er hos faren og det bare er oss, men når gutten hennes på fem år er i leiligheten så mistrives jeg. Jeg har ikke noe greie på barn, men jeg synes dama bruker for mye tid på gutten og for lite på forholdet når gutten er her. Vi har bare bodd sammen i åtte mnd. Jeg har begynt å game når gutten er på besøk for å få tida til å gå. Jeg liker rett og slett ikke gutten. Er dette vanlige følelser som går over? Høres ut som tidenes bonuspappa. Kunna aldri vært sammen med noen som behandlet sønnen min slik. Anonymkode: 291fe...2ae 14
Maleficenta Skrevet 4. januar 2022 #13 Skrevet 4. januar 2022 Erdogan skrev (4 minutter siden): Jeg tenker faktiskt på å flytte for meg selv, men har ikke så mye penger akkuratt nå. Jeg er ikke slem mot gutten, men jeg må innrømme at jeg ikke liker gutten hennes. snylter du og? 30
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2022 #14 Skrevet 4. januar 2022 Selvfølgelig bruker hun mer tid på barnet enn deg når barnet er der?? Forventer du virkelig noe annet? Barnet vil alltid gå foran deg. Hvorfor er du sammen med en som har barn? Du er åpenlyst ikke moden nok. Mennesker slutter aldri å sjokkere meg… du burde se på den som er god egenskap at hun er en god mor, heloooooo Anonymkode: bf5a0...abd 21
Entern Skrevet 4. januar 2022 #15 Skrevet 4. januar 2022 Erdogan skrev (11 minutter siden): Vi har det bra når ungen er hos faren og det bare er oss, men når gutten hennes på fem år er i leiligheten så mistrives jeg. Jeg har ikke noe greie på barn, men jeg synes dama bruker for mye tid på gutten og for lite på forholdet når gutten er her. Vi har bare bodd sammen i åtte mnd. Jeg har begynt å game når gutten er på besøk for å få tida til å gå. Jeg liker rett og slett ikke gutten. Er dette vanlige følelser som går over? Nei. Gå ut av forholdet og inn på psykologkontoret. Dama og sønnen hennes fortjener så utrolig mye bedre enn deg. 11
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2022 #16 Skrevet 4. januar 2022 Stakkars dame...ikke nok med å ha en femåring annenhver uke, men nå har hun fått en egosentrisk tenåringssønn hun må fø på også. Anonymkode: e887d...d01 13
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2022 #17 Skrevet 4. januar 2022 Mye man må høre (lese) før øra (øynene) detter av🙃 Anonymkode: 68076...f0c 7
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2022 #18 Skrevet 4. januar 2022 Maleficenta skrev (2 minutter siden): snylter du og? Ja, han tar visst kaka. Anonymkode: 34f4f...18a 4
Maleficenta Skrevet 4. januar 2022 #19 Skrevet 4. januar 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Høres ut som tidenes bonuspappa. Kunna aldri vært sammen med noen som behandlet sønnen min slik. Anonymkode: 291fe...2ae høres litt ut som hun mora mangler dømmekraft her og 6
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2022 #20 Skrevet 4. januar 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Mora gjorde et utrolig dårlig valg av partner og bonuspappa til ungen sin, håper hun flytter fra dette egoistiske forvokste barnet. Anonymkode: 34f4f...18a Ikke kall ts en bonuspappa.. Anonymkode: f1d85...38c 10
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå