AnonymBruker Skrevet 4. januar 2022 #1 Skrevet 4. januar 2022 Synes ikke min er det direkte med ord. Mer med handling, interesse og følger opp det som er viktig for meg. men virker som det er vanskelig å ofte fortelle han er glad i meg osv. gjør det av og til, stort sett ettee jeg har sagt det først. Anonymkode: a9408...53f
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2022 #2 Skrevet 4. januar 2022 Min er som din, sier det ikke så ofte. Men jeg vet at alle de små og store tingene han gjør for meg er å fortelle det 😊 Når han kommer hjem fra butikken og sier "jeg tenkte at du kanskje hadde lyst på en sånn", fordi han vet at jeg liker det. Massasje, kos og intimitet. Når jeg ikke får ha dyna i fred om natten fordi han vil ligge helt inntil. Eller som i natt da jeg var syk og han satt bak meg og strøk meg på ryggen mens jeg kastet opp, og etterpå fortalte meg at jeg er fin. Så får det bare være at han ikke sier at han elsker meg/er glad i meg så ofte. Han viser det likevel ❤️ Anonymkode: 7afd8...61a 3
Trolltunge Skrevet 4. januar 2022 #3 Skrevet 4. januar 2022 Han blir bedre og bedre på det. Tror det har mye å gjøre med at vi begge to er mer bevisst på å gi hverandre gode ord på alle måter. (Takk, skryt, oppmuntring, komplimenter, og så videre.) Samt begrense negative ord. Rett og slett være bevisst på hvordan vi kommuniserer generelt. At det skal bygge opp, ikke rive ned. Jeg kan tenke meg at han ville si at jeg blir bedre og bedre på det også. Det henger nok litt sammen det der. 3
Raven.Writingdesk Skrevet 4. januar 2022 #4 Skrevet 4. januar 2022 Han har blitt flinkere med årene. Føler nå det heller er jeg som har litt å gå på..
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2022 #5 Skrevet 4. januar 2022 Ikke så flink på det. Viser mye kjærlighet i handlinger da. En gang ønsket jeg meg et kort med fine ord til bursdagen og det fikk jeg. Men særlig mye skryt og godord er det ikke så mye av i hverdagen. Man har ulikt kjærlighetsspråk. Anonymkode: 4fba8...5ab
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2022 #6 Skrevet 5. januar 2022 Ja, vil si det. Han sier mye fint til meg. At jeg er drømmedama hans, pen, sexy, den beste han har hatt sex med, smart og morsom etc. Han er også veldig stolt av meg hvis jeg får til noe nytt, feks da jeg fikk ny jobb. Kan kritisere også. Ikke stygt ment, og ofte nødvendig. Men iblant er det kjekt med ros for de tingene jeg prøver å forbedre. Feks rydde/organisere hjemme. Han får både komplimenter, ros og konstruktiv kritikk av meg også. Anonymkode: b483d...9dc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå