AnonymBruker Skrevet 4. januar 2022 #1 Skrevet 4. januar 2022 Jeg har barn med denne eksen. Og bruddet er ganske ferskt. Hun er også en av de som har vært der og sett hvor kjipt jeg hadde det, og vært en som jeg har betrodd meg til. Jeg fant nettopp ut at de i tillegg til å ligge sammen også har introdusert barna hennes til mitt barn, og at hun har gjort ting sammen med ham OG barnet mitt, uten at jeg har visst om det. Eksen min er fri til å gjøre som han vil. Men jeg hadde virkelig forventet av venninnen min å få vite om forholdet FØR hun tok seg til rette og var sammen med mitt barn, og dro på besøk dit i vårt gamle hus. Er ikke dette sjofelt gjort? Hvordan skal jeg klare å forholde meg til henne hvis hun ender opp som dama hans og etter hvert kanskje stemor til mitt barn? Anonymkode: ebe6a...d71 14
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2022 #2 Skrevet 4. januar 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jeg har barn med denne eksen. Og bruddet er ganske ferskt. Hun er også en av de som har vært der og sett hvor kjipt jeg hadde det, og vært en som jeg har betrodd meg til. Jeg fant nettopp ut at de i tillegg til å ligge sammen også har introdusert barna hennes til mitt barn, og at hun har gjort ting sammen med ham OG barnet mitt, uten at jeg har visst om det. Eksen min er fri til å gjøre som han vil. Men jeg hadde virkelig forventet av venninnen min å få vite om forholdet FØR hun tok seg til rette og var sammen med mitt barn, og dro på besøk dit i vårt gamle hus. Er ikke dette sjofelt gjort? Hvordan skal jeg klare å forholde meg til henne hvis hun ender opp som dama hans og etter hvert kanskje stemor til mitt barn? Anonymkode: ebe6a...d71 Hun er ingen venn lenger vel? Anonymkode: 0e7d0...470 46
MizzVic Skrevet 4. januar 2022 #3 Skrevet 4. januar 2022 Du er høflig og hyggelig, men regner hun nå som bekjent og ikke venninne. 35
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2022 #4 Skrevet 4. januar 2022 Hvordan venninne er egentlig dette om hun ikke allerede har møtt barnet ditt via deg? Anonymkode: a566d...eeb 17
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2022 #5 Skrevet 4. januar 2022 Det har hun, flere ganger. Men hun har da vært introdusert som venninna til mamma, og ikke som pappas nye dame. Hi Anonymkode: ebe6a...d71 11
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2022 #6 Skrevet 4. januar 2022 Barnet mitt er 4 år, og var 2,5 år sist vi møttes med barna (pga pandemien). Vi har vært venninner i 16 år. Hi Anonymkode: ebe6a...d71
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2022 #7 Skrevet 4. januar 2022 Eier du eksen din? Anonymkode: 2a1b4...802 1
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2022 #9 Skrevet 4. januar 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Eier du eksen din? Anonymkode: 2a1b4...802 Nei. Som jeg sier så gjør eksen min som han vil. Men jeg forventer av venninna mi å bli informert før hun innleder et forhold til eksen min, og i det minste før hun begynner å være med barnet mitt som pappas nye kjæreste bak ryggen min. Hi Anonymkode: ebe6a...d71 36
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2022 #10 Skrevet 4. januar 2022 Vinterjenta skrev (2 minutter siden): Er han ikke eks da? Jo, en eks jeg har barn med. Bør jeg ikke da bli informert? Hi Anonymkode: ebe6a...d71 11
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2022 #11 Skrevet 4. januar 2022 Så utrolig dårlig gjort av henne, skikkelig dårlig stil!! Blir sint på dine vegne, ekte venner gjør ikke sånn!! 🤬 Anonymkode: 7ce0e...6cd 44
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2022 #12 Skrevet 4. januar 2022 AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Jeg har barn med denne eksen. Og bruddet er ganske ferskt. Hun er også en av de som har vært der og sett hvor kjipt jeg hadde det, og vært en som jeg har betrodd meg til. Jeg fant nettopp ut at de i tillegg til å ligge sammen også har introdusert barna hennes til mitt barn, og at hun har gjort ting sammen med ham OG barnet mitt, uten at jeg har visst om det. Eksen min er fri til å gjøre som han vil. Men jeg hadde virkelig forventet av venninnen min å få vite om forholdet FØR hun tok seg til rette og var sammen med mitt barn, og dro på besøk dit i vårt gamle hus. Er ikke dette sjofelt gjort? Hvordan skal jeg klare å forholde meg til henne hvis hun ender opp som dama hans og etter hvert kanskje stemor til mitt barn? Anonymkode: ebe6a...d71 Er nok en grunn til at hun har vært der og lyttet og støttet deg til et brudd. Jeg synes ikke du skal forholde deg til henne i det hele tatt. Dette vennskapet er over og dere vil aldri klare å få et avslappet forhold til hverandre. Er veldig enig i at dette var dårlig gjort Anonymkode: 3c961...da2 33
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2022 #13 Skrevet 4. januar 2022 Fy f.. dritt begge 2, å dere som spør om han ikke er en ex.. er dere totalt blottet for følelser?? Empati? Shit for en bedriten moral folk har! Anonymkode: 38072...099 35
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2022 #14 Skrevet 4. januar 2022 Ikke noe du kan gjøre. Fokuser på deg selv, forhold deg til han som far til dine barn og la din 'venninne' være. Anonymkode: 5c0b6...57a 3
AprilLudgate Skrevet 4. januar 2022 #15 Skrevet 4. januar 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Barnet mitt er 4 år, og var 2,5 år sist vi møttes med barna (pga pandemien). Vi har vært venninner i 16 år. Hi Anonymkode: ebe6a...d71 😳 Hun hadde jeg kuttet all kontakt med. Og orientert om hvorfor. For å kontre et kjipt svar kan du jo legge til «dette så du jo komme og kunne ikke brydd deg mindre, men jeg gir nå denne siste beskjeden til deg uansett». Overlevering av barn kan tas ved at man henter i barnehagen på påbegynt samvær så man minimerer kontakt med eksen. Utover det er det barnet ditt som tar mest skade av høyt konfliktnivå, så ville vel mest gitt en tydelig fuckoff til henne og latt det være siste negative ord. 17
AnonymBruker 42 Skrevet 4. januar 2022 #16 Skrevet 4. januar 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Er ikke dette sjofelt gjort? Sjelden jeg ser dette ordet brukt, - men jo definitivt "sjofelt ++"... AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvordan skal jeg klare å forholde meg til henne hvis hun ender opp som dama hans og etter hvert kanskje stemor til mitt barn? Som @MizzVic sa "Du er høflig og hyggelig, men regner hun nå som bekjent (som ikke er favoritt) og definitivt ikke venninne" - bare minus høflig&hyggelig.. -den slags er forbeholdt mennesker som kan det å utøve slikt selv. (i min verden, jaffal) Verken din "venninne" eller eks later til å ose av ryggrad, så tenker jeg det er helt OK ikke kaste bort flere kalorier enn høyst nødvendig på dem... 18
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2022 #17 Skrevet 4. januar 2022 Dette er ingen venninne. Anonymkode: 0acc2...662 7
Minitroll Skrevet 4. januar 2022 #18 Skrevet 4. januar 2022 Veldig dårlig stil. Man holder seg unna ex’ene til venner. I hvertfall i et par år. 6
MizzVic Skrevet 4. januar 2022 #19 Skrevet 4. januar 2022 Beeblebrox skrev (7 minutter siden): Sjelden jeg ser dette ordet brukt, - men jo definitivt "sjofelt ++"... Som @MizzVic sa "Du er høflig og hyggelig, men regner hun nå som bekjent (som ikke er favoritt) og definitivt ikke venninne" - bare minus høflig&hyggelig.. -den slags er forbeholdt mennesker som kan det å utøve slikt selv. (i min verden, jaffal) Verken din "venninne" eller eks later til å ose av ryggrad, så tenker jeg det er helt OK ikke kaste bort flere kalorier enn høyst nødvendig på dem... Siden det er barn inne i bilde, syns jeg man kan oppføre seg. 2
AnonymBruker 42 Skrevet 4. januar 2022 #20 Skrevet 4. januar 2022 (endret) MizzVic skrev (3 minutter siden): Siden det er barn inne i bilde, syns jeg man kan oppføre seg. "Oppføre seg" burde man jo alltid gjøre nesten uansett (og spesielt med barn i bildet), men å være påklistra "høflig og hyggelig" med folk man har null respekt for synes jeg blir litt vel diplomatisk, altså... Iaf. for min egen del. Andre kan klare slike falsknerier uten at det koster en drue, så for dem er det sikkert OK Endret 4. januar 2022 av Beeblebrox 10
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå