Gå til innhold

Yrno - venter på første bittelille 🧡 ​

Yrno

Anbefalte innlegg

Yrno
Kakaoen skrev (1 time siden):

Blir stas med hus etterhvert da. Hjelper med mer plass. Da får man mer ting :ler: 

Sørlandet er best :nigo: Bor i Kristiansand selv. Så du er jo muligens fra «nærområdet» :danse: 

Jaa, gleder meg vanvittig til hus! Og hage! 🤩

Jeg er fra ca. en liten time østover for deg 😉 Elsker Sørlandet selv 💖 Ideelt sett hadde jeg flytta livet mitt her til Sørlandet, men det går jo ikke 🤷‍♀️ Var en som sa det så fint «det er forskjell på å leve og bo, og det høres ut som at du vil leve her og bo på Sørlandet» og det oppsummerer det egentlig perfekt 😅 Dessverre går jo ikke det, og da veier jobb, nettverk, venner og den slags tyngre for meg (pluss, mannen hadde vært vond å rikke herfra og hele familien hans er her) - dessuten hjelper det veldig at mannen også elsker Sørlandet, så dealen er at vi bor her, men somrene tilbringer vi i mine hjemtrakter 🤗 

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fiora
22 hours ago, Yrno said:

Absolutt! Ja, har lest mye bra om den 🤩 

Åå klarer nesten ikke vente med å endelig få hilse på 😍 
Er nok fort det som kalles nesting ja 🙊 Er glad vi fortsatt har god tid da, for er jammen meg mye å bestemme seg for også - veldig deilig å kunne ta det når det passer heller enn å stresse hvert fall 😄 Vi vil ha det klart før sommeren da, siden vi sannsynligvis drar bort hele juli sånn cirka ☺️

Hahaha Signerer denne! Vil helst rydde alle skap, skuffer, boder og det som er 🙊 Til mannens store fortvilelse 😂 Heldigvis begynner han også å se behovet for å gjøre litt her og der for og få plass til alle tingene som sakte men sikkert finner veien inn i hjemmet her 😅

Samme her!! 🥰

Helt enig, omfanget av å få baby var mye større enn jeg trodde, sånn rent praktisk :fnise:

Ser dere tenker å beholde gjesterommet som gjesterom, men hva med en slags kombiløsning frem til dere flytter i hus? At dere beholder seng og nødvendige «gjesterom ting» der inne, men at dere setter inn skap/kommode hvor dere også kan oppbevare en del babyting? 

Merker at det fyller seg raskt opp! Vi har bare lagt noen babyting på det som skal bli barnerom - må jo uansett rydde ut igjen ifbm oppussing, så selv med det lille jeg har kjøpt har vi nå babyting på boden, på hobbyrommet mitt og tilogmed på kjøkkenet :ler: kjenner det skal bli fint å få litt orden i babytingene etterhvert! 

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Yrno
Fiora skrev (3 minutter siden):

Samme her!! 🥰

Helt enig, omfanget av å få baby var mye større enn jeg trodde, sånn rent praktisk :fnise:

Ser dere tenker å beholde gjesterommet som gjesterom, men hva med en slags kombiløsning frem til dere flytter i hus? At dere beholder seng og nødvendige «gjesterom ting» der inne, men at dere setter inn skap/kommode hvor dere også kan oppbevare en del babyting? 

Merker at det fyller seg raskt opp! Vi har bare lagt noen babyting på det som skal bli barnerom - må jo uansett rydde ut igjen ifbm oppussing, så selv med det lille jeg har kjøpt har vi nå babyting på boden, på hobbyrommet mitt og tilogmed på kjøkkenet :ler: kjenner det skal bli fint å få litt orden i babytingene etterhvert! 

Ja, visste det var en del å sette seg inn i, men at det var så mye hadde jeg ikke trodd 🤯 Heldigvis er mannen god til å minne meg på at «babyer er tross alt designet slik at selv idioter skal klare å ta vare på dem» 🙈 Han har jo helt rett, det kommer nok til å gå helt fint, og ser vi at vi mangler noe går det fint an å kjøpe det etter hun har kommet også - prøver å minne meg selv på denne når nesting-instinktet står på som verst 😂

Det blir en kombiløsning ja 😄 Hun vil ha en kommode på gjesterommet med mesteparten av klærne sine i, og fort ei kiste eller lignende med leker. Så selger vi gjestesenga og får inn seng til lillemor når det blir tid for henne å flytte på eget rom bare 🥰 Aller helst skulle vi jo hatt eget rom til henne fra starten, men ønsker virkelig at mine foreldre og søsken skal kunne komme på besøk det første halvåret uten å måtte ta inn på hotell, så da må det bli sånn i starten bare💖

Hahaha ja de tingene blir fort mange gitt 😅 Heldigvis er de så søte at jeg kjenner jeg skikkelig gleder meg til å ha dem stående fremme på stua jeg 😍 Ha babynest i sofaen og babygym på gulvet 😍 Vogna i gangen og bedside-crib på soverommet hihi 🤭 Begynner i grunnen å glede meg veldig til hun kommer, samtidig som jeg blir litt mer skremt for hver dag fordi det blir litt mer virkelig at det faktisk kommer en ekte baby på en måte 🙈😂

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Fiora
6 minutter siden, Yrno said:

Ja, visste det var en del å sette seg inn i, men at det var så mye hadde jeg ikke trodd 🤯 Heldigvis er mannen god til å minne meg på at «babyer er tross alt designet slik at selv idioter skal klare å ta vare på dem» 🙈 Han har jo helt rett, det kommer nok til å gå helt fint, og ser vi at vi mangler noe går det fint an å kjøpe det etter hun har kommet også - prøver å minne meg selv på denne når nesting-instinktet står på som verst 😂

Det blir en kombiløsning ja 😄 Hun vil ha en kommode på gjesterommet med mesteparten av klærne sine i, og fort ei kiste eller lignende med leker. Så selger vi gjestesenga og får inn seng til lillemor når det blir tid for henne å flytte på eget rom bare 🥰 Aller helst skulle vi jo hatt eget rom til henne fra starten, men ønsker virkelig at mine foreldre og søsken skal kunne komme på besøk det første halvåret uten å måtte ta inn på hotell, så da må det bli sånn i starten bare💖

Hahaha ja de tingene blir fort mange gitt 😅 Heldigvis er de så søte at jeg kjenner jeg skikkelig gleder meg til å ha dem stående fremme på stua jeg 😍 Ha babynest i sofaen og babygym på gulvet 😍 Vogna i gangen og bedside-crib på soverommet hihi 🤭 Begynner i grunnen å glede meg veldig til hun kommer, samtidig som jeg blir litt mer skremt for hver dag fordi det blir litt mer virkelig at det faktisk kommer en ekte baby på en måte 🙈😂

Haha, det har han jo helt rett i! Det er nok derfor disse mennene greier å være litt mer rasjonelle også, butikkene stenger jo ikke dagen etter fødsel 😅

Det hørtes jo ut som en helt perfekt løsning! Helt enig i at det er viktig å ha plass til familie som vil komme på besøk - tror nok også at det kan gjøre godt å ha noen som kan hjelpe i starten! :strix:

ja, det er akkurat som de tingene formerer seg og sprer seg for hver dag… men innser jo at det kan ha noe med saken å gjøre at det stadig ankommer pakker fra diverse nettbutikker :sjenert: Enig i at det er koselig, må liksom smile litt hver gang jeg ser en av tingene som ligger klar - tenk at det er en liten en som snart skal bruke det! ❤️ Men ja, det går bare fortere og fortere og snart er ikke baby bare et abstrakt konsept inni magen :fnise:

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Yrno
Fiora skrev (På 12.5.2022 den 14.55):

Haha, det har han jo helt rett i! Det er nok derfor disse mennene greier å være litt mer rasjonelle også, butikkene stenger jo ikke dagen etter fødsel 😅

Det hørtes jo ut som en helt perfekt løsning! Helt enig i at det er viktig å ha plass til familie som vil komme på besøk - tror nok også at det kan gjøre godt å ha noen som kan hjelpe i starten! :strix:

ja, det er akkurat som de tingene formerer seg og sprer seg for hver dag… men innser jo at det kan ha noe med saken å gjøre at det stadig ankommer pakker fra diverse nettbutikker :sjenert: Enig i at det er koselig, må liksom smile litt hver gang jeg ser en av tingene som ligger klar - tenk at det er en liten en som snart skal bruke det! ❤️ Men ja, det går bare fortere og fortere og snart er ikke baby bare et abstrakt konsept inni magen :fnise:

Jaa, tenker vi balanserer hverandre godt der - jeg i fullt nesting-modus og han som heldigvis bremser meg litt 😂

Familien er veldig viktig for meg så vil jo veldig gjerne at de også skal bli mest mulig kjent med lillemor når hun endelig kommer 🥰 Så tror det er en løsning som vil funke fint for oss hvert fall 😄

Hahahah mannen spurte meg faktisk i går, etter å ha henta den siste av mange pakker på butikken, litt sånn forsiktig «du? Det er ikke flere pakker på vei i posten nå vel?» Da begynte jeg å innse at det kanskje har kommet litt vel mange pakker i posten i det siste 😂 Eelsker å shoppe på Tise om dagen! 😍🙈

Gleder meg med skrekkblandet fryd såå mye! 😍 Tenk at om få måneder leser vi hverandres fødselshistorier liksom!

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Yrno

25+4

Må bare ventilere litt! Vi var på tidenes fineste kjæresteferie nettopp, men fikk typisk nok med oss Covid i bagasjen hjem 😩 Så hele uka har gått med liggende på sofaen, og jeg har det egentlig kjempetravelt på jobb og så mye jeg vil gjøre! Kroppen var så fin og funket så innmari godt, så er veldig spent på de neste ukene og håper bare inderlig at Covid ikke sitter i lenge 🙏

Heldigvis har lillemor i magen det tilsynelatende som plomma i egget da. Hun spreller rundt inni der døgnet rundt omtrent, og har noen turnshow som er så voldsomme at jeg på ekte lurer på hva i alle dager hun driver med inni der 😂 

Huff, kort og sytete innlegg, men er litt fortvilet her jeg ligger på femte dagen.. 😔

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Annonse

Kakaoen

ååå så kjedelig at dere ble syke på tur. Hadde nesten glemt at folk fikk Covid nå :ler:  Egentlig er dere bare utrolig trege med å få den sykdommen :PHåper formen din blir mye bedre fort :opplyser:  Man har jo generelt ræva immunforsvar som gravid. Krysser fingrene for ingen mer sykdom!

Så deilig å kjenne så mye liv hele tiden. Og nå får jo dagene veldig fort, føler nesten at du tar meg igjen :ler: 

Det er alltid lov å syte. Er utrolig frustrerende å ligge på sofaen når man egentlig har en haug med ting man har lyst til å gjøre eller skulle ha fått gjort. Noen ganger er det en kunst å skulle være syk.

Og du, virker som at vi er født og oppvokst i samme sørlandsby :lur: Ikke langt unna hverandre i hvertfall. Men jeg er vel noen år eldre enn deg :plystre:

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...