Gå til innhold

Tøysespill-test som faktisk funket


Hoppetaujenta

Anbefalte innlegg

Prøvde meg på Pusur/Garfield. Var helt sikker på at han skulle klare det da jeg både hadde bekreftet at det var en katt og en tegneseriefigur, og han spurte om min karakter er orange. 

Dessverre fikk jeg enda en gang til svar at "Your character is not one of the most popular characters.
Every day, you get new credits which allow you to play all the characters."

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

SVK skrev (5 minutter siden):

Enig. Jeg har faktisk en tegning av Don Rosa. Hadde jeg vært søkkrik hadde jeg skaffet meg oljemaleri av Carl Barks. 

Bra don er i live fortsatt da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Cid said:

Bra don er i live fortsatt da :)

Enig, men han lager ikke tegneserier lenger. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, Perelandra said:

Prøvde meg på filmusikkomponist John Williams, og det greide han heller ikke selv om han var veldig nære på i flere av spørsmålene. 

Han spurte blant annet om min karakter hadde noe med Star Wars å gjøre, om vedkommende er en klassisk komponist og over 70 år. 

 

8 minutter siden, Perelandra said:

Prøvde meg på Pusur/Garfield. Var helt sikker på at han skulle klare det da jeg både hadde bekreftet at det var en katt og en tegneseriefigur, og han spurte om min karakter er orange. 

 

Enig i at det var rart. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg beklager, jeg er en løgner. Jeg prøvde en til

Jeg tok Downy McDuck (Mor til Skrue McDuck, på norsk heter hun Myra)

 

Den kom fram til Hortense McDuck, som er Skrue sin søster, så gjettet den Bestemor Duck, så gjettet den Mrs. Bentina Beakley, Så gjettet den Glittering Goldie O'Gilt alle var feil.

Den fant aldri fram til Downy McDuck. 

Den var inne på karakter som har med Skrue å gjøre, men fant aldri fram til hans mor 

Endret av Balian d'Ibelin
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Perelandra skrev (23 minutter siden):

Prøvde meg på Pusur/Garfield. Var helt sikker på at han skulle klare det da jeg både hadde bekreftet at det var en katt og en tegneseriefigur, og han spurte om min karakter er orange. 

Dessverre fikk jeg enda en gang til svar at "Your character is not one of the most popular characters.
Every day, you get new credits which allow you to play all the characters."

Prøvde Pusur jeg også pga dette. Det klarte den faktisk 👌🏼3CD24C7D-1CE4-4D0D-A927-AC1F62EC51A4.thumb.png.d681830154b7e29b1e2102f618d2dec1.png

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tok nå min favoritt karakter fra da jeg var 5 år gammel, James the red engine

Den fant den fram til på 17 spørsmål.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ha ha. Akinator er nesten en ti år gammel app. Morsomt at den blir oppdaget for første gang fortsatt, den dag i dag. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SVK skrev (23 minutter siden):

Enig, men han lager ikke tegneserier lenger. 

Ikke?

TurdusMerula skrev (2 minutter siden):

Ha ha. Akinator er nesten en ti år gammel app. Morsomt at den blir oppdaget for første gang fortsatt, den dag i dag. :) 

Fantes ikke den i ekte versjon en gang også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (1 minutt siden):

 

Fantes ikke den i ekte versjon en gang også?

Hva mener du med ekte? Mener du en sånn som Tom Hanks bruker i Big? Jeg vet ikke.  :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TurdusMerula skrev (3 minutter siden):

Hva mener du med ekte? Mener du en sånn som Tom Hanks bruker i Big? Jeg vet ikke.  :) 

Husker en episode av kongen av queens hvor Doug fikk en:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Cid said:

Ikke?

Han har fått veldig dårlig syn. I tillegg "hater" han Disney og vil ikke ha noe med dem å gjøre. Det siste handler om penger. Don Rosa fikk visst veldig dårlig betalt av Disney.

Flaut at Disney, et av verdens rikeste selskaper, er får grådige til å betale Don Rosa det han fortjener. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

SVK skrev (1 time siden):

Han har fått veldig dårlig syn. I tillegg "hater" han Disney og vil ikke ha noe med dem å gjøre. Det siste handler om penger. Don Rosa fikk visst veldig dårlig betalt av Disney.

Flaut at Disney, et av verdens rikeste selskaper, er får grådige til å betale Don Rosa det han fortjener. 

Dumt :( 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Perelandra skrev (4 timer siden):

Han klarte Erna Solberg etter 22 spørsmål. Det var tydelig at han var på sporet da han spurte om personen var fra Bergen. 

Han klarte Gro Harlem Brundtland også, og han spurte først om hun var fra Bergen, men da jeg svarte nei på det så gikk det vel to spm til før han sa rett.

Han klarte ikke Katie Holmes. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tok og tenkte Akinator

Den fant fram til seg selv på 8 spørsmål.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Han tok svaret på 32 spørsmål. :glare: Jeg trodde jeg skulle lure han der...
Great, guessed right one more time !
Tore Strømøy Tv Host Character
Already Played 583 Times
Last Played On 20/12/2021

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den brukte 49 spørsmål på å gjette Vladimir Putin. Jeg bekreftet at det var en mann på spørsmål to, at det var en politiker på spørsmål fem, at han snakket flytende russisk på 13, at han var president på 21, at han var nålevende på 22 og at han var russer på 24. Så jeg er IKKE imponert over at de 25 siste spørsmålene var nødvendige 😂

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...