AnonymBruker Skrevet 2. januar 2022 #1 Del Skrevet 2. januar 2022 Alpakka silke (70% alpakka og 30%silke) vil den kunne krympe eller tove? Drops, DSA, og Sandnes alpakka silke. Jeg tenker å bruke garnet til å brodere på ferdig tovede ting. Vil disse tingene kunne vaskes på ullvugge 30 grader (eller varmere?) uten at broderingen skrymper? 🐪 Anonymkode: c22a8...39c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blingblingtahei Skrevet 4. januar 2022 #2 Del Skrevet 4. januar 2022 Det vil jeg tro? 🤔 Står det ikke på garnet? Men ullplagg blir jo vasket uten at det ser tover seg når det vaskes korrekt 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2022 #3 Del Skrevet 4. januar 2022 Blingblingtahei skrev (7 minutter siden): Det vil jeg tro? 🤔 Står det ikke på garnet? Men ullplagg blir jo vasket uten at det ser tover seg når det vaskes korrekt 😊 Takk Anonymkode: c22a8...39c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vera Vinge Skrevet 4. januar 2022 #4 Del Skrevet 4. januar 2022 Det garnet tover nok om det blir vasket feil. Men om man har en maskin som vasker skånsomt, er min erfaring at man kan vaske alt av garn i maskin (men jeg strikket prøvelapper i div garn, som jeg vasket, da vi fikk ny maskin, så jeg slapp å feilvaske noe ferdigstrikket). 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2022 #5 Del Skrevet 4. januar 2022 Vera Vinge skrev (1 time siden): Det garnet tover nok om det blir vasket feil. Men om man har en maskin som vasker skånsomt, er min erfaring at man kan vaske alt av garn i maskin (men jeg strikket prøvelapper i div garn, som jeg vasket, da vi fikk ny maskin, så jeg slapp å feilvaske noe ferdigstrikket). Takk Anonymkode: c22a8...39c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå