Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Som overskriften tilsier. Hvor mye / lite hår er greit? 

Anonymkode: 4fab2...a0f

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

For noen ja, andre ikke. Har ikke hatt hår siden jeg var 20 så hvem bryr seg! 😂

Anonymkode: d6dba...006

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

nei

Anonymkode: 8bc15...8b6

AnonymBruker
Skrevet

Hadde ikke takka nei til Jason Statham altså. 

Anonymkode: 0b02e...a31

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Nei. Men foretrekker at de shaver hele hodet for det er skikkelig sexy

Anonymkode: 101fb...a98

• Liker 15
AnonymBruker
Skrevet

Nei..

Anonymkode: cf9ec...7f3

Skrevet

Nei haha, uff. Ikke viker heller for den saks skyld! 

AnonymBruker
Skrevet

Ja. Mest mulig hår. Man kan få hjelp med slikt nå.

Anonymkode: 0084b...194

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ikke dealbreaker nei! Menn mister håret, det bryr jeg meg ikke om. Digger menn 

Anonymkode: c4be1...ed1

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Ikke direkte dealbreaker men kunne blitt det i lengden om han ikke gjorde noe med det. 

Fins mange gode behandlinger i dag mot hårtap som PRP, dermapen, minoxidil/rogaine og hårtransplantasjon. 

Måne og lite hår er turnoff for meg så jeg hadde ikke villet leve med en mann i lengden som hadde dette og ikke gjorde noe med det. 

Anonymkode: ad723...6d4

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Overhodet ikke. Dealbreaker er en som prøver å ha langt hår for å skjule det. Det mandige er å ‘ta det som en mann’. Vær stolt over det. Det er pga testosteron. 

Anonymkode: 40034...691

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er forelska i en ✌️ har vært det siden han hadde litt mer hår da, men uansett! ❤️

Anonymkode: 42841...a07

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ikke direkte dealbreaker men kunne blitt det i lengden om han ikke gjorde noe med det. 

Fins mange gode behandlinger i dag mot hårtap som PRP, dermapen, minoxidil/rogaine og hårtransplantasjon. 

Måne og lite hår er turnoff for meg så jeg hadde ikke villet leve med en mann i lengden som hadde dette og ikke gjorde noe med det. 

Ja med unntak av når vi er 60+ da! Da er det tillatt for da er jo ikke kroppene til noen av oss speiselt turn on uansett 😅

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Nei. Men foretrekker at de shaver hele hodet for det er skikkelig sexy

Anonymkode: 101fb...a98

Ja, heller helt bart hode enn dårlig hentesveis. Men akkurat mengde hår på hodet er ganske langt ned på prioriteringslisten min, mange kvaliteter og egenskaper som er viktigere for meg :)

Anonymkode: 0daba...d02

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Overhodet ikke. Dealbreaker er en som prøver å ha langt hår for å skjule det. Det mandige er å ‘ta det som en mann’. Vær stolt over det. Det er pga testosteron. 

Anonymkode: 40034...691

Jeg er ikke helt enig. Jeg synes noen kler bedre å ha litt hår selv om de har en måne. Jeg tror at det kommer på mote igjen å ikke skinne av alt. Men det er individuelt hva folk kler.. 

Anonymkode: 42841...a07

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Nei. Så lenge han ikke viser tydelige komplekser som hentesveis, hair plugs, dyre dårlig fungerende hårkurer eller lignende. En mann som "eier" sitt manglende hår kan være skikkelig sexy. 

Anonymkode: ce8d9...30a

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Det fins to forskjellige typer skalla menn. Trenger vel ikke si hvem som rocker det og hvem som burde gjøre noe med det hehe 

main-qimg-10527a0983ed34e78067f175ceb6d15e.jpeg

bald-man.jpg

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Niks, ingen dealbreaker. Da jeg ble forelska i mannen min hadde han omtrent afro, etter noen år hadde han måne. 😂 Siden han er en del høyere enn meg ser jeg egentlig bare toppen av hodet hans når han går ned på meg, og da tenker jeg på andre ting. Foretrekker at han holder frisyren sin kort, da.

Anonymkode: 2f445...df3

• Liker 5
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker said:

Det er ingen legit løsning mot arvelig håravfall, kun overprisede nødløsninger med uheldige sideeffekter.

I tillegg er det absolutt ikke alle menn som har hodeform eller ansikt til bekle det å skinne seg. Dermed er det mange baldcels som tviholder på det lille, minkende håret de har. 

AnonymBruker
Skrevet

Selvfølgelig ikke. Normale mennesker er ikke så overfladiske.

Anonymkode: be4e9...dfe

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...