AnonymBruker Skrevet 1. januar 2022 #1 Skrevet 1. januar 2022 En jeg var forelsket i har begynt å ta kontakt med meg.. Han begynte med å skrive at han var på vei ut av forholdet. Han sa han slet veldig med dama. Hun sov borte hos venninner og sexlivet var totalt dauet ut. Det oppstod en økonomisk krise som gjorde at han fortsatte å bo der med henne og barna. Han besøkte meg 4-5 ganger i etterkant av dette, uten å gjøre noe som helst med meg. Han er egentlig en tøffing, var skolens litt tøffe/frekke gutt. Han er chilener men snakker flytende norsk. Forrige gang han var på besøk begynte han å bli litt er intim, han spurte on han kunne se meg litt naken. Når vi kom til stykket ble han veldig sjenert, v gjorde det meste den kvelden, (dessverre) . Han virker nesten litt små forelsket med måten han var på etterpå. Igårfikk jeg en diskré nyttårshilsen med blunktegn og smil. Noe gan ellers aldri bruker . Han vil gjerne komme ut nok en gang. Kan det være han gjør dette for å sikre seg nytt? Han sier han snart er singel, men at han da vil være singel lenge. Var vil han? Hun sov tydeligvis borte i natt også, fordi det var bare ungene og han. Anonymkode: 65fca...34b
godfisk Skrevet 1. januar 2022 #2 Skrevet 1. januar 2022 Det er ingenting som tyder på at han er noe å satse på. Ikke bare er han i et forhold mens han kontakter deg, men han sier også at når han kommer ut av forholdet, har han tenkt å være singel. Hvorfor gidder du ha kontakt med ham? 11
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2022 #3 Skrevet 1. januar 2022 godfisk skrev (1 minutt siden): Det er ingenting som tyder på at han er noe å satse på. Ikke bare er han i et forhold mens han kontakter deg, men han sier også at når han kommer ut av forholdet, har han tenkt å være singel. Hvorfor gidder du ha kontakt med ham? Nei jeg vet det. Men noe må han like med meg. Det virker som at han tenker på meg og benytter sjansen bår hun ikke kan sjekke han. Anonymkode: 65fca...34b
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2022 #4 Skrevet 1. januar 2022 Bruk magefølelsen. Det er ikke sikkert han skjønner selv hva han driver med en gang. Kanskje er du en rebound, kanskje er du noe mer, kanskje drar han tilbake til henne. Men om du har hatt følelser for han så er det vanskelig å ikke gi det en sjanse. Anonymkode: 4c749...74c 3
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2022 #5 Skrevet 1. januar 2022 Hvor gamle er barna? Anonymkode: e05dd...b18 2
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2022 #6 Skrevet 1. januar 2022 Drit og dra. På vei ut av forholdet og ingenting skjer? For barna? Ikke hør på han. Klassisk pose og sekk mann. Jeg har blitt lurt før. Ikke møt han før han skifter adresse. Anonymkode: 63dbe...98d 4
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2022 #7 Skrevet 1. januar 2022 Han her bare trenger noen ligg som ikke er kjæresten. Men han lover deg jo ikke noe heller. Sier han vil være singel lenge om han går fra dama. Anonymkode: 87ee3...7eb 3
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2022 #8 Skrevet 1. januar 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): , v gjorde det meste den kvelden Hva vil det si? Han visste du har vært singel i 16 år? Anonymkode: 7c0b5...558
Gjest Alterego666 Skrevet 1. januar 2022 #9 Skrevet 1. januar 2022 Hva føler du, TS? Hvis du føler kjærlighet overfor ham, kan du sette en betingelse om at han ikke skal ta kontakt før han er single. F.eks. Det er en mengde avtaler man kan gjøre, dersom du altså føler han er verd det.
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2022 #10 Skrevet 1. januar 2022 Han bruker den standard unnskyldningen (løgnen) 95% utro menn gjør om at de er på vei ut av forholdet, har det så dårlig og bare holder sammen pga barna. Han holder sammen fordi han elsker henne og kommer aldri til å gjøre det slutt, men drar den kjente elskerinnetalen til deg for å få i pose og sekk. Du er puledokka og det ulovlige spenningsmomentet hans og du burde skaffe deg litt selvrespekt å ikke godta å bli brukt som det. Han manipulerer og snurrer deg rundt lillefingeren fordi han tenner på å være utro og valgte deg fordi han visste du var villig og han ikke trengte å bli avvist og drite deg ut siden dere har holdt på før Anonymkode: c6d0b...a2c 2
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2022 #11 Skrevet 1. januar 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Han bruker den standard unnskyldningen (løgnen) 95% utro menn gjør om at de er på vei ut av forholdet, har det så dårlig og bare holder sammen pga barna. Han holder sammen fordi han elsker henne og kommer aldri til å gjøre det slutt, men drar den kjente elskerinnetalen til deg for å få i pose og sekk. Du er puledokka og det ulovlige spenningsmomentet hans og du burde skaffe deg litt selvrespekt å ikke godta å bli brukt som det. Han manipulerer og snurrer deg rundt lillefingeren fordi han tenner på å være utro og valgte deg fordi han visste du var villig og han ikke trengte å bli avvist og drite deg ut siden dere har holdt på før Anonymkode: c6d0b...a2c Drite seg ut skal det stå Anonymkode: c6d0b...a2c
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2022 #12 Skrevet 1. januar 2022 AnonymBruker skrev (10 timer siden): En jeg var forelsket i har begynt å ta kontakt med meg.. Han begynte med å skrive at han var på vei ut av forholdet. Han sa han slet veldig med dama. Hun sov borte hos venninner og sexlivet var totalt dauet ut. Det oppstod en økonomisk krise som gjorde at han fortsatte å bo der med henne og barna. Han besøkte meg 4-5 ganger i etterkant av dette, uten å gjøre noe som helst med meg. Han er egentlig en tøffing, var skolens litt tøffe/frekke gutt. Han er chilener men snakker flytende norsk. Forrige gang han var på besøk begynte han å bli litt er intim, han spurte on han kunne se meg litt naken. Når vi kom til stykket ble han veldig sjenert, v gjorde det meste den kvelden, (dessverre) . Han virker nesten litt små forelsket med måten han var på etterpå. Igårfikk jeg en diskré nyttårshilsen med blunktegn og smil. Noe gan ellers aldri bruker . Han vil gjerne komme ut nok en gang. Kan det være han gjør dette for å sikre seg nytt? Han sier han snart er singel, men at han da vil være singel lenge. Var vil han? Hun sov tydeligvis borte i natt også, fordi det var bare ungene og han. Anonymkode: 65fca...34b Han kontakter den eller de som sist var interessert i han. Nå fikk han bekreftelsen trengte. Anonymkode: f6b4a...6f3 1
Gjest Skogsalv Skrevet 2. januar 2022 #13 Skrevet 2. januar 2022 Han kan ikke være i et seriøst forhold med deg fordi han bor med dama. Når han flytter kan han ikke være i et seriøst forhold med deg fordi han vil være single. Right.... ( PS- han bruker deg for egoboost og benefits) - hva skal du med en mann som er full av bullshit og løgn ? Du får garantert hjertesorg med han der om du ikke avslutter snarest.
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2022 #14 Skrevet 2. januar 2022 Alterego666 skrev (10 timer siden): Hva føler du, TS? Hvis du føler kjærlighet overfor ham, kan du sette en betingelse om at han ikke skal ta kontakt før han er single. F.eks. Det er en mengde avtaler man kan gjøre, dersom du altså føler han er verd det. Jeg føler en god følelse hver gang han kommer på besøk. Vanskelig å se om han er interessert eller om det kun er ligg han vil ha. Det ser ut som han er litt sjarmert av meg også. Kan sitte lenge å prare med meg. Det finnes også noen menn som blir betatt også. Anonymkode: 65fca...34b
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2022 #15 Skrevet 2. januar 2022 Du spør her, men liker ikke svarene du får. Ikke vær så naiv, bruk hodet og tenk. Anonymkode: 25c02...880
Gjest Alterego666 Skrevet 2. januar 2022 #16 Skrevet 2. januar 2022 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Det finnes også noen menn som blir betatt også. Absolutt! De fleste, vil jeg tro.
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2022 #17 Skrevet 2. januar 2022 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Jeg føler en god følelse hver gang han kommer på besøk. Vanskelig å se om han er interessert eller om det kun er ligg han vil ha. Det ser ut som han er litt sjarmert av meg også. Kan sitte lenge å prare med meg. Det finnes også noen menn som blir betatt også. Anonymkode: 65fca...34b og hva er historikken din for 16 år siden og nå? Det er det vesentlige alle trenge å vite for å gi deg grunnleggende svar... Har du vært i forhold? Anonymkode: 7c0b5...558
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2022 #18 Skrevet 2. januar 2022 AnonymBruker skrev (18 timer siden): Han bruker den standard unnskyldningen (løgnen) 95% utro menn gjør om at de er på vei ut av forholdet, har det så dårlig og bare holder sammen pga barna. Han holder sammen fordi han elsker henne og kommer aldri til å gjøre det slutt, men drar den kjente elskerinnetalen til deg for å få i pose og sekk. Du er puledokka og det ulovlige spenningsmomentet hans og du burde skaffe deg litt selvrespekt å ikke godta å bli brukt som det. Han manipulerer og snurrer deg rundt lillefingeren fordi han tenner på å være utro og valgte deg fordi han visste du var villig og han ikke trengte å bli avvist og drite deg ut siden dere har holdt på før Anonymkode: c6d0b...a2c Det er jo folk som drar også. Som min eks. Han hadde ei elskerinne på jobb, og ifjor gjorde han det slutt. Idag holder de på. Ts Anonymkode: 65fca...34b
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2022 #19 Skrevet 2. januar 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): og hva er historikken din for 16 år siden og nå? Det er det vesentlige alle trenge å vite for å gi deg grunnleggende svar... Har du vært i forhold? Anonymkode: 7c0b5...558 Vi møttes da jeg var 15 og han var 17år. De campet med familien sin der jeg vokste opp og vi ble kjent. Han og to andre kamerater og jeg og ei venninne. En søt historie der vi flørtet men ikke turte noe annet. Begge var litt sjenerte, men vi likte hverandre. Det satt litt langt inne å innrømme det for hans del. Han var jo en tøffing. Så mistet vi kontakten i voksen alder, men funnet den igjen nå. I begynnelsen var det veldig vennskapelig. Han ringte mye fra jobb. Var lei seg fordi dama bestemte så i forholdet. Det var helt dødt sa han.. Ts Anonymkode: 65fca...34b
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2022 #20 Skrevet 2. januar 2022 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Vi møttes da jeg var 15 og han var 17år. De campet med familien sin der jeg vokste opp og vi ble kjent. Han og to andre kamerater og jeg og ei venninne. En søt historie der vi flørtet men ikke turte noe annet. Begge var litt sjenerte, men vi likte hverandre. Det satt litt langt inne å innrømme det for hans del. Han var jo en tøffing. Så mistet vi kontakten i voksen alder, men funnet den igjen nå. I begynnelsen var det veldig vennskapelig. Han ringte mye fra jobb. Var lei seg fordi dama bestemte så i forholdet. Det var helt dødt sa han.. Ts Anonymkode: 65fca...34b Så svakt av han Anonymkode: f6b4a...6f3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå