AnonymBruker Skrevet 31. desember 2021 #1 Skrevet 31. desember 2021 Jeg er alene nyttårsaften og jeg bruker KG for å få utløp for den indre psykiske smerte. Jeg mistet faren min i tidlig alder og jeg savner ham. Han var ufør og levde ikke noe enkelt liv. Jeg har også et taperliv, uten kjæreste, uten nære venner. Jeg er 26 år idag og jomfru. Har aldri vært på date, kysset eller ligget med en jente, jeg har litt vikarjobber som gjør livet mitt allikevel er verdt å leve, jeg har greit råd fordi jeg har arvet et fint hus som er nedbetalt av faren min fra den gangen han tjente godt. Jeg drømte om det vanlige A4 liv med en kone, et par barn, en hund, et hus og en hage. Men har innsett at jeg aldri får oppleve dette. Jeg har det vondt når jeg sammenlikner meg med andre som tar alt dette som en selvfølge…. Det at alle feirer ute med venner og kjærester gjør det ekstra vondt å være meg i skrivende stund… m26 Anonymkode: 1a7ca...572 1
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2021 #2 Skrevet 31. desember 2021 Hva stopper deg? Anonymkode: 9ebc2...28e 8
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2021 #3 Skrevet 31. desember 2021 En venn av meg var i en lignende situasjon. Kvinnene i Norge kan oppleves kravstore, og derfor er det vanskelig å få napp. Vennen min søkte lykken i utlandet, og har fått kjæreste fra utlandet. Saksbehandlingstiden hos UDI er kort (det tok bare 3 måneder), da vi er etnisk norske menn. Jeg anbefaler at du prøver kjærligheten i utlandet, og det er tross alt mange som har klart det. Anonymkode: 52dae...6e6 7
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2021 #4 Skrevet 31. desember 2021 Du er ung, har massevis av tid til å finne deg en dame og få barn. Anonymkode: 8088a...623 23
Archer Skrevet 31. desember 2021 #5 Skrevet 31. desember 2021 Bare Du som kan endre på deg selv,ta deg sammen. Hjelper ikke å synes synd om seg selv. 8
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2021 #6 Skrevet 31. desember 2021 Hvis du har bestemt deg for at du aldri får dame så er der jo nettopp det som kommer til å skje. 🤷♀️ Damer ramler ikke bare oppi fanget på menn, og spesielt ikke på deprimerte menn med et tonn med selvmedlidenhet. Du er ung. Det er ingen grunn til at du ikke skal kunne finne deg ei dame de neste 10+ årene. PS: Du finner henne ikke hjemme i stua di. Kom deg ut! Det er nyttårsaften så i dag er det vel bare å dra til nærmeste sentrum for å treffe folk. Og etter nyttår så melder du deg på en fritidsaktivitet eller noe. Lykke til! Anonymkode: c969e...c1d 21
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2021 #7 Skrevet 31. desember 2021 Archer skrev (5 minutter siden): Bare Du som kan endre på deg selv,ta deg sammen. Hjelper ikke å synes synd om seg selv. AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hvis du har bestemt deg for at du aldri får dame så er der jo nettopp det som kommer til å skje. 🤷♀️ Damer ramler ikke bare oppi fanget på menn, og spesielt ikke på deprimerte menn med et tonn med selvmedlidenhet. Du er ung. Det er ingen grunn til at du ikke skal kunne finne deg ei dame de neste 10+ årene. PS: Du finner henne ikke hjemme i stua di. Kom deg ut! Det er nyttårsaften så i dag er det vel bare å dra til nærmeste sentrum for å treffe folk. Og etter nyttår så melder du deg på en fritidsaktivitet eller noe. Lykke til! Anonymkode: c969e...c1d Men norske damer er jo så ekstremt kresne akkurat som noen ovenover skriver. Jeg har forsøkt med fritidsaktiviteter og datingsider i over 5 år. Ingen resultater… Anonymkode: 1a7ca...572 2
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2021 #8 Skrevet 31. desember 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Men norske damer er jo så ekstremt kresne akkurat som noen ovenover skriver. Jeg har forsøkt med fritidsaktiviteter og datingsider i over 5 år. Ingen resultater… Anonymkode: 1a7ca...572 Kanskje det ikke er damene som er kresne, men at det er noe du kan gjøre for å forbedre deg selv? Dersom det ikke finnes én dame som ønsker å date deg kan det hende det ikke er alle andre det er noe galt med. Anonymkode: 9ebc2...28e 20
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2021 #9 Skrevet 31. desember 2021 Ok. Godt nyttår! Stå på for å få til en forandring! Du klarer det! Anonymkode: 33115...d88 2
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2021 #10 Skrevet 31. desember 2021 Du er ikke alene der. Jeg er derimot 29, på det 30 året. Er ukysset og jonfru. Ikke et parforhold i livet. Jeg har en fast jobb i det offentlige og en mastergrad. Likevel går det ikke veien for meg. Jeg har slitt med mildere nervøsitet og angst da. Det forklarer nok det meste her. Jeg bør nok også, for helsens skyld, prøve å finne ei i utlandet. Når det ikke går her hjemme. Anonymkode: 16856...b5d 3
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2021 #11 Skrevet 31. desember 2021 Ikke bry deg om teite svar. Skjønner godt at du føler deg ensom, men vit at noen taper er du ikke. Det er vanskelig å se på alle andres lykke når man selv føler man mangler noe vesentlig. Trøst deg med at du er ung, og det er på ingen måte for sent å møte noen. Fokuser på å gjøre ting du liker, etablere vennskap samt opprettholde fysisk aktivitet og en sunn livsstil. Da blir du forhåpentligvis gladere, mer selvsikker og automatisk mer attraktiv ❤️☺️ Anonymkode: cb0ea...7c5 6
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2021 #12 Skrevet 31. desember 2021 Hva kan du tilby en kvinne? Anonymkode: ea47c...fc9 7
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2021 #13 Skrevet 31. desember 2021 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Men norske damer er jo så ekstremt kresne akkurat som noen ovenover skriver. Jeg har forsøkt med fritidsaktiviteter og datingsider i over 5 år. Ingen resultater… Anonymkode: 1a7ca...572 Neida, det er vi ikke. Det er nesten utrolig hvem som kan skaffe seg dame, når man ser seg litt rundt på ymse par. 😜 Men vi kvinner har en tendens til å sky menn som synes synd på seg selv og som selv synes de er tapere. Hvis du ikke liker deg selv, er det vanskelig å bli likt av noen andre. (Det samme prinsippet gjelder forresten også for kvinner.) Slutt å synes synd på deg selv, kom deg ut og møt mennesker! Det aller viktigste er at du: 1) Ikke er drittsekk 2) Ikke synes synd på deg selv 3) Har normal hygiene 4) Har kontroll på økonomien Lykke til! Anonymkode: 6a7c0...547 28
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2021 #14 Skrevet 31. desember 2021 slutt å syt. jeg er ei dame på 45 som er ugift og aldri noe samboerskap på nakken heller.. selvfølgelig ikke jomfru, men du blir jo ikke akkurat attraktiv av å sitte og synes synd på deg selv. damer synes det er usexy. du har jo minst 20 år igjen før du kan begynne å klage på mangel på dame. Anonymkode: 91627...c47 9
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2021 #15 Skrevet 31. desember 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): slutt å syt. jeg er ei dame på 45 som er ugift og aldri noe samboerskap på nakken heller.. selvfølgelig ikke jomfru, men du blir jo ikke akkurat attraktiv av å sitte og synes synd på deg selv. damer synes det er usexy. du har jo minst 20 år igjen før du kan begynne å klage på mangel på dame. Anonymkode: 91627...c47 Hvordan kan du sammenlikne en jomfru mann med deg som dame som har opplevd å ha sex og intimitet. Det er ikke akkurat 20 år mere på meg. Jeg er den eneste jomfru i min omgangskrets, alle andre menn jeg kjenner har mye suksess med damer… bortsett fra meg…. Anonymkode: 1a7ca...572 2
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2021 #16 Skrevet 31. desember 2021 Det er ingenting som gjør kvinner så rasende som når en mann viser følelser og er lei seg for at ingen vil ha han. Håper du liker å bli skjelt ut ts. PS - aldri vis svakhet eller følelser ovenfor kvinner IRL Anonymkode: 6428b...88f 2
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2021 #17 Skrevet 31. desember 2021 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Ok. Godt nyttår! Stå på for å få til en forandring! Du klarer det! Anonymkode: 33115...d88 Det er det jeg tenker hver nyttårsaften. Men hvert år blir jeg skuffet og mislykket… Anonymkode: 1a7ca...572
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2021 #18 Skrevet 31. desember 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hvordan kan du sammenlikne en jomfru mann med deg som dame som har opplevd å ha sex og intimitet. Det er ikke akkurat 20 år mere på meg. Jeg er den eneste jomfru i min omgangskrets, alle andre menn jeg kjenner har mye suksess med damer… bortsett fra meg…. Anonymkode: 1a7ca...572 Men hva stopper deg da? Som jeg spurte om tidligere. Har du en diagnose? Hvorfor har du ikke utdanning/fast jobb? Har du hobbyer? Kommer du deg ut? Hvorfor er du den eneste jomfruen? Anonymkode: 9ebc2...28e 5
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2021 #19 Skrevet 31. desember 2021 Oppfordrer til nyttårsforsett : - Begynne hos psykolog og virkelig være mottakelig og åpen for alt du lærer og ikke bare sitte der å tenke at dette funker ikke - Begynne på treningssenter for å boost endorfiner som gir mer lykke og mindre depresjon, og på sikt bedre selvbilde og gjøre deg mer fysisk attraktiv også - Bestemme deg for å ikke kaste bort enda et år på å klage og syntes synd på deg selv og la livet stå på stedet hvil men virkelig gå hardt og målrettet inn for å forbedre livet og få fremgang og endring hvis ikke sitter du bare enda et år og enda et år og enda et år uten endring og vil angre hvert år på at du ikke gjorde noe. Anonymkode: 33115...d88 16
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2021 #20 Skrevet 31. desember 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hvordan kan du sammenlikne en jomfru mann med deg som dame som har opplevd å ha sex og intimitet. Det er ikke akkurat 20 år mere på meg. Jeg er den eneste jomfru i min omgangskrets, alle andre menn jeg kjenner har mye suksess med damer… bortsett fra meg…. Anonymkode: 1a7ca...572 Det handler ofte mye om psyken for oss menn. Om vi får noen. Du må jobbe mott å bli sterkere og øke selvtilliten. Tenk også nøye igjennom hvem som er vennene dine, rakker de ned på deg, er de stygge i munnen? Kanskje det er på tide og kutte dem ut, finne noen andre? Jeg har brent meg noe på det, å ha venner som ikke er sunne for meg å ha. Anonymkode: 16856...b5d 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå