Drittsekken Skrevet 30. desember 2021 #1 Del Skrevet 30. desember 2021 Jeg har akkurat tegnet et medlemskap på treningssenter og tenker at jeg skal begynne å trene styrke på nyåret. Jeg skal trene kun for å bygge muskler og for å få en sunn kropp. Jeg har nylig hatt covid-19 og mistet smak og luktesans av sykdommen. Alt jeg drikker smaker vann og alt jeg spiser smaker ingenting. Det er kun konsistensen som er annerledes etter hva jeg spiser. Dermed så spiser jeg ikke mat lenger fordi det er godt, men kun for å bli mett. Nå på nyåret tenker jeg å spise for å bygge kropp. Hva er lurt å spise med tanke på muskelbygging? Ingenting smaker noe så da er heller pris viktigere enn smak siden jeg ønsker mange proteinrike måltid pr. dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blod Skrevet 31. desember 2021 #2 Del Skrevet 31. desember 2021 Tofu, avokado, bønner, linser Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2021 #3 Del Skrevet 31. desember 2021 Drittsekken skrev (4 timer siden): Jeg har akkurat tegnet et medlemskap på treningssenter og tenker at jeg skal begynne å trene styrke på nyåret. Jeg skal trene kun for å bygge muskler og for å få en sunn kropp. Jeg har nylig hatt covid-19 og mistet smak og luktesans av sykdommen. Alt jeg drikker smaker vann og alt jeg spiser smaker ingenting. Det er kun konsistensen som er annerledes etter hva jeg spiser. Dermed så spiser jeg ikke mat lenger fordi det er godt, men kun for å bli mett. Nå på nyåret tenker jeg å spise for å bygge kropp. Hva er lurt å spise med tanke på muskelbygging? Ingenting smaker noe så da er heller pris viktigere enn smak siden jeg ønsker mange proteinrike måltid pr. dag Kikerter. Makrell i tomat (Stabburets). Er du den som skrev en tråd om en katteallergisk kjæreste som du var utro mot, for en 5-6 år siden? Anonymkode: 9ea3d...70e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2021 #4 Del Skrevet 31. desember 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Kikerter. Makrell i tomat (Stabburets). Er du den som skrev en tråd om en katteallergisk kjæreste som du var utro mot, for en 5-6 år siden? Anonymkode: 9ea3d...70e Ps. Hun var også gravid. Anonymkode: 9ea3d...70e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2021 #5 Del Skrevet 31. desember 2021 Drittsekken skrev (4 timer siden): Jeg har akkurat tegnet et medlemskap på treningssenter og tenker at jeg skal begynne å trene styrke på nyåret. Jeg skal trene kun for å bygge muskler og for å få en sunn kropp. Jeg har nylig hatt covid-19 og mistet smak og luktesans av sykdommen. Alt jeg drikker smaker vann og alt jeg spiser smaker ingenting. Det er kun konsistensen som er annerledes etter hva jeg spiser. Dermed så spiser jeg ikke mat lenger fordi det er godt, men kun for å bli mett. Nå på nyåret tenker jeg å spise for å bygge kropp. Hva er lurt å spise med tanke på muskelbygging? Ingenting smaker noe så da er heller pris viktigere enn smak siden jeg ønsker mange proteinrike måltid pr. dag Havregrøt med melk. Anonymkode: 9ea3d...70e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Drittsekken Skrevet 31. desember 2021 Forfatter #6 Del Skrevet 31. desember 2021 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Kikerter. Makrell i tomat (Stabburets). Er du den som skrev en tråd om en katteallergisk kjæreste som du var utro mot, for en 5-6 år siden? Anonymkode: 9ea3d...70e Haha! Nei, det er ikke meg 😅 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandum.PT Skrevet 31. desember 2021 #7 Del Skrevet 31. desember 2021 Gode forslag her, men mangler jo de som faktisk har en høy andel protein per energienhet, samt komplett aminosyresammensetning: Mager cottage cheese, alt av fisk (fet fisk har mindre per energienhet), alt av kjøtt og fugl (magre typer har mer per energienhet), proteinpulver. Men det store Google har en fin liste, tror fra Fitnessbloggen, som lister de beste proteinrike matvarene fra lavest til høyest pris 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2021 #8 Del Skrevet 31. desember 2021 Drittsekken skrev (12 timer siden): Haha! Nei, det er ikke meg 😅 Ok Godt å vite Anonymkode: 9ea3d...70e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ChaseDurer Skrevet 31. desember 2021 #9 Del Skrevet 31. desember 2021 Tunfisk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunset90 Skrevet 2. januar 2022 #10 Del Skrevet 2. januar 2022 (endret) Drittsekken skrev (På 30.12.2021 den 20.32): Jeg har akkurat tegnet et medlemskap på treningssenter og tenker at jeg skal begynne å trene styrke på nyåret. Jeg skal trene kun for å bygge muskler og for å få en sunn kropp. Jeg har nylig hatt covid-19 og mistet smak og luktesans av sykdommen. Alt jeg drikker smaker vann og alt jeg spiser smaker ingenting. Det er kun konsistensen som er annerledes etter hva jeg spiser. Dermed så spiser jeg ikke mat lenger fordi det er godt, men kun for å bli mett. Nå på nyåret tenker jeg å spise for å bygge kropp. Hva er lurt å spise med tanke på muskelbygging? Ingenting smaker noe så da er heller pris viktigere enn smak siden jeg ønsker mange proteinrike måltid pr. dag Kyllingfilet,kalkukarbonadedeig,laks,torsk,sei,tunnfisk, strimlet svinekjøtt Egg,ost,melk,kjøttpålegg,nøtter Cottage, skyr,kesam Proteinpulver Endret 2. januar 2022 av Sunset90 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå