AnonymBruker Skrevet 30. desember 2021 #1 Skrevet 30. desember 2021 Har du en liste med spørsmål? Observerer du, mens du ser etter røde flagg? Ringer du referanser/ex-er? Anonymkode: 83632...434
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2021 #2 Skrevet 30. desember 2021 Må vel levere cv og politiattest kanskje?? Nei tror ingen sjekker det der så nøye..en ser jo det på alle trådene her om folk som har blitt sammen med noen som ikke passer sammen med dem i det heletatt viser det seg i ettertid. Anonymkode: 053ab...d27
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2021 #3 Skrevet 30. desember 2021 Jeg dater vedkommende…? Om vedkommende ønsker å date meg også selvfølgelig? Anonymkode: 8a73c...296 3
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2021 #4 Skrevet 30. desember 2021 Dater eller observerer vedkommende over tid. Hvis vi dater bruker jeg lang tid på å bli kjent med han og holdningene hans før det blir aktuelt å være intime for da blendes man fort og glemmer å se det viktige. Hvis det er en jeg ikke dater men har i omgangskretsen så observerer jeg han i lengre tid, kanskje et halvt år eller mer bare for å se an åssen han er og høre litt rundt om han Anonymkode: 9e128...ff7 2
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2021 #5 Skrevet 31. desember 2021 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Ringer du referanser/ex-er? Anonymkode: 83632...434 Nei 😄 Anonymkode: e5ed3...38e
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2021 #6 Skrevet 31. desember 2021 Observerer nøye hvordan de behandler mennesker som ikke kan gjøre noe for dem: mannen i kassa på Kiwi, taxisjåfører, kelnere, gamle naboer, gamle og gravide på bussen osv. Hvordan de behandler dyr er også en fin pekepinn. Anonymkode: 9f424...287 8
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2021 #7 Skrevet 31. desember 2021 Jeg HATER når folk skal drive å "teste" deg ved å starte å provosere deg med diskusjoner for å se hvor du står eller å få kompiser til å prøve seg på deg og sånne ting 🙄 det er sykt lett å se gjennom og en stor turn off! Om du vil vite noe så spør heller rett ut! Anonymkode: 8827f...f9b 4
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2021 #8 Skrevet 31. desember 2021 Egentlig så bare liker jeg den jeg liker til det motsatte er bevist 😄 Anonymkode: 8827f...f9b 2
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2021 #9 Skrevet 31. desember 2021 AnonymBruker skrev (45 minutter siden): Nei 😄 Anonymkode: e5ed3...38e Og hvis en date av min eks ringte, så hadde jeg bare ledd. Hadde sagt at historia om vårt forhold ikke er noe hemmelig, men det er ingen garanti om han vil behandle deg samme, bedre eller verre. Anonymkode: e5ed3...38e
ClausSaus Skrevet 31. desember 2021 #10 Skrevet 31. desember 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg HATER når folk skal drive å "teste" deg ved å starte å provosere deg med diskusjoner for å se hvor du står eller å få kompiser til å prøve seg på deg og sånne ting 🙄 det er sykt lett å se gjennom og en stor turn off! Om du vil vite noe så spør heller rett ut! Anonymkode: 8827f...f9b Folk juger så det renner av dem. Det er denne renningen du bør se etter. Ikke forvent at folk er ærlige om ting de vet kan være kontroversielle. 1
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2021 #11 Skrevet 31. desember 2021 ClausSaus skrev (47 minutter siden): Folk juger så det renner av dem. Det er denne renningen du bør se etter. Ikke forvent at folk er ærlige om ting de vet kan være kontroversielle. Kjæresten min også forventa at jeg løy om alt mulig, og jeg slo nesten opp med ham pga det. Anonymkode: e5ed3...38e
Epictetus Skrevet 31. desember 2021 #12 Skrevet 31. desember 2021 (endret) Livet har lært meg forskjellen hva på jeg virkelig ønsker meg, og hva som bare er et symptom på gener som skriker om å spre seg. Jeg vet at hormoner dabber av etter en tid, og jeg vet på hvilken grunnmur jeg ønsker å bygge. Jeg vet hva jeg absolutt ikke ønsker meg, og siler ut de som har verdisyn eller livsmål som ikke lar seg kombinere med eget. Det handler om selvbevissthet og kunnskap om meg selv, lenge før første date. (Overraskende mange bruker mer tid på å kartlegge egne ønsker når de skal kjøpe bil eller vaskemaskin, male stua og kjøpe nytt servise, enn når de skal velge livspartner. Da er det plutselig tilstrekkelig hvis naturfagene fra ungdomsskolen slår til. Kjemi. Elektrisitet. Som om forelskelseshormoner noen gang tar hensyn til et lenger perspektiv enn neste eggløsning) Endret 31. desember 2021 av Epictetus 1
ClausSaus Skrevet 1. januar 2022 #13 Skrevet 1. januar 2022 AnonymBruker skrev (23 timer siden): Kjæresten min også forventa at jeg løy om alt mulig, og jeg slo nesten opp med ham pga det. Anonymkode: e5ed3...38e Men herlighet, man må da ikke formidle noe slikt til den man er sammen med…! Den man gjør er å være obs på løgn, ikke åpent beskylde folk for å juge i tide og utide.
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2022 #14 Skrevet 1. januar 2022 Stalk han. Finn ut navn, adresse, jobb osv. ikke kontakt x. Så ser du om alt stemner overens med det han sier. Anonymkode: 07d34...dfe
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2022 #15 Skrevet 1. januar 2022 ClausSaus skrev (2 timer siden): Men herlighet, man må da ikke formidle noe slikt til den man er sammen med…! Den man gjør er å være obs på løgn, ikke åpent beskylde folk for å juge i tide og utide. Det var ikke så åpenlyst. Men jeg skjønte det. Anonymkode: e5ed3...38e
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2022 #16 Skrevet 1. januar 2022 AnonymBruker skrev (På 31.12.2021 den 6.51): Observerer nøye hvordan de behandler mennesker som ikke kan gjøre noe for dem: mannen i kassa på Kiwi, taxisjåfører, kelnere, gamle naboer, gamle og gravide på bussen osv. Hvordan de behandler dyr er også en fin pekepinn. Anonymkode: 9f424...287 Denne er bra. Å observere andre i alle slags sosiale settinger er gull verdt. Å diskutere aktuelle saker i nyhetene, kan også få fram holdningene. Anonymkode: 16b70...362 2
sicario Skrevet 1. januar 2022 #17 Skrevet 1. januar 2022 Et familiemedlem av meg jobber i Etjenesten. Forteller alltid h*n hvem jeg dater om det er på vei til å bli seriøst. Hører jeg ikke noe fra h*n på et par uker er alt good to go.
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2022 #18 Skrevet 1. januar 2022 sicario skrev (3 minutter siden): Et familiemedlem av meg jobber i Etjenesten. Forteller alltid h*n hvem jeg dater om det er på vei til å bli seriøst. Hører jeg ikke noe fra h*n på et par uker er alt good to go. Ja, jøss. Alle som flyr under radaren til etteretningstjenesten, er strålende partnere. Anonymkode: 06bd2...034 2
sicario Skrevet 1. januar 2022 #19 Skrevet 1. januar 2022 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Ja, jøss. Alle som flyr under radaren til etteretningstjenesten, er strålende partnere. Anonymkode: 06bd2...034 Var en åpenbar spøk, til et åpenbart spesielt spørsmål.
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2022 #20 Skrevet 2. januar 2022 Vel man blir jo bare kjent da, dater om du vil. Ingen liste med spørsmål, men jeg stiller mye spørsmål. Det gjør man jo når man er interessert i hverandre. Finner ut om man deler holdninger, humor, er like intelligente, er på bølgelengde. Jeg har nok et par dealbreakere hvor jeg passer på å forsikre meg tidlig om hans holdning til det, jeg har for eksempel aldri hatt lyst på barn, jeg har så og si nulltoleranse for sjalusi og kontroll, og jeg er veldig åpen seksuelt. Å ha sex er også en del av å sjekke om vi matcher, men jeg skal jo også like han før det da. Observerer også hvordan han er mot andre. Ellers så stalker jeg han gjerne litt på sosiale medier, men mer for nysgjerrighet enn for å sjekke etter skjeletter i skapet eller noe. Anonymkode: dcf49...cd7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå