AnonymBruker Skrevet 30. desember 2021 #1 Skrevet 30. desember 2021 Var på date med en fyr. Har masse arr av selvskading fra da jeg var yngre og masse brannskader fordi jeg har jobbet som kokk og baker i 15 år. Fikk høre at damer som ikke tar vare på hendene, heller ikke tar vare på resten… Altså… Hæ!!! Ja, jeg har arr. Men jeg tar vare på meg selv. Trener, jobber full tid pluss, bruker sminke, dusjer, pynter meg når jeg skal ut, pusser tenner og tar vare på kroppen. Er ikke feit… men altså, jeg bruke ikke neglelakk. Da tok jeg ikke vare på meg selv… ?? Jeg hater neglelakk. Men har rene hender. Vasker og spriter hendene hele dagen. Ikke er de tørre og ikke er de sprukket. De har bare ikke på seg neglelakk og de har arbeidsskader. Jeg hadde lyst til å fortelle han at jeg syns det er stygt med hår som stikker ut av nesa (det hadde han) og jeg syns det er enkelt med sikkel i munnviken (det hadde han også. Måtte bare få ut litt irritasjon!!! Anonymkode: 60dbe...28c 14
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2021 #2 Skrevet 30. desember 2021 Dette var bare en ordinær mismatch du ikke må ta deg nær av. To verdener av verdier og livserfaringer som kolliderte rundt samme bord. Prøv på nytt, og lykke til neste gang Man må gjerne igjennom noen slike runder for å finne en/ei som virker habil og kompatibel. Anonymkode: 8aac3...21c 19
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2021 #3 Skrevet 30. desember 2021 Han liker tydeligvis ikke arr og ustelte negler og det har han da rett til. Du får finne deg en som liker det. Anonymkode: caaba...dd2 5
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2021 #4 Skrevet 30. desember 2021 Hahaha for en gjøk! 😄 Anonymkode: 09b98...cbd 14
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2021 #5 Skrevet 30. desember 2021 Æsj, han hørtes jo ekkel ut. Drit i han. Anonymkode: 41f32...da3 6
Anciol Skrevet 30. desember 2021 #6 Skrevet 30. desember 2021 For en idiot! Du har det mye bedre uten den dritfyren! 5
Flintis Skrevet 30. desember 2021 #7 Skrevet 30. desember 2021 Så bra, da kan dere gå videre begge to. 1
Gjest Sirisiri10 Skrevet 30. desember 2021 #8 Skrevet 30. desember 2021 Da slapp du å bruke mer tid på han som tydeligvis ikke er en keeper.
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2021 #9 Skrevet 30. desember 2021 Sirisiri10 skrev (1 minutt siden): Da slapp du å bruke mer tid på han som tydeligvis ikke er en keeper. Jada, men jeg er opplært til å ikke si alt jeg tenker på. Og har jeg ikke noe hyggelig å si, pleier jeg å holde munn. 😆 Anonymkode: 60dbe...28c 5
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2021 #10 Skrevet 30. desember 2021 Glem han. Man kan selvfølgelig drive med selvskading og ta vare på seg eller utseendet sitt fordet og til og med om man i en periode av livet ikke tok så godt vare på seg selv så betyr det selvsagt ikke at man ikke kan gjøre det nå. Han der var lite smart rett og slett! Anonymkode: 13b61...87a 3
Hulderen Skrevet 30. desember 2021 #11 Skrevet 30. desember 2021 AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Han liker tydeligvis ikke arr og ustelte negler og det har han da rett til. Du får finne deg en som liker det. Anonymkode: caaba...dd2 Han har rett til å ikke like det, men han har ingen rett til å fornærme TS ved å si det høyt. Har man litt sosiale antenner, så holder man det for seg selv. 17
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2021 #12 Skrevet 30. desember 2021 Hulderen skrev (1 minutt siden): Han har rett til å ikke like det, men han har ingen rett til å fornærme TS ved å si det høyt. Har man litt sosiale antenner, så holder man det for seg selv. Neglene mine er stygge. De er pent klipt og filt og bruker neglebånd olje hver kveld. De er ikke "ustelte" fordi jeg ikke bruker neglelakk, slik som personen du siterer hevder. 😊 Anonymkode: 60dbe...28c 4
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2021 #13 Skrevet 30. desember 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Neglene mine er stygge. De er pent klipt og filt og bruker neglebånd olje hver kveld. De er ikke "ustelte" fordi jeg ikke bruker neglelakk, slik som personen du siterer hevder. 😊 Anonymkode: 60dbe...28c Er ikke stygge… Anonymkode: 60dbe...28c
lillevill Skrevet 30. desember 2021 #14 Skrevet 30. desember 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Var på date med en fyr. Har masse arr av selvskading fra da jeg var yngre og masse brannskader fordi jeg har jobbet som kokk og baker i 15 år. Fikk høre at damer som ikke tar vare på hendene, heller ikke tar vare på resten… Altså… Hæ!!! Ja, jeg har arr. Men jeg tar vare på meg selv. Trener, jobber full tid pluss, bruker sminke, dusjer, pynter meg når jeg skal ut, pusser tenner og tar vare på kroppen. Er ikke feit… men altså, jeg bruke ikke neglelakk. Da tok jeg ikke vare på meg selv… ?? Jeg hater neglelakk. Men har rene hender. Vasker og spriter hendene hele dagen. Ikke er de tørre og ikke er de sprukket. De har bare ikke på seg neglelakk og de har arbeidsskader. Jeg hadde lyst til å fortelle han at jeg syns det er stygt med hår som stikker ut av nesa (det hadde han) og jeg syns det er enkelt med sikkel i munnviken (det hadde han også. Måtte bare få ut litt irritasjon!!! Anonymkode: 60dbe...28c han mener at du ikke "styler hår og lakker negler" så da er du ikke nok "stelt" mtp hans standard. Kansje han liker sånne dollete damer som bruker timevis på tusenvis på utseende. Dump. 2
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2021 #15 Skrevet 30. desember 2021 Hadde han hår ut av nesa? Æsj, hater sånne ustelte shabby menn med ekle detaljer ved utseendet sitt. Er så mange menn som har mye ekle ting i ansiktet sitt. Vorter, pigmentflekker, grov hud, hår som tyter ut, buser i neseborene og matrester mellom tenna. At de ikke klarer å se seg selv i speilet og fikse litt på seg selv før de går ut i offentligheten. Istedenfor sitter de og klager på at damer ikke har lange lakkerte negler. Spiller piano og gitar, jeg. Kan ikke ha lange klør da. Menn får fikse seg selv. De er så stygge å se på at man som kvinne må ta med spybøtte når man skal date. Anonymkode: 9cf37...3b1 3
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2021 #16 Skrevet 31. desember 2021 Han sa vel på en klossete måte at du ikke helt var hans greie. Du virka jo ikke som du likte hans utseende noe særlig, heller, intet er vel bedre enn at det er gjensidig. Anonymkode: 8d790...10f
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2021 #17 Skrevet 31. desember 2021 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Er så mange menn som har mye ekle ting i ansiktet sitt. Vorter, pigmentflekker, grov hud, hår som tyter ut, buser i neseborene og matrester mellom tenna. Anonymkode: 9cf37...3b1 Da er det nok lurt å ikke gå på date med dem. Anonymkode: 8d790...10f
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2021 #18 Skrevet 31. desember 2021 Du vil ikke date en sånn fyr. Synd bare at folk ikke kan ha litt normal folkeskikk! Anonymkode: 41332...dda
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2021 #19 Skrevet 31. desember 2021 Hva er problemet? Han var jo bare ærlig? Jeg ville heller ikke ha involvert meg med en selvskader. Gidder ikke folk med psykiske problemer. Anonymkode: e125d...4be 1
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2021 #20 Skrevet 31. desember 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Hva er problemet? Han var jo bare ærlig? Jeg ville heller ikke ha involvert meg med en selvskader. Gidder ikke folk med psykiske problemer. Anonymkode: e125d...4be Merkelig å se at flere i tråden ikke skjønner problemet. Jeg vil tro de det gjelder er i stand til å si liknende ting til andre. Anonymkode: c59ba...02b 5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå