GlitterSnøkrystall Skrevet 29. desember 2021 #1 Del Skrevet 29. desember 2021 Ønsker og lage en tråd, spesiellt til minne for de flotte menneskene som mistet sitt liv så alt for fort I ask ved gjerdrum 30.12.2020. Og til familie og pårørende som har vært vitne til en stor tragedie som har påvirket hele norge og befolkningen,😔 I morgen er det 1 år siden. selvom jeg ikke bor I gjerdrum (ask) eller har bekjente som bor der, tenker jeg på det som skjedde som om det skulle vært I går.💔 uansett tenker jeg på dere og jeg tenner et lys for dere. I håp om at de som mistet sitt liv er på et bedre sted nå. 🤍🙏🏽 Jeg har stor sympati til alle som er pårørende og som selv har vært vitne til det som skjedde. Og jeg sender dere varme og gode tanker og mange klemmer.❤🤍✨ Jeg ber for dere og de som er på den andre siden og jeg håper at dere ser hverandre I gjen🙏🏽🤍 gud er allmektig og vet best ❤ Jeg sender dere alle varme tanker, og klemmer og håper dere har det bra. Og jeg ønsker dere fortsatt en god jul og et godt nyttår.✨🙏🏽🤍❤ Dette er ikke en tråd for diskusjon men en tråd for og minnes de som mistet sitt liv og de som er pårørende og de som er vitne til det som skjedde 30.12.2020.❤🙏🏽 Jeg ber alle vise hensyn og omtanke! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tranedatter Skrevet 29. desember 2021 #2 Del Skrevet 29. desember 2021 Jeg tror ikke på gud, men sender en tanke til alle etterlatte, de som har mistet hus og hjem og alle som deltok i reddningsaksjonen. ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå