Gå til innhold

Vil ha den perfekte løpethightsten!

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Evig på leting.. noen som har en favoritt å dele??

vil ha litt kompresjon i den, ikke ekkel søm som gir kameltå, høy i livet og som ikke sklir ned.. er 163 så helst ikke så lange bein. Og ikke gjennomsiktig! Vil ha glatt treningsstoff, ikke sånn tullestoff🙈 the list could go on.. 🙏🏻😅🤞

Anonymkode: 537fa...8fa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det må du finne ut selv tenker jeg, prøvd mange, liker Adidas best selv. 

Anonymkode: e6ede...0c6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker løpetights fra Dæhlie. Var helt tilfeldig at jeg kjøpte den, og har kjøpt en til nå. Den har fin passform til meg. 
Jeg er også 163:-) 

Anonymkode: 8ec08...cd0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opphypet merke ja, men 2xu sin high rise compression tights er min soleklare favoritt, og treffer på mange av egenskapene du er ute etter. Og logoen er heldigvis ikke så skrikende lengre.

Ellers liker jeg veldig godt reebok lux high rise, men den er ikke helt glatt i stoffet.

Anonymkode: 2471d...10e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Opphypet merke ja, men 2xu sin high rise compression tights er min soleklare favoritt, og treffer på mange av egenskapene du er ute etter. Og logoen er heldigvis ikke så skrikende lengre.

Ellers liker jeg veldig godt reebok lux high rise, men den er ikke helt glatt i stoffet.

Anonymkode: 2471d...10e

Er enig i 2xu, har alltid likt de selv, men de litt eldre modellene har vært ganske gjennomsiktig. Har det blitt bedre? Vurderer å prøve Reebok nå faktisk! Erfaring om de er true to size, store eller små? Takk for svar forresten 🤩

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 28.12.2021 den 19.39):

Evig på leting.. noen som har en favoritt å dele??

vil ha litt kompresjon i den, ikke ekkel søm som gir kameltå, høy i livet og som ikke sklir ned.. er 163 så helst ikke så lange bein. Og ikke gjennomsiktig! Vil ha glatt treningsstoff, ikke sånn tullestoff🙈 the list could go on.. 🙏🏻😅🤞

Jeg liker Famme seamless: Høy i livet, godt «hold» i stoffet, ikke gjennomsiktige. Vet ikke hva du mener med glatt stoff. Disse er ikke i det jeg kaller for badedraktstoff, men de er ikke en slik at de drar til seg alt av støv og drit heller.

Casall har også en shaping tights som er veldig alright. Den er i et tynnere, glattere stoff enn den fra Famme. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...