AnonymBruker Skrevet 24. desember 2021 #1 Skrevet 24. desember 2021 Jeg føler meg slem. Jeg møtte broren til min aller beste venninnes sin kjæreste. De har vært sammen ett år. I sommer sa det litt pang med oss,altså meg og broren hans. Vi så på hverandre mye gjennom kvelden utenom å prate noe alene. Bare ved bordet. Jeg fant ut at han var forlovet.. Men jeg fikk høre det var et dårlig samboerskap og at hun sliter han ut. I ettertid har han tatt så mye kontakt innimellom. Legger jeg ut på myhistory så liker han alltid eller tar et WOW, eller kommenterer at jeg er ei flott dame. Han kan også sende mld til meg hva jeg gjør. Vi har hatt litt samtaler. Vi treffer så inderlig på alt. Jeg har datet noen innimellom, men ingen er som han. Han treffer på riktig måte. Vi ler av det samme og har like interesser. Jeg vet vi møtes igjen via ni bestevenninne. Nå ikveld får jeg god jul på privat mld. Mi bestevenninne sier de har det kjipt på hjemmebane og at hun er vanskelig. Jeg spør; Kan det være han vil ut av dette samboerforholdet? Jeg vil ikke være i veien for de. Vil bare vite hva som er greia. Han virker så kontaktsøkende og litt sårbar.. Anonymkode: 941b5...40a
Leonora8 Skrevet 24. desember 2021 #2 Skrevet 24. desember 2021 Hold deg unna, du ønsker i hvert fall ikke å være grunnen til at forholdet ryker 21
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2021 #3 Skrevet 24. desember 2021 Nei han er nok veldig komfortabel der han er men er en dust som rettferdiggjør mikroutroskap ved å sutre om dårlig forhold. Hadde det vært så dårlig hadde han gått for lenge siden men det er den storyen alle utro menn drar for å ikke bli stempla som de utro egoistene de er Anonymkode: b7895...8b1 35
Vimsepims Skrevet 24. desember 2021 #4 Skrevet 24. desember 2021 Tror du vil få et tydeligere svar ved å heller spørre han. Hva har du å tape? Han tenker jo på deg, men det er vanskelig å si noe om han har det kjipt og du er den som booster egoet hans, om han kommer til å gå, om du er en potet han holder varm... Men så lenge han er i det forholdet så er han jo nettopp det, i et forhold. 8
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2021 #5 Skrevet 24. desember 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Nei han er nok veldig komfortabel der han er men er en dust som rettferdiggjør mikroutroskap ved å sutre om dårlig forhold. Hadde det vært så dårlig hadde han gått for lenge siden men det er den storyen alle utro menn drar for å ikke bli stempla som de utro egoistene de er Anonymkode: b7895...8b1 Det står ikke noe om at han klager på eksisterende forhold men at ta har hørt det fra venninner og lignende. Og er dette mikroutroskap? I så tilfelle hvor går grensene for det .. høres rimelig uskyldig ut for min del. Anonymkode: f94e4...bdd
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2021 #6 Skrevet 24. desember 2021 Troll 9/10. Anonymkode: f16c9...1c1 1
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2021 #7 Skrevet 24. desember 2021 Vimsepims skrev (25 minutter siden): Tror du vil få et tydeligere svar ved å heller spørre han. Han juger til dama si så han kommer aldri til å være ærlig mot en random jente han møtte på fest en gang haha. Dette er en lek for han Anonymkode: b7895...8b1 11
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2021 #8 Skrevet 24. desember 2021 Ikke din første tråd om denne mannen. Anonymkode: 86673...8ab 4
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2021 #9 Skrevet 25. desember 2021 Hvis han hadde hatt det så fælt, så hadde han jo dumpet henne. Nei, saken er det at han har det nok ganske så fint, men så ønsker han å ha noen flørter på si. Og for at de ikke skal synes at han er en drittsekk, så høster han sympati med å late som at dama er fæl mot han. Egentlig er det jo han som er fæl og baksnakker og lyger om henne og flørter med andre. Og alle biter på og tror at de er de eneste han flørter med. Husk! Hadde han vært en grei kar, og han hadde vært i et forhold han egentlig ville ut av. Så hadde han slått opp med dama FØR han hadde flørtet med andre. Og han hadde ikke fortalt andre om at han ikke hadde det bra i forholdet. For en grei kar tenker at det er en privatsak mellom han og dama (eksen). Anonymkode: 544cf...d40 20
Anonym546u Skrevet 25. desember 2021 #10 Skrevet 25. desember 2021 Det er absolutt ikke greit av ham å sende god jul melding til deg eller hvor flott du er. Innbild deg hva du hadde følt om du hadde vært dama hans nå.. 5
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2021 #11 Skrevet 25. desember 2021 Deg igjen ja. Du bør gå videre. Anonymkode: 60725...cce 10
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2021 #12 Skrevet 25. desember 2021 Vil du virkelig ha et forhold til en fyr som flørter med andre mens han er sammen med deg? I så fall: go for it! Anonymkode: 906ac...d1f 8
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2021 #13 Skrevet 26. desember 2021 Du mister dem slik du får dem. Tar han kontakt med deg slik selv om han er i forhold. Så gjør han det samme mot deg med en annen i fremtiden. Slikt er det bare. Skal du insistere på at du er spesiell og dette ikke vil gjelde deg så ja kos deg og lykke til med livet. Anonymkode: 092d6...4d4 4
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2021 #14 Skrevet 26. desember 2021 TS, du har fått mange nok svar i samme gate så jeg skal ikke gjenta noe av det der, men jeg har bare én ting jeg lurer på. Hvor lenge er det siden de ble forlovet? Anonymkode: 192f3...d6f 2
Chailatte Skrevet 26. desember 2021 #15 Skrevet 26. desember 2021 Si at han går fra samboer og blir sammen - og etterhvert samboer - med deg. Ting går ikke på skinner hele tiden, og sånn er det for alle, så når dere har en dårlig periode i forholdet, ville du kunne stole på at han ikke reagerer med WOW på storier til en annen jente han har sittet og blikket med på en fest hvor du ikke var tilstedet? En han sender private God Jul meldinger til vel vitende om at hun kom til å legge mer i det? 8
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2021 #16 Skrevet 26. desember 2021 Kan du ikke bare si at du ønsker han alt godt men synes kontakten dere imellom er respektløs ovenfor dama hans? Du ønsker kun kontakt med han som single..og da har du samtidig sagt hva du ønsker Anonymkode: c547b...da9 9
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2021 #17 Skrevet 26. desember 2021 Om forholdet er så dårlig, kan han velge å gå ut av det. Men nei. Han blir og han prøver seg på deg. Det er jo ikke en god egenskap hos en mann det…. Ikke noe jeg ville hatt med å gjøre. Anonymkode: 8951b...1ad 8
Nymerïa Skrevet 26. desember 2021 #18 Skrevet 26. desember 2021 Chailatte skrev (2 timer siden): Si at han går fra samboer og blir sammen - og etterhvert samboer - med deg. Ting går ikke på skinner hele tiden, og sånn er det for alle, så når dere har en dårlig periode i forholdet, ville du kunne stole på at han ikke reagerer med WOW på storier til en annen jente han har sittet og blikket med på en fest hvor du ikke var tilstedet? En han sender private God Jul meldinger til vel vitende om at hun kom til å legge mer i det? pluss at han sitter og klager på TS til broren og brorens kjæreste som forteller videre til folk TS ikke kjenner at hun er vanskelig. For en kjernekar. 5
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2021 #19 Skrevet 26. desember 2021 AnonymBruker skrev (15 timer siden): TS, du har fått mange nok svar i samme gate så jeg skal ikke gjenta noe av det der, men jeg har bare én ting jeg lurer på. Hvor lenge er det siden de ble forlovet? Anonymkode: 192f3...d6f 2-3år ca. Anonymkode: 941b5...40a
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2021 #20 Skrevet 26. desember 2021 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Om forholdet er så dårlig, kan han velge å gå ut av det. Men nei. Han blir og han prøver seg på deg. Det er jo ikke en god egenskap hos en mann det…. Ikke noe jeg ville hatt med å gjøre. Anonymkode: 8951b...1ad Er det å prøve seg da? Han tar gjerne en 🔥på bilder. Liker historien min osv. Anonymkode: 941b5...40a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå