Gå til innhold

Jeg vil drepe samboeren min, han laga julepynt av platene mine

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du overdriver. CD-er er søppel.

Anonymkode: ae260...22b

• Liker 41
Skrevet

Jeg kan godt forstå at du er frustrert. Det høres ikke ut som han respekterer deg noe særlig. Kanskje du burde vurdere å gå fra han. Når du vurderer å drepe, kan det kanskje være et tegn på at det er fornuftig å slå opp. Da kan du la han leve videre, gå inn i andre parforhold og være irriterende for andre kvinner. Du kan ta livet ditt tilbake. Bygge opp en CD samling igjen. Skaffe deg et fritt liv...

Anonymkode: 697f6...37b

• Liker 12
Skrevet
AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Jeg har vært på jobb i hele dag og når jeg kom hjem så kommer ungene løpende og viser meg julepynt de har laget med samboeren min og foreldrene hans. Det er pappstjerner som de har sprayet og limt på det jeg trodde var biter av speil, jeg sier de er pene, vi henger de opp, kvelden begynner. Jeg skal bare hive noe i søpla da jeg får øye på et av cd-covrene mine. Jeg tar det opp og ser at det er flere, jeg får panikk og skriker etter samboer og spør hva faen dette er! Han sier at ungene hadde sett noe på nettet om å lage pynt av gamle cd-er og det jeg trodde var biter av speil på des stjernene, var mine knekte plater. 

Jeg er forbanna, jeg ble sjokkert og skuffet, jeg måtte gå på badet og gråte fra meg litt før jeg kom ut igjen. Jeg har en cd og platesamling som betyr mye for meg, det er cd'er jeg selv har kjøpt, fått igave,  og cd-er jeg har kjøptfra samlinger, mange av de er gamle samleobjekter. 

Samboer og foreldrene hans mener det er på tide å kaste de uansett, faktisk, og mener jeg overdriver når jeg sier at jeg ble veldig lei meg og at de skulle spurt meg, da kunnejeg sagt hvilke de kunne tatt som jeg feks har 2 av. Jeg er så sint! 

Anonymkode: 0ff61...740

Først leste jeg plate og tenkte hva faen, så ser jeg at det er CD'er?! De er verdiløse. Ro deg ned. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Jeg kan godt forstå at du er frustrert. Det høres ikke ut som han respekterer deg noe særlig. Kanskje du burde vurdere å gå fra han. Når du vurderer å drepe, kan det kanskje være et tegn på at det er fornuftig å slå opp. Da kan du la han leve videre, gå inn i andre parforhold og være irriterende for andre kvinner. Du kan ta livet ditt tilbake. Bygge opp en CD samling igjen. Skaffe deg et fritt liv...

Anonymkode: 697f6...37b

Jeg tror nok ikke hun vurderer det bokstavelig talt, det er et uttrykk for at hun er skikkelig forbanna, og jeg forstår henne godt.

• Liker 45
Skrevet

Jeg skal ikke DREPE ham bokstavelig talt nei!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Det bare understreker hvor ekstremt frustrert jeg er, først fordi han ødela mine ting, og så fordi han ikke skjønner at jeg vil rive hodet av ham!!!!! Ikke bokstavelig talt det heller, altså!

Anonymkode: 0ff61...740

• Liker 45
Skrevet

CD-er ikke søppel. Kanskje for folk som liker komprimert dritt ,128 kbps osv. CD-er er lossless kvalitet. Og noen liker å samle på CD-er. Siden det ikke brukes mer er det mer spesielt å ha det. Nostalgi. 

Ts, sett på pris det du fortsatt har igjen. 

Anonymkode: e20ac...429

• Liker 42
Skrevet

*sambo

Anonymkode: 5b5fb...8d3

• Liker 1
Skrevet

Det er skikkelig ufint. 

• Liker 17
Skrevet

Greit du blir lei deg og sint. Det skjønner jeg godt. Men å si du vil drepe samboeren din? Sorry men det er ikke greit å si om folk du er glad i uansett hvor sint du er. Synes jeg. De du er glad i er uansett mye mer verdt enn CD-er. 

Skrevet

Dette er jo bare uskyldig humor. :) Jeg sendte bort platene til ekskona i sin tid, var bare celine dion og typsik "kvinnemusikk."  :) sa til henne at at dette passet bedre i en syforretning i byen enn hjemme,, hun var litt sur men coolet seg ned igjen, forøvrig ,,har du ikke spotify??

• Liker 4
Skrevet

Tåpelig oppførsel. Be han skaffe til veie de eksemplarene han har ødelagt.

For en samler er det ikke kun dagens verdi som er viktig.

• Liker 38
Skrevet

Rart å bare ta andre folks samleobjekter uten å spør 

Anonymkode: 07e1d...0a4

• Liker 35
Skrevet

Hadde også blitt forbanna. Skjønner du ikke mener det bokstavlig å ville drepe han, men at du er veldig sint.  Det var ikke greit gjort. Uansett hva han tenker om verdien av ting du samler på så er det ikke greit å bare ta seg til rette og ødelegge. Han forstår det kanskje ikke før du lager julepynt av noe du tenker er skrap, men som betyr mye for ham. Klipper kluter av supporterskjerfet hans, bruker duppeditter fra garasjen i hobbyprosjektet ditt i hagen, eller noe sånt. Jeg tenker du kommer lengre med kald hevn enn sinne her 😀😆

• Liker 18

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...