Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har georg jensen stjerne til juletre? Og kan si noe om hvilken størrelse som passer til et typ «vanlig» juletre på ca 2-2.20 cm høyt tre? Syns det er så vanskelig å se for seg hvor stor en stjerne på 18 cm bredde blir på et tre? Legg gjerne med bilder 🙂

• Liker 1
Skrevet
11 hours ago, Ejlis said:

Noen som har georg jensen stjerne til juletre? Og kan si noe om hvilken størrelse som passer til et typ «vanlig» juletre på ca 2-2.20 cm høyt tre? Syns det er så vanskelig å se for seg hvor stor en stjerne på 18 cm bredde blir på et tre? Legg gjerne med bilder 🙂

Jeg har den på et tre som er 2.20. Er fornøyd med resultatet. Legger ikke ut bilder, foretrekker at ingen jeg kjenner finner ut at jeg er på kg. 😆

Anonymkode: b8faf...ecd

Skrevet

Dette lurer jeg på også! Synes det er så vanskelig å vite hvordan størrelsen blir i forhold til treet😬 Noen flere her som har denne? og kanskje med bilde også?☺️

https://bakerenogkokken.no/innredning/pynt-dekorasjoner/georg-jensen-star-juletrestjerne-medium-gull/?shopping_id_click=1067-21916-27345&gclid=Cj0KCQiAk4aOBhCTARIsAFWFP9HIfWmCNnRkrg7h1_y8Lh2yyK5VLpI_U7efjtcxwY29RZdzBQbE0lAaAuLTEALw_wcB

Anonymkode: ebfab...ca5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...