Ejlis Skrevet 20. desember 2021 #1 Skrevet 20. desember 2021 Noen som har georg jensen stjerne til juletre? Og kan si noe om hvilken størrelse som passer til et typ «vanlig» juletre på ca 2-2.20 cm høyt tre? Syns det er så vanskelig å se for seg hvor stor en stjerne på 18 cm bredde blir på et tre? Legg gjerne med bilder 🙂 1
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2021 #2 Skrevet 21. desember 2021 11 hours ago, Ejlis said: Noen som har georg jensen stjerne til juletre? Og kan si noe om hvilken størrelse som passer til et typ «vanlig» juletre på ca 2-2.20 cm høyt tre? Syns det er så vanskelig å se for seg hvor stor en stjerne på 18 cm bredde blir på et tre? Legg gjerne med bilder 🙂 Jeg har den på et tre som er 2.20. Er fornøyd med resultatet. Legger ikke ut bilder, foretrekker at ingen jeg kjenner finner ut at jeg er på kg. 😆 Anonymkode: b8faf...ecd
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2021 #3 Skrevet 21. desember 2021 Dette lurer jeg på også! Synes det er så vanskelig å vite hvordan størrelsen blir i forhold til treet😬 Noen flere her som har denne? og kanskje med bilde også?☺️ https://bakerenogkokken.no/innredning/pynt-dekorasjoner/georg-jensen-star-juletrestjerne-medium-gull/?shopping_id_click=1067-21916-27345&gclid=Cj0KCQiAk4aOBhCTARIsAFWFP9HIfWmCNnRkrg7h1_y8Lh2yyK5VLpI_U7efjtcxwY29RZdzBQbE0lAaAuLTEALw_wcB Anonymkode: ebfab...ca5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå