Gå til innhold

Håpefull, vordende singelmamma💕


Hjertespar

Anbefalte innlegg

9DPO 

Jeg har symptomer som tidligere beskrevet, og nå skal Ovitrelle være ute av kroppen. Det var 10 dager siden jeg satte den i går. Tok en tidligtest i morges som var negativ, noe jeg faktisk hadde på følelsen at den kom til å være rett før jeg tok den. Symptomene jeg kjenner kan være hormonelt påvirkning, jeg bruker jo også fortsatt Crinone.. noen av symptomene mine ser ut til å kunne skyldes den. Men ikke denne lette mens-murringen og «presset» i livmoren jeg kjenner hele tiden. Det er i hvertfall ikke beskrevet som vanlig bivirkning 🧐🤷🏼‍♀️ Men nå kjenner jeg uansett at jeg allerede er lei av å kjenne på disse symptomene, og gleder meg bare til å ha ventingen overstått!!🙈🤪 Hvis jeg får negative tester rundt nyttårsaften skal jeg forsone meg at det ikke lyktes denne gangen, og kan heller ta meg et par glass vin, som jeg har holdt meg unna nå. Skal i et lite selskap hos noen venner da. 

Tar nok en test igjen om et par dager, tenker jeg. Takk til dere som leser🤗

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Veldig greit å vite at ovitrellen er ute av kroppen da! Masse lykke til de nærmeste dagene her. Hadde vært moro å gå inn i det nye året med positiv test 💕

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Amatariel skrev (14 timer siden):

Veldig greit å vite at ovitrellen er ute av kroppen da! Masse lykke til de nærmeste dagene her. Hadde vært moro å gå inn i det nye året med positiv test 💕

Tusen takk🙏🏻☺️ Klart det hadde vært veldig gøy, og men jeg har ikke troa nå😕Samtidig føler meg veldig hormonell og følsom. Jeg er sint og såra over noe som nylig skjedde i en privat relasjon, og jeg er faktisk litt usikker på om jeg reagerer sterkere nå på grunn av hormoner eller om jeg ville reagert sånn som det her uansett. Eller om jeg reagerer sterkere pga jula.. Jeg kjenner ikke meg selv helt igjen, er så hissig og amper!😳🙈 Men prøver å huske at jeg har Crinone i kroppen også, man kan vel bli hormonelt påvirka av det også 🙃

Endret av Hjertespar
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10DPO

Er oppblåst og spent rundt livmoren og har tiltakende «mensmurringer». Kjenner at det stikker litt nedover lyskene også i dag. Humøret er veldig labilt, føler meg i hormonell ubalanse. Utrolig irritabel og hissig i dag🤬🙈 skal ta en ny test i morgen tidlig, selv om jeg ikke har troa. Men noe hormonell ubalanse er det hvertfall i kroppen😳🙃

Ikke så mye mer å si foreløpig. Jeg venter og er lei ventinga. La oss bare få dette overstått sånn at jeg vet om jeg må prøve igjen eller om dette går bra! 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

gyngestolen skrev (42 minutter siden):

Vil gjerne følge med her. Masse lykke til ❤️

Takk☺️❤️ 
Følger gjerne deg også! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

11DPO

Tok en ny test i dag som fortsatt var negativ. Ikke antydning til strek. Jeg vet at det er litt tidlig, men jeg har ikke noe tro på dette forsøket😕 Har tiltagende mensmurringer og er oppblåst. Det stikker litt i puppene fortsatt, men ikke voldsomt mye. Det kan være hormoner pga Crinone eller pms-tegn, kanskje. Nå vil jeg egentlig bare gjerne få denne prøveperioden avsluttet slik at jeg kan planlegge den neste. Jeg hadde jo regnet med å måtte prøve flere ganger, så jeg blir ikke veldig skuffa hvis det ikke går nå med en gang. Det er mest slitsomt å gå og vente på en endelig avklaring, egentlig 😑

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner godt hva du mener, når man er overbevist om at det ikke gikk så er det bedre å bare komme seg videre til neste PP med nytt mot. Om det ikke klaffet denne gangen så håper jeg at det blir neste gang!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjertespar skrev (6 timer siden):

11DPO

Tok en ny test i dag som fortsatt var negativ. Ikke antydning til strek. Jeg vet at det er litt tidlig, men jeg har ikke noe tro på dette forsøket😕 Har tiltagende mensmurringer og er oppblåst. Det stikker litt i puppene fortsatt, men ikke voldsomt mye. Det kan være hormoner pga Crinone eller pms-tegn, kanskje. Nå vil jeg egentlig bare gjerne få denne prøveperioden avsluttet slik at jeg kan planlegge den neste. Jeg hadde jo regnet med å måtte prøve flere ganger, så jeg blir ikke veldig skuffa hvis det ikke går nå med en gang. Det er mest slitsomt å gå og vente på en endelig avklaring, egentlig 😑

Forstår deg godt. Håper tegnene er gode og at du får en positiv test de neste dagene 🤞🏻❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøver2021 skrev (8 minutter siden):

Forstår deg godt. Håper tegnene er gode og at du får en positiv test de neste dagene 🤞🏻❤️

Uff ja, det tror jeg ikke nå. Men men. Skal teste til jeg er sikker 🙃 

Håper det lykkes for deg denne gangen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gyngestolen skrev (5 timer siden):

Skjønner godt hva du mener, når man er overbevist om at det ikke gikk så er det bedre å bare komme seg videre til neste PP med nytt mot. Om det ikke klaffet denne gangen så håper jeg at det blir neste gang!

Takk🙏🏻🙂 ventingen er slitsom. Tror jeg må finne på mer prosjekter fremover, lese mer bøker, forsvinne inn i spennende serier og sånne ting som holder hjernen opptatt. Så blir det kanskje (?) litt mindre tenking 🙃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12DPO

Jeg har fortsatt stikkinger i puppene og lette mensmurringer med stråling nedover lyskene. Kan ikke huske å ha hatt det før mensen skulle komme tidligere, men nå tror jeg det bare er hormonene som gjør at kroppen har ekstra mye symptomer. Tror ikke jeg er gravid. Er 100 % forberedt på en negativ test igjen i morgen tidlig. Skriver vel dette først og fremst for å dokumentere det for senere. Skal prøve å ikke bry meg like mye om symptomene neste syklus (lykke til til meg😅🙈)🙃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13DPO

Negativ test idag både med strimmel og digital (ville være helt sikker). Så da er det bare å vente på mensen, ta litt vin i selskap i kveld og håpe på bedre lykke neste syklus🤞🏻🙃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hjertespar skrev (1 time siden):

13DPO

Negativ test idag både med strimmel og digital (ville være helt sikker). Så da er det bare å vente på mensen, ta litt vin i selskap i kveld og håpe på bedre lykke neste syklus🤞🏻🙃

Kos deg med litt vin 😍 Neste gang går det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøver2021 skrev (1 minutt siden):

Kos deg med litt vin 😍 Neste gang går det!

Det skal jeg, og takk☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjertespar skrev (5 timer siden):

13DPO

Negativ test idag både med strimmel og digital (ville være helt sikker). Så da er det bare å vente på mensen, ta litt vin i selskap i kveld og håpe på bedre lykke neste syklus🤞🏻🙃

Absolutt på sin plass å kose seg litt ekstra i dag ja! Satser på at neste forsøk er mer fruktbart 🤞

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Amatariel skrev (56 minutter siden):

Absolutt på sin plass å kose seg litt ekstra i dag ja! Satser på at neste forsøk er mer fruktbart 🤞

Takk😌🙏🏻 Og godt nyttår!🌟

Lenke til kommentar
Del på andre sider

PP2 


Da skal jeg snart i gang med ny prøveperiode. Jeg hadde egentlig tenkt til å forsøke inseminasjon en gang til, men jeg har bestemt meg for å gå over til IVF nå. Jeg vet at det er større sjanse for å lykkes med det, og da får både jeg og klinikken også mer informasjon om kvaliteten på eggene mine. Eggreservene mine er gode, med AMH på 23. Så det burde være gode sjanser for stimulere fram flere gode egg. Kanskje jeg får noe på frys også 🤞🏻
Har ny time på klinikken i morgen for planlegging av neste forsøk.  Håper på å lykkes med enda litt mer inngripen i naturens gang. 🙃 Dette blir litt ekstra spennende, dette har jeg ikke vært gjennom før. Jeg er spent på egguttak og redd for at det er ubehagelig, men har blitt forsikret om at man får godt både med beroligende og smertestillende, så det skal nok gå bra☺️

Endret av Hjertespar
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres lurt ut med IVF. Jeg kjenner flere som har brukt laang tid på flere inseminasjoner, og så gått over på IVF og fått relativt raskt klaff der. Så dette blir spennende! :klemmer: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...