Gjest David Lee Skrevet 18. desember 2021 #1 Del Skrevet 18. desember 2021 Har dere noen eksempler? Jeg synes Judith Sheindlin holder seg godt til å være 79 år PS: Husk å linke til bilder, ikke laste dem opp på kg siden det ikke er lov Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aricia Skrevet 18. desember 2021 #2 Del Skrevet 18. desember 2021 Patti Smith holder seg godt for alderen. Hun er framdeles aktiv og fullt på høyden som artist og kritisk samfunnsdebattant, og har i tillegg en meget fin IG med spennende og tankevekkende innlegg. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gladidagogså Skrevet 18. desember 2021 #3 Del Skrevet 18. desember 2021 Syns det er vanskelig med kjendiser og «holder seg godt» De fleste har vel juksa med botox,fillets og kirurgi ? 💉💉👨⚕️ 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenhouse Skrevet 18. desember 2021 #4 Del Skrevet 18. desember 2021 Claudia Scott! 64 år og like flott! 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest David Lee Skrevet 18. desember 2021 #5 Del Skrevet 18. desember 2021 Gladidagogså skrev (21 minutter siden): Syns det er vanskelig med kjendiser og «holder seg godt» De fleste har vel juksa med botox,fillets og kirurgi ? 💉💉👨⚕️ Tror ikke Judith har da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest David Lee Skrevet 18. desember 2021 #6 Del Skrevet 18. desember 2021 Zenhouse skrev (6 minutter siden): Claudia Scott! 64 år og like flott! Fin dame Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest misssixty Skrevet 21. desember 2021 #7 Del Skrevet 21. desember 2021 Kris Jenner , Inger Lise Rypdal Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PITTY Skrevet 21. desember 2021 #8 Del Skrevet 21. desember 2021 (endret) Katherine Heigl. Endret 21. desember 2021 av PITTY 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gladidagogså Skrevet 21. desember 2021 #9 Del Skrevet 21. desember 2021 De har jo juksa herfra til evigheten;) Tenker "holder seg godt" bør være uten kunstige hjelpemidler. men det er vel ikke mange som lar seg aldre naturlig lenger? 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gladidagogså Skrevet 21. desember 2021 #10 Del Skrevet 21. desember 2021 misssixty skrev (4 timer siden): Kris Jenner , Inger Lise Rypdal De har jo juksa herfra til evigheten;) Tenker "holder seg godt" bør være uten kunstige hjelpemidler. men det er vel ikke mange som lar seg aldre naturlig lenger? 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
youcancallmejune Skrevet 21. desember 2021 #11 Del Skrevet 21. desember 2021 Aricia skrev (På 18.12.2021 den 18.47): Patti Smith holder seg godt for alderen. Hun er framdeles aktiv og fullt på høyden som artist og kritisk samfunnsdebattant, og har i tillegg en meget fin IG med spennende og tankevekkende innlegg. Synes ikke akkurat at hun holder seg godt utseendemessig, men det gjør ingenting. Hun er en kul dame likevel. Herlig med de få kjendiskvinnene som eldes naturlig og bare fortsetter med sitt som de alltid har gjort 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ti10 Skrevet 21. desember 2021 #12 Del Skrevet 21. desember 2021 youcancallmejune skrev (7 minutter siden): Synes ikke akkurat at hun holder seg godt utseendemessig, men det gjør ingenting. Hun er en kul dame likevel. Herlig med de få kjendiskvinnene som eldes naturlig og bare fortsetter med sitt som de alltid har gjort Enig. Det er sikkert teit, folk må jo gjøre som de vil, men jeg kjenner jeg av og til blir litt skuffet når jeg ser voksne kjendiskvinner jeg har regnet for å være dyktige og oppegående, plutselig stiller opp med glatt hud og stiv mimikk ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenhouse Skrevet 21. desember 2021 #13 Del Skrevet 21. desember 2021 ti10 skrev (1 time siden): Enig. Det er sikkert teit, folk må jo gjøre som de vil, men jeg kjenner jeg av og til blir litt skuffet når jeg ser voksne kjendiskvinner jeg har regnet for å være dyktige og oppegående, plutselig stiller opp med glatt hud og stiv mimikk ... Ja er enig. Nicole Kidman og Sandra Bullock er eksempler på det. Spesielt førstnevnte.... ser glattere ut, men sjarmen forsvinner... 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trøst Skrevet 21. desember 2021 #14 Del Skrevet 21. desember 2021 (endret) Gillian Anderson. For ei dame!!! Endret 21. desember 2021 av Trøst Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isambard Skrevet 21. desember 2021 #15 Del Skrevet 21. desember 2021 Synnøve Skarbø 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ludden Skrevet 21. desember 2021 #16 Del Skrevet 21. desember 2021 Om de har juksa litt....så hva så??? Så lenge det ser flott ut,så driter jeg i om de har juksa. Det er lite pent om de har kjempelepper og ting ser unaturlig ut,slik som på en del yngre jenter som fyller opp fjeset sitt med alt mulig.De eldre stjernene som har juksa litt,ser bare flotte ut i forhold til alderen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mwanafunzi Skrevet 21. desember 2021 #17 Del Skrevet 21. desember 2021 Jeg synes de fleste kvinnelige kjendiser holder seg godt for alderen, det hører vel med til jobben? Selv setter jeg ekstra stor pris på de som tillater alderen å vise, det synes jeg er flott og vakkert. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 21. desember 2021 #18 Del Skrevet 21. desember 2021 Sandra Bullock 57 år. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lindask Skrevet 22. desember 2021 #19 Del Skrevet 22. desember 2021 Dronning Sonja 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hanne83_ Skrevet 22. desember 2021 #20 Del Skrevet 22. desember 2021 Kvinner er mer en utseende sitt, heldigvis. Selv om det ofte ikke virker sånn. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå