Gå til innhold

Fyr i kollektiv

emlyt

Anbefalte innlegg

Jeg bor i kollektiv med mange. En av dem er en gutt som er litt eldre enn meg. Jeg skal ikke fortelle hele forhistorien her, men jeg har uansett begynt å få følelser for han. Det virker som han liker meg litt også. Jeg begynte å henge meg på armen hans ute, og etterhvert har han begynt å holde meg i hånda. Vi kan sitte og se serier i flere timer, og han har ikke imot å holde rundt meg nesten hele tiden, og når jeg gir hånda mi da tvinner han fingrene sammen. Jeg merker også et «kjærlig» blikk fra han ofte. Han har sovet inne hos meg og jeg hos han et par ganger, uten at det har skjedd noe mellom oss.

Så er det sånne småting som har skjedd få ganger. Men han kom til meg for en lang klem en gang, og ville ikke slippe. En annen gang testet jeg hva som skjedde hvis jeg sluttet å ha armen min i hans ute, og da tok han hans egen i min. Og en gang jeg danset rundt til noe musikk jeg skulle vise, så han veldig glad på meg selv om han var veldig sliten. Ut fra alt dette og litt mer virker det som han liker meg også. 

Problemet er at det er en jente til jeg ikke skjønner greia med. Jeg tror hun er eksen hans, fordi han nevnte noe om det en gang. Og i sommer holdt han egentlig på med noen andre som det ble slutt med. Men hun eksen har kommet og overnattet et par ganger. De ser hverandre ikke så ofte, så det virker rart at det er noe mer der. Og tingen med eksen er at de er venner fordi de er i samme vennegjeng og ikke skulle gjøre det vanskelig for vennene. Jeg har bare sett dem klemme i sofaen mens de så film, og aldri hørt noe (han har rom ved siden av). 

Nå har begge dratt på ferie til hver våre foreldre, og han har ikke svart på snart to dager. Han er dårlig på å svare til vanlig, men det virker ikke som han er like dårlig på å svare eksen. Jeg er egentlig bare veldig forvirret. Og jeg er redd jeg mister et veldig godt vennskap hvis jeg snakker med han om det. Håper å få litt klarhet i tankene her. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

emlyt skrev (1 minutt siden):

Og jeg er redd jeg mister et veldig godt vennskap hvis jeg snakker med han om det.

Dere er ikke venner, han håper å ha sex med deg, Men han er absokutt ikke forelsket i deg på noen måte.

Anonymkode: cf2f4...1ed

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes vi har blitt veldig gode venner. Vi henger masse, han har sett og overlevd nesten alle sider av meg, og vi har hatt masse samtaler om alt, inkludert dype samtaler om livet generelt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

emlyt skrev (6 minutter siden):

Jeg synes vi har blitt veldig gode venner. Vi henger masse, han har sett og overlevd nesten alle sider av meg, og vi har hatt masse samtaler om alt, inkludert dype samtaler om livet generelt. 

Nei, dere er ikke venner.

Han håper å ha sex med deg, men han er ikke forelsket eller interessert i deg på noen måte.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er en klassisk mannegris som holder på med TO damer samtidig: eksen og deg! Rødt flagg rødt flagg!

LØP!!!

Anonymkode: e546c...4dd

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Nei, dere er ikke venner.

Han håper å ha sex med deg, men han er ikke forelsket eller interessert i deg på noen måte.

Jeg tror ikke han er ute etter sex med TS. I så fall ville han ha tatt initiativ til det når de sov sammen.

TS, du kan begynne med å spørre han om forholdet med exen. Om det bare er vennskap eller om de er sammen igjen. Ut fra det svaret, så finner du ut om dere bare skal holde på det vennskapelige eller om du skal prøve på noe mer.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hulderen skrev (Akkurat nå):

Jeg tror ikke han er ute etter sex med TS. I så fall ville han ha tatt initiativ til det når de sov sammen.

Jo, han er garantert interessert i sex, men han er ikke interessert i henne som kjæreste. Derfor lar han initiativet ligge hos henne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hulderen skrev (1 minutt siden):

Glemte å legge til, man sover ikke gjentatte ganger i samme seng som noen om man ikke vil ha sex med dem. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Dette er en klassisk mannegris som holder på med TO damer samtidig: eksen og deg! Rødt flagg rødt flagg!

LØP!!!

Anonymkode: e546c...4dd

Helt enig.

TS kommer til å bli fryktelig såret av dette opplegget og det vil bli tusen ganger verre om hun har sex med ham.

Det beste for TS er å flytte fra dette kollektivet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hulderen skrev (4 minutter siden):

TS, du kan begynne med å spørre han om forholdet med exen. Om det bare er vennskap eller om de er sammen igjen. Ut fra det svaret, så finner du ut om dere bare skal holde på det vennskapelige eller om du skal prøve på noe mer.

Nei, ikke oppmuntre TS til noe slikt.

Da får hun det klassiske svaret om at han ikke vil definere det de gjør ennå, m en at han liker henne blablabla.

Så begynner de å ha sex i verste fall.

Han vil ikke ha henne som kjæreste, han vil ha sex med henne, men han er ikke engang keen nok til å prøve seg om hun ikke gjør det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

@emlyt

Jeg ser at du er ny på forumet. Legg merke til AB-koden på de som har svart deg. Samme AB-kode betyr samme person. Da ser du at det er en person her som engasjerer seg veldig med negative kommentarer. 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hulderen skrev (1 minutt siden):

@emlyt

Jeg ser at du er ny på forumet. Legg merke til AB-koden på de som har svart deg. Samme AB-kode betyr samme person. Da ser du at det er en person her som engasjerer seg veldig med negative kommentarer. 

Jeg har da ikke utgitt meg for å være forskjellige brukere?

Nå får du skjerpe deg, du skal ikke rådgi denne unge jenta til hjertesorg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg har da ikke utgitt meg for å være forskjellige brukere?

Nå får du skjerpe deg, du skal ikke rådgi denne unge jenta til hjertesorg.

Det var heller ikke det @Hulderen sa...

Endret av Wade
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wade skrev (Akkurat nå):

Det var heller ikke det @Hulderen sa...

Det var en totalt unødvendig kommentar. 

Klart jeg engasjerer meg når hun gir så dårlige råd. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Det var en totalt unødvendig kommentar. 

Klart jeg engasjerer meg når hun gir så dårlige råd. 

Jeg synes den var oppklarende for TS. Poenget mitt står fortsatt.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Wade skrev (Akkurat nå):

Jeg synes den var oppklarende for TS. Poenget mitt står fortsatt.

Jeg synes det var latterlig, Klart TS skjønner at det er jeg som svarer når jeg presiserer det i innleggene og har samme kode :)

TS er forelsket, ikke stokk dum.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Jeg synes det var latterlig, Klart TS skjønner at det er jeg som svarer når jeg presiserer det i innleggene og har samme kode :)

TS er forelsket, ikke stokk dum.

Nei, dette AB-tøyset er ikke så enkelt å forstå om man er helt ny her. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wade skrev (1 minutt siden):

Nei, dette AB-tøyset er ikke så enkelt å forstå om man er helt ny her. 

Jo, det er utrolig enkelt. TS er ikke femti år og ny på internett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Jo, det er utrolig enkelt. TS er ikke femti år og ny på internett.

Det er mange som surrer med det. Sånn, nå er vi ferdig med den saken. Gå videre med livet ditt.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...