AnonymBruker Skrevet 15. desember 2021 #1 Del Skrevet 15. desember 2021 Jeg har oppkjøring imorgen, og merker jeg begynner bli ganske nervøs. Hva er dere som har førerkortet beste tips før oppkjøring? Anonymkode: 3f7a2...d49 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2021 #2 Del Skrevet 15. desember 2021 Se masse i speil, ikke kjør for fort og hold rett avstand til bil foran Anonymkode: 576ad...f6d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2021 #3 Del Skrevet 16. desember 2021 Hvordan gikk det? Anonymkode: 27c5b...e8a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2021 #4 Del Skrevet 16. desember 2021 Besto. Strøk forrige gang, men gikk greit denne gangen med samme sensor Anonymkode: 3f7a2...d49 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
wizardunicorn Skrevet 16. desember 2021 #5 Del Skrevet 16. desember 2021 Gratulerer med lappen! Selv strøk jeg 2 ganger og vet at dette var fordi jeg ikke egentlig var klar for oppkjøring før 3.gangen. Tror det er mye mer vanlig å stryke enn folk tror. Det er kjipe penger å bruke enda mer etter stryk, men alt som kan føre til at man blir tryggere i trafikken er verdt det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2021 #6 Del Skrevet 16. desember 2021 wizardunicorn skrev (30 minutter siden): Gratulerer med lappen! Selv strøk jeg 2 ganger og vet at dette var fordi jeg ikke egentlig var klar for oppkjøring før 3.gangen. Tror det er mye mer vanlig å stryke enn folk tror. Det er kjipe penger å bruke enda mer etter stryk, men alt som kan føre til at man blir tryggere i trafikken er verdt det! Takk. Det er nok ganske vanlig. Jeg strøk sist fordi jeg var sånn ekstremt nervøs, så alt stokket seg egentlig. Anonymkode: 3f7a2...d49 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2021 #7 Del Skrevet 16. desember 2021 1 hour ago, AnonymBruker said: Besto. Strøk forrige gang, men gikk greit denne gangen med samme sensor Anonymkode: 3f7a2...d49 Gratulerer😀 Anonymkode: 576ad...f6d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2021 #8 Del Skrevet 17. desember 2021 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Takk. Det er nok ganske vanlig. Jeg strøk sist fordi jeg var sånn ekstremt nervøs, så alt stokket seg egentlig. Anonymkode: 3f7a2...d49 Samma her. Jeg besto faktisk på 5. forsøket. Strøk to ganger med manuelt gir mens jeg enda var redd for å kjøre og fatter ikke hvorfor kjørelærer lot meg melde på opp. Strøk også pga stress og nervøsitet de siste to gangene. Etter det ble jeg så irritert på meg selv at jeg øvelseskjørte som en gal i de neste n10 månedene jeg måtte vente på ny prøve. Da hadde jeg bestemt meg for at dette ble siste gangen og jobbet MYE med både kjøring og teori. Og da besto jeg med glans 😊 Anonymkode: 27c5b...e8a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå