Gå til innhold

Kakaoboka vol 3

Kakaoen

Anbefalte innlegg

Angeleye

Så fin og koselig oppdatering! 😍 Så bra det ikke ble mer sykdom, og at du kom deg på kontroll! Hurra for dato for igangsetting. 😍 NÅ kan du virkelig begynne å telle ned. Er virkelig ikke lenge til 1.august altså!

Kjekt med mye skryt da :fnise:

Endret av Angeleye
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kakaoen
stAre skrev (På 23.6.2022 den 15.27):

Så gøy å lese om fine opplevelser og masse fint personale 🙂 alt annet er jo urelevant da 😊 det var oppklarende og motiverende lesing. 

Kikket på instagram nå og den var veldig fin! Må vise til mannen her også 😊 Jeg bor i byen og har kort kjøretur til sykehuset 😊 

Så bra du kom på kontroll og at guttungen er bedre i formen. Det er alltid gøy å få skryt! 1 august er virkelig ikke lenge til, og når du har planlagt igangsetting vil jeg jo tro at det til tross for potensielt feriekaos blir trygge og planlagte rammer rundt din fødsel 😊

Så bra det var motiverende å lese :jepp: Eneste å klage på der oppe er fasilitetene. Altså det er så langt fra et 5 stjernershotell som man kommer :ler:  Men husker at jeg brydde meg ikke da jeg var der. Men virker som det er enda mer forfallent nå dessverre. De burde egentlig bygge et helt nytt sykehus..

Så bra du og likte instagrammen. Jeg må stadig inn og sjekke om de har lagt ut noe nytt der :nigo: Og kort kjøretur er gull. Vi har vel 15 min, men det er virkelig ingenting. 

Angeleye skrev (På 23.6.2022 den 17.20):

Så fin og koselig oppdatering! 😍 Så bra det ikke ble mer sykdom, og at du kom deg på kontroll! Hurra for dato for igangsetting. 😍 NÅ kan du virkelig begynne å telle ned. Er virkelig ikke lenge til 1.august altså!

Kjekt med mye skryt da :fnise:

Ja nå nærmer det seg. 5 uker i morgen så skal jeg opp dit og få ting igang.

Slapp nå ikke helt unna sykdom da. Vet ikke hva slags omgangsyke dette er, men sommervarianten av den er jo himla treg av seg!! Junior ble selvsagt smittet og spydde fredag kveld. Luringen hadde da gått inn på soverommet vårt fordi han hadde vondt i magen og endt med å spy utover dobbeltsenga vår :bond: Og vi snakker ALT må vaskes. Dyner, laken, puter.. egentlig madrassen også. Hell i uhell er at vi her om dagen kjøpte nye madrasser, og de har vi ikke fått på senga enda. FLAKS..
Så alle førstiser som venter barn. MUST HAVE: Skikkelig madrass beskytter til voksen senga!! Vi snakker tisselaken og slik tynn fra Ikea eller prinsess til å ha over. Det tar mye når uhellet er ute. 
Men herregud for et styr. Av med alt av sengetøy.. Vi bare heiv det ut på utsiden :ler: Tror jeg kjørte vaskemaskinen 4 ganger for å få rent alt :plystre:

Etter det har guttungen tilbrakt mesteparten av tiden på sofaen. Jeg kasta opp i går morgen. Litt diffust om det var svangerskapskvalme og at jeg hadde sovet ca nada den natta, eller om han hadde smitta meg. Men var kvalm i hele går og orket ikke noe annet enn sofaen jeg heller.
I dag har mannen feber og renneræv :bond: For en herlig start på sommeren altså :danse: 

Huset står fortsatt på hue etter oppussingen og nå gjelder det å få rydda klesskapet på plass. Jeg har begynt litt, men det går så himla tregt. Jeg får vondt foran nede over skambeinet om jeg holder på for mye. Om jeg setter meg på huk kjennes det som at bekkenbunnen gir totalt etter og ungen skal falle ut :ler: Pluss kynnere og slitent bekken. Dette tar SÅ mye mer tid enn hva jeg har tålmodighet til kjenner jeg!!!

Håper guttungen blir fin i løpet av kvelden og det holder med en hjemmedag til for han 🤞

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til innlegg
Del på andre sider
Fiora

Så kjedelig at dere ikke slapp unna sykdom likevel 😕 Håper hele familien er i form igjen og klar for sommer nå!

Takk for tips om polstring av madrass, det er vel noe de aller fleste foreldre smertelig får erfare en eller annen gang 🙈

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...