AnonymBruker Skrevet 14. desember 2021 #1 Del Skrevet 14. desember 2021 Hei, jeg er 26 år gammel og har nettopp blitt dumpet av ei jente som jeg har vært med i 6 måneder, hun hadde aldri de riktige følelsene for meg, og i dag ble det endelig slutt, i forrige uke var hun veldig fornøyd med meg som kjæreste, i går vurderte hun å gjøre det slutt, i dag gjorde hun det, jeg skjønner meg ikke på henne, tror hun var litt bipolar..... På videregående for 8 år siden gjorde jeg et valg som skulle ødelegge resten av livet mitt. Jeg tok ikke imot sjansen da en snill jente var oppriktig glad i meg. Jeg hadde dårlig selvtillit og gjorde ikke noe med initiativene hennes. Jeg skjønner ikke hvorfor det aldri funker for akkurat meg med damer, ting ordner seg aldri for meg uansett hva jeg gjør. Jeg har ikke noe liv, jeg har søkt om uførepensjon hos NAV, men fikk avslag fordi jeg ikke var sykt. Jeg har en god jobb, god lønn, en fin utdannelse, men allikevel. Jenta på videregående var oppriktig interessert i meg, men jeg tok ikke sjansen, jeg er forberedt på aldri å få familie, være en evig taper med alt her i livet. Det var min historie, håper på litt trøstende svar.... vær så snill... Anonymkode: 7a0ab...aa6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2021 #2 Del Skrevet 14. desember 2021 Deg igjen.. du trenger psykolog. Begynn der. Anonymkode: cddfa...73d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2021 #3 Del Skrevet 15. desember 2021 Har en bror som hadde flere små forhold i ungdom og tidlig voksen alder. Etter at det ble slutt mellom han og dama da han var et par år yngre enn deg, tok han pause som lærer og reiste rundt i verden et par år. Der fant han kjærligheten med en barnevernspsykolog og nå har de to barn sammen. Så slutt å se begrensninger og start med å se muligheter i stedet! Anonymkode: 4d274...29a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2021 #4 Del Skrevet 15. desember 2021 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Hei, jeg er 26 år gammel og har nettopp blitt dumpet av ei jente som jeg har vært med i 6 måneder, hun hadde aldri de riktige følelsene for meg, og i dag ble det endelig slutt, i forrige uke var hun veldig fornøyd med meg som kjæreste, i går vurderte hun å gjøre det slutt, i dag gjorde hun det, jeg skjønner meg ikke på henne, tror hun var litt bipolar..... På videregående for 8 år siden gjorde jeg et valg som skulle ødelegge resten av livet mitt. Jeg tok ikke imot sjansen da en snill jente var oppriktig glad i meg. Jeg hadde dårlig selvtillit og gjorde ikke noe med initiativene hennes. Jeg skjønner ikke hvorfor det aldri funker for akkurat meg med damer, ting ordner seg aldri for meg uansett hva jeg gjør. Jeg har ikke noe liv, jeg har søkt om uførepensjon hos NAV, men fikk avslag fordi jeg ikke var sykt. Jeg har en god jobb, god lønn, en fin utdannelse, men allikevel. Jenta på videregående var oppriktig interessert i meg, men jeg tok ikke sjansen, jeg er forberedt på aldri å få familie, være en evig taper med alt her i livet. Det var min historie, håper på litt trøstende svar.... vær så snill... Anonymkode: 7a0ab...aa6 Det høres ut som at du synes veldig synd på deg selv. Det er helt lov og fullt forståelig at man gjør det innimellom, men jeg ville forsøkt å komme meg ut av den offerrollen du har inntatt nå. Du er bare 26 år gammel og har hele livet foran deg. Du skriver også at du har god jobb og bra utdannelse, og du har dermed bedre forutsetninger enn mange. Hvorfor har du søkt uførepensjon? Er du psykisk syk? Start med å oppsøk en psykolog og så tar du det derifra. Anonymkode: ba308...886 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå