Gå til innhold

Tråd for oss som skal finne kjærligheten i 2022


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

On 1/23/2022 at 11:29 AM, Blått said:

Herr syns jeg ikke er prippen har drukket i går og spammet meg med meldinger 😂 "skulle gjerne sett deg" "du er så søt" "jeg klarer ikke å slutte å tenke på deg" "Jeg har sagt nei til mange, men du føles så spesiell" :P Merker jeg er litt forsiktig nå.. etter den hekten min, men flørter litt tilbake.. :fnise:

Vi har fortsatt kontakt - har hatt en god del kontakt hele veien. :) Har nå gått over til å snakke på telefonen. Snakket to timer på telefonen i går. :) Håper han ringer igjen snart. Det var veldig koselig i går ❤️ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg vet ikke, hvorfor jeg skriver her, men jeg ikke vet hvor jeg skal skrive noe sånt. Googlet og kom inn her.

 Jeg har vært singel i snart 4,5 år. Han var ikke en snill mann. Det var ille. Heldigvis fikk han kontaktforbudt i høst og jeg trodde jeg kunne komme vidre uten at han plaget meg med meldinger. Det har jeg ikke. Jeg føler jeg er i et forhold med han enda. 

Jeg er populær, snill, raus. Jeg er også over gjenommsnittlig pen ( mener ikke å være arrogant)  Jeg har voksne barn som gjør det utrolig bra. Folk tror alt er fint og herlig. Og jeg har vært glad for å være singel. Jeg trives, men i de siste dagene har jeg følt en ensomhet og tomhet. Selv om jeg har stor omgangangskrets.  Og jeg vet jeg kunne ha dratt på date. Jeg får mange meldinger av menn som syns jeg er fin, og vil ut med meg. Noen er så riktige koselig og har "ventet" på at jeg skal bli klar. 

Jeg vet ikke. Er det noen som kjenner seg igjen?  Samtidig om noen spør meg om jeg har kjæreste. Og jeg sier jeg er singel. Så sier de  "Du er får pen for å være det?" Det har ikke noe med saken å gjøre. Men det har fått meg til å utvikle en slags "angst" At den de ser ikke er den jeg vil være. Og når det har gått så mange år er det kanskje det er meg det er noe galt med? 

Og jeg vet jo det at det er ikke sant. Jeg var sammen med far til mine barn i 24 år og vi hadde et fint forhold. Det er faktisk han som heier mest på meg. Og da var det jeg som gjorde det slutt for en "psykopat" 

Jeg hadde alt jeg ønsket, jeg hadde det perfekte livet. Så møtte jeg han som gjorde at alt ble snudd opp ned. Jeg kommer alltid til å tenke på han. Det er så mye som jeg får "flashback" til. Jeg har bearbeidet dette i så mange år og jeg er ikke bitter for noe. Jeg lærte meg mye og jeg vet så mye om "realiteter". 

Og jeg har oppdaget mange nye sider ved meg, min styrke og trang til å hjelpe de som er i slike forhold og som kommer til å være med han. Jeg har brukt så mange ressurser med politi og maktinstanser. Og jeg føler at jeg er "sikker" 

 

Jeg har alltid trodd at drømmemannen vil komme. Særlig det at karma finnes. Jeg vet hvem jeg er. Og jeg vet jeg er er en "catch" Jeg tror på skjebnen - men han kommer ikke.. Og jeg føler denne tomheten som gjør meg skremt og redd. Enda ett år?  Jeg sier jeg skal være litt mer åpen, svare menn som skriver, men jeg klarer ikke. 

 

Ja, jeg vil møte en kjekk mann, en snill, empatisk som elsker meg. En jeg kan elsker slik jeg elsket da jeg var ung. Uten redsel eller blyghet. En som jeg kan... 

Jeg åpner meg totalt her og jeg håper dere skjønner, får jeg skjønner ikke helt selv...

Anonymkode: 0a15a...906

  • Liker 2
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Råder alle ikke til å finne kjærligheten. Det motsatte kjønn gjør deg ulykkelig i lengden. Mye bedre å vær singel og lykkelig med en katt. 

Anonymkode: b5a6b...57b

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Råder alle ikke til å finne kjærligheten. Det motsatte kjønn gjør deg ulykkelig i lengden. Mye bedre å vær singel og lykkelig med en katt. 

Anonymkode: b5a6b...57b

Dette er helt feil, forskning viser det motsatte. Folk med partner er både mer tilfredse og lever lenger. 

Anonymkode: 92a8a...b01

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Dette er helt feil, forskning viser det motsatte. Folk med partner er både mer tilfredse og lever lenger. 

Anonymkode: 92a8a...b01

Bedre helse har de også. 

Anonymkode: 92a8a...b01

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Jeg vet ikke, hvorfor jeg skriver her, men jeg ikke vet hvor jeg skal skrive noe sånt. Googlet og kom inn her.

 Jeg har vært singel i snart 4,5 år. Han var ikke en snill mann. Det var ille. Heldigvis fikk han kontaktforbudt i høst og jeg trodde jeg kunne komme vidre uten at han plaget meg med meldinger. Det har jeg ikke. Jeg føler jeg er i et forhold med han enda. 

Jeg er populær, snill, raus. Jeg er også over gjenommsnittlig pen ( mener ikke å være arrogant)  Jeg har voksne barn som gjør det utrolig bra. Folk tror alt er fint og herlig. Og jeg har vært glad for å være singel. Jeg trives, men i de siste dagene har jeg følt en ensomhet og tomhet. Selv om jeg har stor omgangangskrets.  Og jeg vet jeg kunne ha dratt på date. Jeg får mange meldinger av menn som syns jeg er fin, og vil ut med meg. Noen er så riktige koselig og har "ventet" på at jeg skal bli klar. 

Jeg vet ikke. Er det noen som kjenner seg igjen?  Samtidig om noen spør meg om jeg har kjæreste. Og jeg sier jeg er singel. Så sier de  "Du er får pen for å være det?" Det har ikke noe med saken å gjøre. Men det har fått meg til å utvikle en slags "angst" At den de ser ikke er den jeg vil være. Og når det har gått så mange år er det kanskje det er meg det er noe galt med? 

Og jeg vet jo det at det er ikke sant. Jeg var sammen med far til mine barn i 24 år og vi hadde et fint forhold. Det er faktisk han som heier mest på meg. Og da var det jeg som gjorde det slutt for en "psykopat" 

Jeg hadde alt jeg ønsket, jeg hadde det perfekte livet. Så møtte jeg han som gjorde at alt ble snudd opp ned. Jeg kommer alltid til å tenke på han. Det er så mye som jeg får "flashback" til. Jeg har bearbeidet dette i så mange år og jeg er ikke bitter for noe. Jeg lærte meg mye og jeg vet så mye om "realiteter". 

Og jeg har oppdaget mange nye sider ved meg, min styrke og trang til å hjelpe de som er i slike forhold og som kommer til å være med han. Jeg har brukt så mange ressurser med politi og maktinstanser. Og jeg føler at jeg er "sikker" 

 

Jeg har alltid trodd at drømmemannen vil komme. Særlig det at karma finnes. Jeg vet hvem jeg er. Og jeg vet jeg er er en "catch" Jeg tror på skjebnen - men han kommer ikke.. Og jeg føler denne tomheten som gjør meg skremt og redd. Enda ett år?  Jeg sier jeg skal være litt mer åpen, svare menn som skriver, men jeg klarer ikke. 

 

Ja, jeg vil møte en kjekk mann, en snill, empatisk som elsker meg. En jeg kan elsker slik jeg elsket da jeg var ung. Uten redsel eller blyghet. En som jeg kan... 

Jeg åpner meg totalt her og jeg håper dere skjønner, får jeg skjønner ikke helt selv...

Anonymkode: 0a15a...906

Han kommer når du minst venter det det gjorde mannen min. Hadde absolutt ingen planer lm forhold selv hvor mye jeg savnet næehet, trygghet og ja. Men vært utsatt for altfor mye vondt i livet så stolte ikke på noen. Har aldri sett på meg som en bra catch, men likevel vært populær av menn. Men så dukket denne mannen opp da. Som jeg føler er altfor god for meg. Og gift er vi blitt, og har det vanvittig godt. Så Tenker at å senke forventningene kan være en ide, og slappe met av rundt det. Han som sagt, han dukker plutselig opp 🥰

Anonymkode: 26e31...a76

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 22.3.2022 den 10.29):

Ti dates er jo ingen ting! Jeg dater i 15 år før jeg fant en!

Anonymkode: 92a8a...b01

Det gikk 4 år for meg også da :P Hadde i den perioden 10+ dates og masse chatting som bare fadet ut/en av oss valgte å avslutte (hadde lange perioder innimellom der jeg kun ville være singel og ikke datet også). Jeg er ganske selektiv med hvem jeg går på date med, så 10+ er ikke så lite i mitt hode.

SD

Anonymkode: 951b2...891

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Dette er helt feil, forskning viser det motsatte. Folk med partner er både mer tilfredse og lever lenger. 

Anonymkode: 92a8a...b01

Det tror jeg ikke for moralen er så lav nå idag. Er nesten blitt normalisert å vær utro. Noen som mennesker ofte er etter mange år i et forhold, 60 prosent er utro løpet livet. Hvis dere vil ha det kjør på. e få mennesker nå idag med moral. Handler om utseende å sex. Hvis du treffer en mann/kvinne så holder de alternativene åpne bytter deg ut med noen finere å bedre. Også har det blitt er sex samfunn der menn/damer ligger med alt og alle å er så kaldt. Dere kan si hva dere vil men det er realiteten. Jeg vil ikke ha noen etter hvordan det har blitt. Å før dere angriper så er jeg klar over at det er noen menn/kvinner som er noe å ha på, Men er lite av dem så hvis du finner en partner som er sånn så er du heldig. At mennesker er sunnere i forhold er vel forskjellig fra person til person har aldri vert så sunn og lykkelig som jeg er nå etter å ha blitt singel å kan ta vare på meg selv.

Anonymkode: b5a6b...57b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Råder alle ikke til å finne kjærligheten. Det motsatte kjønn gjør deg ulykkelig i lengden. Mye bedre å vær singel og lykkelig med en katt. 

Anonymkode: b5a6b...57b

Tull. Ingen hele verden gjør meg så lykkelig som kjæresten min. For en mann 🥰

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AprilRyan
AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Råder alle ikke til å finne kjærligheten. Det motsatte kjønn gjør deg ulykkelig i lengden. Mye bedre å vær singel og lykkelig med en katt. 

Anonymkode: b5a6b...57b

Tja, katt har jeg og han er en fin fyr han, men jeg har fortsatt et lite håp om å treffe en bra mann etter hvert. Man trenger ikke å være ulykkelig i et forhold.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 23.3.2022 den 0.41):

Råder alle ikke til å finne kjærligheten. Det motsatte kjønn gjør deg ulykkelig i lengden. Mye bedre å vær singel og lykkelig med en katt. 

Anonymkode: b5a6b...57b

Skal man leve hele livet uten intimitet og sex med en mann? Det hadde jeg ikke klart. Har en mor som lever sånn, men jeg forstår ikke at man ikke blir alvorlig deprimert av et sånt liv. 

Anonymkode: c9e31...5c2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 1/23/2022 at 11:29 AM, Blått said:

Herr syns jeg ikke er prippen har drukket i går og spammet meg med meldinger 😂 "skulle gjerne sett deg" "du er så søt" "jeg klarer ikke å slutte å tenke på deg" "Jeg har sagt nei til mange, men du føles så spesiell" :P Merker jeg er litt forsiktig nå.. etter den hekten min, men flørter litt tilbake.. :fnise:

 

On 3/22/2022 at 5:01 PM, Blått said:

Vi har fortsatt kontakt - har hatt en god del kontakt hele veien. :) Har nå gått over til å snakke på telefonen. Snakket to timer på telefonen i går. :) Håper han ringer igjen snart. Det var veldig koselig i går ❤️ 

Lå og sendte meldinger hele kvelden i går. :) En lang samtale uten stopp. Jeg er fortsatt fascinert over hva han husker. Han bringer opp ting som jeg gjorde i januar og februar som jeg knapt husker selv (som selvfølgelig faller seg naturlig i samtalen da.. det kommer ikke ut av intet) :) 

Endret av Blått
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 24.3.2022 den 5.54):

Skal man leve hele livet uten intimitet og sex med en mann? Det hadde jeg ikke klart. Har en mor som lever sånn, men jeg forstår ikke at man ikke blir alvorlig deprimert av et sånt liv. 

Anonymkode: c9e31...5c2

Finnes mye godt i plastikk😏

Anonymkode: b5a6b...57b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 minutter siden, AnonymBruker said:

Finnes mye godt i plastikk😏

Anonymkode: b5a6b...57b

Hvis du tror lykken i livet er plastpikk er det noe alvorlig galt med hodet ditt altså 😂 Legg bitterheten til side, kom deg vekk fra KG og lev livet heller.

Anonymkode: b6686...ae1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

Hvis du tror lykken i livet er plastpikk er det noe alvorlig galt med hodet ditt altså 😂 Legg bitterheten til side, kom deg vekk fra KG og lev livet heller.

Anonymkode: b6686...ae1

At du ikke skjønner en joke😂

Anonymkode: b5a6b...57b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

Hvis du tror lykken i livet er plastpikk er det noe alvorlig galt med hodet ditt altså 😂 Legg bitterheten til side, kom deg vekk fra KG og lev livet heller.

Anonymkode: b6686...ae1

Nei tror lykken i livet er å ha det godt med seg selv. Å jeg trenger ikke en mann som drar meg ned. For er null moral nå idag,

Anonymkode: b5a6b...57b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AprilRyan skrev (På 22.2.2022 den 20.58):

Jeg savner også nærhet og sex, men fungerer sånn at jeg ikke ønsker eller klarer det med hvem som helst. Det gir meg ingenting å treffe en eller annen fyr jeg synes er kjekk, men ikke har følelser for. På en måte litt kjedelig å være sånn, men jaja. Her har det gått over 4 år siden sist, men det går litt opp og ned hvor mye jeg tenker på det.

I det siste har jeg et veldig stort savn etter å ha en mann i livet mitt og da får jeg lyst til å opprette profil på datingsider igjen, men jeg vet ikke. Jeg synes det har vært litt negativt for meg tidligere og jeg opplever at jeg kanskje går inn med feil innstilling.

Jeg har tenkt å jobbe med egen selvtillit og like meg selv litt bedre, men så kommer det savnet etter noen og at jeg har lyst til å treffe noen. Hadde nok ikke sagt nei om jeg traff noen og ble bedt ut.

Da jeg ble singel tenkte jeg at jeg skulle treffe noen før jeg ble 40, men så skjedde det diverse som gjorde at det å treffe noen ikke var det beste tidspunktet og så gikk tiden. Fyller 40 i år, men er samtidig på et bedre sted i forhold til det å møte noen. Jeg får et sånt idiotisk oppheng i at jeg for gammel. Sikkert lest for mange kjipe tråder på kg og diverse greier i mediene.

Uansett, så har jeg mer tro på at noe kanskje kan skje i år. I fjor var sikkert et av de kjipeste årene jeg har hatt på lenge.

Jeg skjønner ikke hvordan du kan være singel…! Er ikke så ofte her på KG, men ut fra det jeg har lest av innlegg du har skrevet er du både reflektert, raus og trygg i deg selv og dine verdier. Rett og slett et catch!!!😊

Anonymkode: 46d38...d4a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AprilRyan
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Jeg skjønner ikke hvordan du kan være singel…! Er ikke så ofte her på KG, men ut fra det jeg har lest av innlegg du har skrevet er du både reflektert, raus og trygg i deg selv og dine verdier. Rett og slett et catch!!!😊

Anonymkode: 46d38...d4a

Oj, tusen takk, men det er egentlig ikke så veldig rart. Jeg er nok litt for usikker på min egen attraktivitet og er ganske sjenert, men dette er andre gang at noen har skrevet i denne tråden at jeg gir inntrykk av å ikke være så aller verst.

Men hyggelig å høre da. Det er nok mine egne tanker om meg selv som er det største hinderet sikkert :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Møtte det jeg trodde var en fin fyr på tinder. Invitert på middag til han (hans initiativ) fredag kveld. 
Ghostet ut av det blå, bare noen timer før avtalen vår 🥶 Fikk flere komplimenter han på utseendet, så er ikke slik at jeg ikke lignet på bildene mine. Jeg skjønner meg virkelig ikke på menn/ghostere.. Da var det bare å fortsette å kikke igjen.. 

Anonymkode: c87fb...797

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Møtte det jeg trodde var en fin fyr på tinder. Invitert på middag til han (hans initiativ) fredag kveld. 
Ghostet ut av det blå, bare noen timer før avtalen vår 🥶 Fikk flere komplimenter han på utseendet, så er ikke slik at jeg ikke lignet på bildene mine. Jeg skjønner meg virkelig ikke på menn/ghostere.. Da var det bare å fortsette å kikke igjen.. 

Anonymkode: c87fb...797

Skikkelig uting det der. Generelt mangel på respekt hos mange mennesker for tiden...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...