Gå til innhold

Tråd for oss som skal finne kjærligheten i 2022


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

On 2/21/2022 at 2:59 PM, Engel said:

5 mnd her også nå, men da var det også et år siden sist... så ja...🤪

Må si at jeg har ikke gitt opp. Jeg har bare gitt opp nettdating. Ser jeg må se om jeg kan møte noen på andre arenaer. Prøve å være litt mer åpen og kontaktsøkende, mer sosial, og se om man kan klare å møte noen sånn. Jeg vet jo at jeg fort faller for helt andre ting enn det man har lett for å sveipe etter på Tinder. Når jeg bare blir kjent med dem. Men det er jammen ikke lett å finne de single mannfolka i 40-åra.

Du har ikke noe å skamme deg over, Blått! Ikke så lenge du lærer av det, og setter tydeligere grenser nestegang.❤️

Muligens det blir litt sjekking i sommer her! 😮 Når folk skal ut, sommerpils og sånn. Hihi :) Regner med at det går litt lettere på Tinder da også, at folk begynner å kjenne på varmen og at de trenger å ha sex. :)❤️ 

Jeg merker at bilder sier jo ingenting om tiltrekning. Jeg trenger stemmen, kjemien, sjarmen for å vite om jeg er interessert i det hele tatt. Bare å gå en tur for å flørte og nyte hverandre. Derfor dette med den evige chattingen blir så frustrerende. Man blir jo ikke ordentlig kjent på den måten! 

Og ja. Blir tydeligere grenser neste gang! Tar med meg erfaringen videre. Det er vel litt sånn når man begynner på noe nytt. Man går på noen blemmer også lærer man hva som man burde gjøre neste gang :) Likevel.. som sagt.. så føler jeg veldig på skammen, men jeg tenker det er fint også.. fordi at jeg føler sånn på den så vil jeg være veldig bevisst på å stå opp for meg selv neste gang og være bevisst på situasjonen. 

On 2/21/2022 at 4:56 PM, Anonymdame@ said:

Fem måneder siden? 😅 For meg er det snart 4 år siden. Fordi de to siste årene i forholdet hadde vi ikke sex. Jeg har fortsatt håp om kjæreste etterhvert, men stresser ikke. Ønsker dere andre i tråden fortsatt masse lykke til i jakten. 

Før i fjor så var det syv år siden sist og før det så var det 4,5 år :) 20-årene skal være at man prøver seg litt frem, koser seg, men jeg har knapt hatt sex de siste tolv årene. Bare et par ganger nå og da som sagt. Jeg har nå lyst til å kose meg, prøve meg frem og nyte det. Må bare finne noen som jeg kan nyte det med :)❤️ 

Endret av Blått
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest AprilRyan

Jeg savner også nærhet og sex, men fungerer sånn at jeg ikke ønsker eller klarer det med hvem som helst. Det gir meg ingenting å treffe en eller annen fyr jeg synes er kjekk, men ikke har følelser for. På en måte litt kjedelig å være sånn, men jaja. Her har det gått over 4 år siden sist, men det går litt opp og ned hvor mye jeg tenker på det.

I det siste har jeg et veldig stort savn etter å ha en mann i livet mitt og da får jeg lyst til å opprette profil på datingsider igjen, men jeg vet ikke. Jeg synes det har vært litt negativt for meg tidligere og jeg opplever at jeg kanskje går inn med feil innstilling.

Jeg har tenkt å jobbe med egen selvtillit og like meg selv litt bedre, men så kommer det savnet etter noen og at jeg har lyst til å treffe noen. Hadde nok ikke sagt nei om jeg traff noen og ble bedt ut.

Da jeg ble singel tenkte jeg at jeg skulle treffe noen før jeg ble 40, men så skjedde det diverse som gjorde at det å treffe noen ikke var det beste tidspunktet og så gikk tiden. Fyller 40 i år, men er samtidig på et bedre sted i forhold til det å møte noen. Jeg får et sånt idiotisk oppheng i at jeg for gammel. Sikkert lest for mange kjipe tråder på kg og diverse greier i mediene.

Uansett, så har jeg mer tro på at noe kanskje kan skje i år. I fjor var sikkert et av de kjipeste årene jeg har hatt på lenge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AprilRyan skrev (2 minutter siden):

Jeg savner også nærhet og sex, men fungerer sånn at jeg ikke ønsker eller klarer det med hvem som helst. Det gir meg ingenting å treffe en eller annen fyr jeg synes er kjekk, men ikke har følelser for. På en måte litt kjedelig å være sånn, men jaja. Her har det gått over 4 år siden sist, men det går litt opp og ned hvor mye jeg tenker på det.

I det siste har jeg et veldig stort savn etter å ha en mann i livet mitt og da får jeg lyst til å opprette profil på datingsider igjen, men jeg vet ikke. Jeg synes det har vært litt negativt for meg tidligere og jeg opplever at jeg kanskje går inn med feil innstilling.

Jeg har tenkt å jobbe med egen selvtillit og like meg selv litt bedre, men så kommer det savnet etter noen og at jeg har lyst til å treffe noen. Hadde nok ikke sagt nei om jeg traff noen og ble bedt ut.

Da jeg ble singel tenkte jeg at jeg skulle treffe noen før jeg ble 40, men så skjedde det diverse som gjorde at det å treffe noen ikke var det beste tidspunktet og så gikk tiden. Fyller 40 i år, men er samtidig på et bedre sted i forhold til det å møte noen. Jeg får et sånt idiotisk oppheng i at jeg for gammel. Sikkert lest for mange kjipe tråder på kg og diverse greier i mediene.

Uansett, så har jeg mer tro på at noe kanskje kan skje i år. I fjor var sikkert et av de kjipeste årene jeg har hatt på lenge.

Som om jeg skulle ha skrevet det selv, og ja, jeg har åså troen på dette året :klem:

Anonymkode: 97f16...2ba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får sex, nesten når jeg vil… men jeg vil ha et skikkelig forhold også så det er komplisert.

For et år siden hadde jeg ikke hatt sex på 3 år så sånn sett har jeg det jo bedre nå 😬 (heller bare sex enn forhold uten sex)

Anonymkode: 6dccf...7af

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blått skrev (12 timer siden):

Muligens det blir litt sjekking i sommer her! 😮 Når folk skal ut, sommerpils og sånn. Hihi :) Regner med at det går litt lettere på Tinder da også, at folk begynner å kjenne på varmen og at de trenger å ha sex. :)❤️ 

Jaaa! La oss håpe vi endelig får en helt normal utelivssommer nå, hvor man ikke må sitte pal på stolen sin ved et bord, men kan faktisk kan komme i snakk med andre.❤️

AprilRyan skrev (11 timer siden):

Jeg savner også nærhet og sex, men fungerer sånn at jeg ikke ønsker eller klarer det med hvem som helst. Det gir meg ingenting å treffe en eller annen fyr jeg synes er kjekk, men ikke har følelser for. På en måte litt kjedelig å være sånn, men jaja. Her har det gått over 4 år siden sist, men det går litt opp og ned hvor mye jeg tenker på det.

I det siste har jeg et veldig stort savn etter å ha en mann i livet mitt og da får jeg lyst til å opprette profil på datingsider igjen, men jeg vet ikke. Jeg synes det har vært litt negativt for meg tidligere og jeg opplever at jeg kanskje går inn med feil innstilling.

Ja, sånn er jeg også. Og mye av grunnen til at jeg dropper nettdating nå er rett og slett fordi jeg merker at jeg bare blir lei og frustrert, og rett og slett går inn i eventuelle samtaler med feil innstilling. Altså, hvis stakkaren svarer litt feil så skyter jeg jo nesten hodet av fyren...🙈 Jeg er veldig farget av 2 år som har vært helt håpløse på dating fronten. Håper og tror at at det bedrer seg på nettdatingen også utover nå som verden blir mer normal. Det har vært veldig mye rart der de siste par årene i forhold til tidligere.

Jeg har alt jobbet en god del med meg selv. Så jeg har det nå veldig godt som singel også. Har blitt veldig bevisst på hva som er viktig for meg i forhold og hva jeg ikke vil ha. Noe som har ført til at enda færre menn slipper gjennom nåløyet...🙄 Jeg mistenker at jeg fortsatt kanskje sorterer litt feil da. At jeg sorterer bort en del menn som faktisk kunne vært en bra match for meg. Det tenker jeg er lettere å unngå hvis man møter noen fysisk framfor i en app. når man ser utstråling og energi. Men ja, sliter virkelig med å finne disse single mennene i 40-åra. De få mennene jeg møter på som jeg fatter interesse for er jo alltid opptatte.🤪

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Engel skrev (55 minutter siden):

Ja, sånn er jeg også. Og mye av grunnen til at jeg dropper nettdating nå er rett og slett fordi jeg merker at jeg bare blir lei og frustrert, og rett og slett går inn i eventuelle samtaler med feil innstilling. Altså, hvis stakkaren svarer litt feil så skyter jeg jo nesten hodet av fyren...🙈 Jeg er veldig farget av 2 år som har vært helt håpløse på dating fronten. Håper og tror at at det bedrer seg på nettdatingen også utover nå som verden blir mer normal. Det har vært veldig mye rart der de siste par årene i forhold til tidligere.

Det merkes i andre enden, når folk har vært for lenge på nettdating. Du må være så bevisst hva du skriver hele tiden, at det å skape kontakt forsvinner i redselen for misforståelser, og feilkommunikasjon.  De beste opplevelsene fra Tinder, var når jeg var helt fersk,  og matchet med ditto nyregistrerte kvinner.  Trøttheten setter desverre fort inn. 

Anonymkode: daf0d...73a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det merkes i andre enden, når folk har vært for lenge på nettdating. Du må være så bevisst hva du skriver hele tiden, at det å skape kontakt forsvinner i redselen for misforståelser, og feilkommunikasjon.  De beste opplevelsene fra Tinder, var når jeg var helt fersk,  og matchet med ditto nyregistrerte kvinner.  Trøttheten setter desverre fort inn. 

Anonymkode: daf0d...73a

Ja, tror dette er veldig sant. Derfor får det bli en skikkelig pause nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De seriøse mennene vil kun være useriøs med meg. Så jeg sender nok helt feil signaler. På tide med en pause for min del også. :pinar:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle har en pause? :) 

Jeg satt og ryddet litt i albumet mitt på mobilen. Vi har nettopp vært en lang tur ute og bare tok en liten titt egentlig, fant så mye rart. Kommer over en del bilder av hekten min mellom alt sammen. Det gjorde vondt kjente jeg. Stakk langt nedi magen å se det igjen. Jeg klarte å slettet mye, men det var en del som satt langt inne å slette. Måtte ta en liten pause nå. Det er over nå, så det må borte. ❤️ 

Herr ivrig fra noen sider bak holder fortsatt kontakten. Han har roet seg litt ned nå og siste han spurte om nå var om jeg hadde lyst til å gå en tur med han, ta en kopp kaffe og bare prate :) Lurer på om jeg skal spørre om han har lyst neste helg. Da har jeg fri :) 

Endret av Blått
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg har ikke pause 😅

Anonymkode: 6dccf...7af

Så hvordan går datingen for deg? :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blått skrev (37 minutter siden):

Så hvordan går datingen for deg? :) 

Håper vel at jeg er ferdig «data» egentlig. Altså ikke datingpause men ferdig for jeg ramler nå bare tilbake til en å det føles bare mer å mer rett 🥰 selv om jeg må være analyktiker for å forstå han innimellom. Men etter et par helger sammen nå så forstår jeg han enda litt bedre. 

Anonymkode: 6dccf...7af

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

47 minutter siden, AnonymBruker said:

Håper vel at jeg er ferdig «data» egentlig. Altså ikke datingpause men ferdig for jeg ramler nå bare tilbake til en å det føles bare mer å mer rett 🥰 selv om jeg må være analyktiker for å forstå han innimellom. Men etter et par helger sammen nå så forstår jeg han enda litt bedre. 

Anonymkode: 6dccf...7af

Awww så koselig å høre! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Blått skrev (5 minutter siden):

Awww så koselig å høre! 

Takk.

Komplisert mann, men jeg er ganske komplisert jeg også 🤷‍♀️
Han viser mer å mer at han virkelig bryr seg om meg så da blir ikke jeg så usikker i situasjonen. 

Anonymkode: 6dccf...7af

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 23.2.2022 den 9.20):

Det merkes i andre enden, når folk har vært for lenge på nettdating. Du må være så bevisst hva du skriver hele tiden, at det å skape kontakt forsvinner i redselen for misforståelser, og feilkommunikasjon.  De beste opplevelsene fra Tinder, var når jeg var helt fersk,  og matchet med ditto nyregistrerte kvinner.  Trøttheten setter desverre fort inn. 

Anonymkode: daf0d...73a

Jeg møtte kjæresten på Tinder, og vi var begge relativt nysingle. Jeg hadde bare vært på Tinder i noen uker da vi matchet, mens han hadde vært noen måneder lengre. Utseendemessig, ut fra bildene, var han ikke min type, men ikke et absolutt nei heller. Fordi jeg hadde en god dag og hadde bestemt meg for å ikke være så kresen, blei han sveipet til høyre. Vi begynte å chatte, og han var treg med å svare. Men fordi jeg var nysingel og bare lekte meg på Tinder, gjorde det ingenting. Det var likevel noe med han som fanget interessen min. Han skilte seg ut fra mengden og virket moden, ekte, reflektert og snill. Vi møttes etter noen måneder med chatting, og det var full klaff. Nå syns jeg at han er den kjekkeste og mest sexy mannen på jord. Vi ser for oss en fremtid sammen og planlegger livet i lag. Men hadde jeg vært trøtt og lei Tinder, hadde det ikke blitt oss. 

Anonymkode: 474b9...b96

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Usikker på om jeg skal skrive med brukernavn eller holde meg anonym enn så lenge. Tror jeg velger siste nevnte. 

6 måneder siden jeg kom ut av et kontrollerende og destruktivt samboerforhold, som varte i ett år. Har siden Desember prøvd ut både Tinder, Badoo og Happn. Men har verken turt eller giddet å matchet med noen. Før nå. 

Natt til søndag trykket jeg på liker på en fyr, og det ble match gitt. Søndag morgen tikker det inn en melding i fra han. Siden da har vi snakket sammen i flere timer, og vi har allerede planlagt å møtes førstkommende fredag. Det som er litt morsomt er at vi kommer i fra samme by, men han er litt mer fra bondelandet. Jeg har aldri sett han i bybildet, selv om byen er ganske liten. Det kan jo hende det er fordi at han er 6 år eldre enn meg, og at vi ikke gikk på vgs samtidig. Ikke vet jeg. 

Plutselig så matcher vi i en storby begge har forflyttet seg til med årene. Jeg er så utrolig spent og nervøs, fordi jeg er redd for at det går til helvete. Har aldri vært på en date før, så vet ikke hva jeg skal forvente meg. Vi skal bare møtes ute i første omgang. Begge tar like mye initativ til å prate sammen, så samtalen dør liksom aldri ut. Jeg føler meg som en fjortis med sommerfugler i magen. Har aldri kjent på noe sånt før. Prøver å ikke ha så høye forventninger, da jeg slipper å bli skuffet om det ikke funker. 

Jeg oppfatter han som en veldig trygg, stabil og hyggelig mann. Han har vært utrolig åpen, spørrende og forståelsesfull. Og jeg tror at han også har samme oppfatning av meg, fordi han selv har vært åpen om ting. 

Altså jeg skjønner ingenting? Er det endelig min tur nå til å få oppleve noe positivt, trygt og godt i livet? Eller er alt bare en illusjon? 🤷🏼‍♀️

Anonymkode: def7b...80f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Altså jeg skjønner ingenting? Er det endelig min tur nå til å få oppleve noe positivt, trygt og godt i livet? Eller er alt bare en illusjon? 🤷🏼‍♀️

Anonymkode: def7b...80f

Krysser fingrene for deg. Lykke til ❤️

SD

Anonymkode: 951b2...891

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Jeg oppfatter han som en veldig trygg, stabil og hyggelig mann. Han har vært utrolig åpen, spørrende og forståelsesfull. Og jeg tror at han også har samme oppfatning av meg, fordi han selv har vært åpen om ting. 

Altså jeg skjønner ingenting? Er det endelig min tur nå til å få oppleve noe positivt, trygt og godt i livet? Eller er alt bare en illusjon? 🤷🏼‍♀️

Anonymkode: def7b...80f

Krysser fingrene for deg! Husk å holde på fornuften litt og virkelig kjenne etter at han gjør deg trygg og glad også etter daten. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AprilRyan
AnonymBruker skrev (På 28.2.2022 den 21.11):

Usikker på om jeg skal skrive med brukernavn eller holde meg anonym enn så lenge. Tror jeg velger siste nevnte. 

6 måneder siden jeg kom ut av et kontrollerende og destruktivt samboerforhold, som varte i ett år. Har siden Desember prøvd ut både Tinder, Badoo og Happn. Men har verken turt eller giddet å matchet med noen. Før nå. 

Natt til søndag trykket jeg på liker på en fyr, og det ble match gitt. Søndag morgen tikker det inn en melding i fra han. Siden da har vi snakket sammen i flere timer, og vi har allerede planlagt å møtes førstkommende fredag. Det som er litt morsomt er at vi kommer i fra samme by, men han er litt mer fra bondelandet. Jeg har aldri sett han i bybildet, selv om byen er ganske liten. Det kan jo hende det er fordi at han er 6 år eldre enn meg, og at vi ikke gikk på vgs samtidig. Ikke vet jeg. 

Plutselig så matcher vi i en storby begge har forflyttet seg til med årene. Jeg er så utrolig spent og nervøs, fordi jeg er redd for at det går til helvete. Har aldri vært på en date før, så vet ikke hva jeg skal forvente meg. Vi skal bare møtes ute i første omgang. Begge tar like mye initativ til å prate sammen, så samtalen dør liksom aldri ut. Jeg føler meg som en fjortis med sommerfugler i magen. Har aldri kjent på noe sånt før. Prøver å ikke ha så høye forventninger, da jeg slipper å bli skuffet om det ikke funker. 

Jeg oppfatter han som en veldig trygg, stabil og hyggelig mann. Han har vært utrolig åpen, spørrende og forståelsesfull. Og jeg tror at han også har samme oppfatning av meg, fordi han selv har vært åpen om ting. 

Altså jeg skjønner ingenting? Er det endelig min tur nå til å få oppleve noe positivt, trygt og godt i livet? Eller er alt bare en illusjon? 🤷🏼‍♀️

Anonymkode: def7b...80f

Håper inntrykket blir like bra når dere møtes, men godt å ha en sånn god følelse :) Krysser fingrene jeg også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Misunner jenter hvor lett dating er. I alle fall om man er noenlunde slank. Har knapt noen å gå på date med som mann, og da blir det virkelig vanskelig å finne den rette. Jaja. Trener som bare det for tiden, med litt større muskler vil nok jeg også finne kjærligheten.

Anonymkode: edad1...cde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...