AnonymBruker Skrevet 9. desember 2021 #1 Skrevet 9. desember 2021 Jeg står oppført hos en arbeidsgiver jeg var ringevikar hos sist i januar. Jeg ba dem sende endringsskjema på meg for to uker siden, da jeg søker foreldrepenger nå og alle "aktive" arbeidsgivere må sende inntektsskjema. Jeg fikk mail om at sjefen skulle fikse det den 25. november, men i dag når jeg skulle sende inn søknaden sto jeg enda oppført der. Jeg sendte ny mail, men forventer ikke svar i ettermiddag akkurat. Hvor lang tid pleier det å ta før slikt blir registrert i Altinn? Er det enklest om jeg ber om at de sender et inntektsskjema som viser at jeg ikke har vært der de siste mnd? 🤷🏼♀️ Anonymkode: 2c6be...f50
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2021 #2 Skrevet 9. desember 2021 Hæ? Er dette noe helt nytt? Da jeg søkte om foreldrepenger for ca 2 1/2 år siden jobbet jeg 100% et sted og var ringevikar et annet sted og jeg søkte kun ut fra 100% jobben. Det andre arbeidsforholdet ble ikke nevnt i det hele tatt. Jeg lot bare være å ta vakter der mens jeg hadde permisjon og mottok foreldrepenger for hovedjobben. Anonymkode: 37868...a13
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2021 #3 Skrevet 10. desember 2021 Hvor mener du at du står oppført i Altinn? Jeg skjønte ikke dette Anonymkode: 456fb...bd2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå