AnonymBruker Skrevet 8. desember 2021 #1 Skrevet 8. desember 2021 en nesten fremmed fyr har vist intresse siden vår i år, han gir utrykk for at han er glad i meg, skjønte ikke det på starten men etterhvert når han kommer fra avdeling sin og sitter på sofaen foran deg hvor jeg jobber hver dag og ser på meg mens han drikker et eller annet, er det som regel en signal på at man er forelsket, han ser ofte på meg men fjerner blikket når jeg ser tilbake, noen ganger bare løper han vekk. det vonde er at jeg har begynt å bry meg om han og begynner nå synes dette er irriterende, har ikke noe imot å ta kontakt med han, men med slikt oppførsel vet jeg ikke helt om jeg tør, stor mulighet at jeg blir avist, hadde gjerne likt at han skal ta kontakt først, men det tror jeg at jeg kan bare glemme. hva tenker dere? Anonymkode: 8733b...4a7
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2021 #2 Skrevet 8. desember 2021 Jeg skjønner ikke helt hva forholdet deres er her. Du er ansatt sier du, men hva er han? Ettersom han «kommer fra avdelingen sin» mener jeg? Ansatt fra en annen avdeling, pasient, bruker...? Anonymkode: acf5b...495 2
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2021 #3 Skrevet 8. desember 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg skjønner ikke helt hva forholdet deres er her. Du er ansatt sier du, men hva er han? Ettersom han «kommer fra avdelingen sin» mener jeg? Ansatt fra en annen avdeling, pasient, bruker...? Anonymkode: acf5b...495 ja vi jobber i forskjellige avdelinger. vet ikke hvem han er men har fått vite at han jobber i annen avdeling. Anonymkode: 8733b...4a7
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2021 #4 Skrevet 9. desember 2021 Bare overse han Anonymkode: 468e6...568
Doktor Dyregod Skrevet 9. desember 2021 #5 Skrevet 9. desember 2021 Han er nok betatt av deg. Og sjenert.
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2021 #6 Skrevet 9. desember 2021 Jeg er litt betatt av en som er innom min jobb av og til. Jeg sitter og "venter" på han, vet hva jeg skal si hvis han dukker opp. Men så kommer det plutselig mange kunder samtidig, jeg stresser litt, eller det dukker opp et problem. Da blir jeg litt satt ut, og kommer han oppi det hele så får jeg lyst til å løpe. Men gjør det jo ikke.. Men er han litt beskjeden, vet ikke helt hva han skal si, hvordan han skal forholde seg så er det lett å bare stikke vekk? Her kommer kunden til lunsjtider ofte. En dag kom han ikke til den tiden, så jeg sa til en kollega at jeg gikk til kontoret for å fikse noe. Akkurat da kom han inn døra. Så jeg gikk inn på kontoret rett ved disken. Og så ut igjen for å "hente noe", bare si hei til han, så inn på kontoret, så ut igjen for å få et glimt av han og "hente noe på kopirommet".. Så sikkert litt rart ut. Men hvor mye kontakt har dere hatt? Du skriver at han nesten er fremmed, og glad i deg... Man er jo ikke glad i folk man ikke kjenner? Kanskje litt betatt? Virker litt creepy at han stirrer, og slutter når du ser på han... Anonymkode: 83f38...3d4 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå