Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det føles jo ut som en bragd, og man er lykkelig og ønsker å feire.. men, så er det jo smakløst å feire noe som har med penger å gjøre, og ihvertfall med venner, som kan bli bitre.

Anonymkode: 0c8e9...e88

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du vil feire, så er det bare å kjøre på. 

Anonymkode: 90186...385

Skrevet

Enig. Lønn er egentlig en privatsak og ikke noe jeg tenker at man feirer for. Det høres isåfall veldig "amerikansk" ut. Om jeg skulle feiret noe i anledningen måtte det heller vært for å ha fått den nye jobben, høyere stillingen eller hva det er som gjør at lønnen øker. Og så blir det med lønnen heller en gitt selvfølge. Om du har et behov for å "flexe" med det så kan du heller fortelle det til dem som er nysgjerrig og spør. 

Anonymkode: caec6...24a

• Liker 2
Skrevet

Ville ikke invitert vennegjengen til feiring akkurat. 

Anonymkode: 0a3b7...d70

• Liker 3
Skrevet

Jeg kunne feiret med mannen ved å spandere på oss en flaske champagne og gått på en fancy resturant, men jeg ville nok ikke gjort det med venner. Det føles litt smakløst. 

• Liker 21
Skrevet

Blir litt sånn se på meg, nå har jeg masse penger😬🙈 om du har fått ny eller høyere stilling så kan du heller feire det😊

Anonymkode: 55f5a...de8

Skrevet

De trenger vel ikke vite hvorfor du feirer, men uansett synes jeg bare det er hyggelig å feire små og store oppturer i livet. Jeg fikk også et realt lønnshopp nylig, og da feiret vi med champagne og en bedre middag ute. 

Anonymkode: 1d171...e2d

• Liker 1
Skrevet

Jeg ville ikke feiret det med venner på den måten at "hey hey, jeg har gått opp masse i lønn - nå må vi ta en kjempefest". Det blir litt smakløst. Men jeg kunne kjøpt meg noe jeg ellers ikke pleier å ta meg råd til: champagne istedenfor prosecco, f.eks. Eller et par dyre sko, en skammelig dyr veske eller en jakke jeg lenge har ønsket meg. 

Anonymkode: 49c2a...6de

• Liker 3
Skrevet

Jeg kunne feiret det med en god middag med mannen min, men ville ikke sagt noe til venner. Det syns jeg er litt smakløst rett og slett, men hvert til sitt.

Her har jeg venner med god lønn, og venner som er uføre. Da blir det teit å feire at noen får nytt lønnshopp. 

Anonymkode: 5f88b...88f

• Liker 1
Skrevet

Jeg har markert det med å kjøpe noe på første lønning jeg ønsker meg til differansen mellom ny og gammel månedslønn de gangene jeg har hatt større lønnshopp

• Liker 2
Skrevet

Det har jeg aldri tenkt på en gang, at noen feirer at de har fått lønnsforhøyelse. 

Anonymkode: a0309...c84

• Liker 1
Gjest Smeltemann
Skrevet

Hva er det å feire da?  Du har vel ikke vunnet lønnsforhøyelse din?  

Skrevet

Skjønner godt at du vil feire, dette er jo en anerkjennelse av hardt arbeid og veldig bra for deg! 

Om du ikke har kjæreste, så kan du feire med å spandere noe hyggelig på en venninne eller to? 

Anonymkode: 7ae76...dbe

• Liker 3
Skrevet

Hvor mye er det snakk om siden du vil feire?

Anonymkode: 3f296...333

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Hvor mye er det snakk om siden du vil feire?

Anonymkode: 3f296...333

Flere hundre tusen.

Skrevet

Nei, dette er noe man holder for seg selv.

Det er direkte smakløst å invitere venner for å feire sin egen økte inntekt.

• Liker 4
Skrevet

Jeg ville enten feiret med partner eller nær familie, eller bare kjøpt noe jeg ønsket meg. Med venner blir kleint.

Anonymkode: ff8a3...003

• Liker 2
Skrevet
Smeltemann skrev (51 minutter siden):

Hva er det å feire da?  Du har vel ikke vunnet lønnsforhøyelse din?  

Man kan vel feire noe som er fortjent på grunn av hardt arbeid også?

• Liker 2
Gjest Smeltemann
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Man kan vel feire noe som er fortjent på grunn av hardt arbeid også?

Har aldri feiret noe på grunn av hardt arbeide jeg. Men vi er forskjellige. 

Skrevet
Smeltemann skrev (16 minutter siden):

Har aldri feiret noe på grunn av hardt arbeide jeg. Men vi er forskjellige. 

Kanskje du ikke har oppnådd noe?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...