AnonymBruker Skrevet 8. desember 2021 #21 Del Skrevet 8. desember 2021 AnonymBruker skrev (36 minutter siden): Ikke alle går så sykt mye ned heller. Det blir mye stillesitting om babyen ikke liker å ligge i vogn. Anonymkode: dc5a2...758 Nei, tror både å gå opp, ned og at vekta står stille er like vanlig Men alle sier at man går så mye ned i vekt, så det er liksom det folk forbinder med amming. Anonymkode: ae246...36d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2021 #22 Del Skrevet 8. desember 2021 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Jeg veier 55 kg. Så erbikke overvektig, men vil bare gå ned til der jeg var før. Anonymkode: dc5a2...758 Dropp potet, ris og babygrøt. Altså stivelse og karbo. Erstatt med proteiner, frukt og grønt. Anonymkode: d55ea...e9a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hr. Aktiv Skrevet 8. desember 2021 #23 Del Skrevet 8. desember 2021 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Jeg veier 55 kg. Så erbikke overvektig, men vil bare gå ned til der jeg var før. Anonymkode: dc5a2...758 Dette er veldig enkelt. Går du ikke ned i vekt så spiser du for mye. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silla123 Skrevet 8. desember 2021 #24 Del Skrevet 8. desember 2021 Just passing by skrev (4 timer siden): Lurer på hvordan man kan legge på pga amming, når man spiser like mye OG mister en del kcal pga selve ammingen. Jeg hadde det motsatte. Gikk ned i vekten nettopp pga amming! Man mister jo masse kcal der, flere ganger pr døgnet Men fikk noen kilo igjen da jeg sluttet å amme.. Jeg aner ikke, jeg hørte også at man typisk gikk ned i vekt når man ammet, men det gjorde det iallfall ikke her.. Kanskje jeg bare var konstant full av vann, who knows. Men her forsvant det iallfall etter ammeslutt 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå