AnonymBruker Skrevet 7. desember 2021 #1 Del Skrevet 7. desember 2021 Jeg startet vektnedgangen med 18 kg i overvekt og var 4 kg inn i kategorien fedme. Jeg har nå gått ned ca 10 kg og har en BMI på 27.2 (8 kg igjen til normalvekt) men jeg klarer fortsatt ikke å se noe synlig forskjell... Jeg føler meg definitivt litt lettere, blir ikke like fort sliten og kan for eksempel barbere meg eller knytte skoene uten å miste pusten, men jeg SER fortsatt like stor ut. Til og med når jeg sammenligner bilder ser jeg ikke en merkbar forskjell. Når var det dere begynte å se en stor forskjell? Anonymkode: fb1fb...e70 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunset90 Skrevet 7. desember 2021 #2 Del Skrevet 7. desember 2021 Ofte er der kansje lettere for andre og se det en deg selv da man kan bli litt blind Ellers er det bra du har fått en bedre helse, og er på riktig vei 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2021 #3 Del Skrevet 7. desember 2021 Sunset90 skrev (9 minutter siden): Ofte er der kansje lettere for andre og se det en deg selv da man kan bli litt blind Ellers er det bra du har fått en bedre helse, og er på riktig vei Nei, jeg ser ikke en stor forskjell når jeg sammenligner før og etter bilder heller.. Har heller ikke fått noen kommentarer av venner eller familie, noe jeg alltid har gjort tidligere (vekten min har vært en berg og dalbane i flere år nå). Men jeg er jo på riktig vei som du sier, bare nysgjerrig på når jeg kan forvente å se litt endringer.. Er litt demotiverende å ha gått ned så mye uten å se en merkbar forskjell 😕 Anonymkode: fb1fb...e70 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunset90 Skrevet 7. desember 2021 #4 Del Skrevet 7. desember 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Nei, jeg ser ikke en stor forskjell når jeg sammenligner før og etter bilder heller.. Har heller ikke fått noen kommentarer av venner eller familie, noe jeg alltid har gjort tidligere (vekten min har vært en berg og dalbane i flere år nå). Men jeg er jo på riktig vei som du sier, bare nysgjerrig på når jeg kan forvente å se litt endringer.. Er litt demotiverende å ha gått ned så mye uten å se en merkbar forskjell 😕 Anonymkode: fb1fb...e70 Tror svaret er veldig idividuelt, kommer an hvor stor man var sikkert. Ikke heng deg opp i kg, men at du har god helse kapasitet til og fungere i hverdagen din eller hva du brenner for. Alt må ikke være "normalvekt" eller kg for at man skal føle mestring. Takk deg selv på skuldren over dit du har kommet, forsett de gode rutinene. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2021 #5 Del Skrevet 7. desember 2021 Du mister det indre fettet først, det livsfarlige fettet som ligger rundt organene og kan føre til diabetes eks. Er nok derfor du ikke ser det så godt enda. Anonymkode: 886a9...f8e 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flusa Skrevet 7. desember 2021 #6 Del Skrevet 7. desember 2021 Bruk målebånd,da merker man hvor mye man har skrumpet inn☺ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2021 #7 Del Skrevet 8. desember 2021 Jeg merket det først på klærne, men så ingen vesentlig forskjell. Når jeg hadde gått ned 10 kg merket jeg at magen var blitt mye flatere, på 13 kg mista jeg nesten hele rumpa,mye pupp (har enda mye igjen da, så det er ikke krise), og skoene ble en halv størrelse for store. Nå har det gått så sakte de siste månedene, men jeg finner stadig nye ben i kroppen (som jeg aldri har kjent). Jeg ser det ikke så godt i speilet selv bortsett fra det nevnte, men jeg føler det desto mer på selvtillit, og fysisk. Anonymkode: 65bc4...471 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2021 #8 Del Skrevet 8. desember 2021 Du burde ta uke bilde av deg selv Det blir gøy å se gjennom de. Man merker det kanskje ikke så fort i begynnelsen om man er stor, jeg merket det ved hver 7-10 kg i begynnelsen og når jeg ble mindre merket jeg det ved 2 kg kanskje? men det er på klær eller på magen osv, men jeg ser det ikke selv, ikke nå som jeg har gått opp 10 kg heller Gikk fra 115 til 70 kg og så opp til 80 nå da 😄 Anonymkode: d0192...69a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sicario Skrevet 8. desember 2021 #9 Del Skrevet 8. desember 2021 AnonymBruker skrev (På 7.12.2021 den 1.25): Jeg startet vektnedgangen med 18 kg i overvekt og var 4 kg inn i kategorien fedme. Jeg har nå gått ned ca 10 kg og har en BMI på 27.2 (8 kg igjen til normalvekt) men jeg klarer fortsatt ikke å se noe synlig forskjell... Jeg føler meg definitivt litt lettere, blir ikke like fort sliten og kan for eksempel barbere meg eller knytte skoene uten å miste pusten, men jeg SER fortsatt like stor ut. Til og med når jeg sammenligner bilder ser jeg ikke en merkbar forskjell. Når var det dere begynte å se en stor forskjell? Anonymkode: fb1fb...e70 Kan ikke si at jeg ser særlig forskjell på meg selv heller. alikevel har alle buksene mine og beltene blitt for store. Måtte kjøpe flere, mindre gensere. Får kommentarer hele tiden fra folk om hvor tynn eller trent jeg har blitt. Dette er ofte vanskelig å se selv 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2021 #10 Del Skrevet 8. desember 2021 Jeg merker det kun på klærne, de passet ikke før men nå passer de. Har lagt merke til at den øverste valken ikke er en valk lenger men jeg ser det rett og slett ikke i speilet. Kjenner det litt når jeg tar på kroppen men jeg har på en måte glemt hvordan den kjentes ut før. Det er veldig rart. Problemet er det samme den andre veien, jeg ser ikke at jeg går opp i vekt. Men jeg ser at rynkene mine i fjeset blir tydeligere, det er vel et slags positivt tegn. Bør antagelig kjøpe meg en vekt og bruke den jevnlig så jeg ser at tallet øker/minker men jeg synes det er så flaut å kjøpe vekt. I hodet mitt er jeg fortsatt den dundra jeg var i fjor og derfor «vet» jeg liksom hva betjeningen kommer til å tenke. Skal gjøre det før året er omme. Anonymkode: 666a1...203 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå