Gå til innhold

Venninnene mine synes det er ekkelt at jeg handler på Finn


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (På 12.1.2022 den 16.42):

Men det er da noe helt annet. Ts her. Jeg tror det som provoserer meg mest er den arrogansen - at de ikke klarer å forstå at andre folk ikke er farlige/ekle. Hvorfor tror de at andre er eklere enn seg sjøl? 

Men gjør det noe om de har båret på en katt eller vært på do? Det er jo helt vanlige ting å gjøre. 

Anonymkode: 7e80b...192

Sånn at de får skvetter av avføring på kanten av jakken?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Honey Dew skrev (57 minutter siden):

Sånn at de får skvetter av avføring på kanten av jakken?

For det første har jeg aldri fått avføring på ei jakke og har full tiltro til at andre voksne folk heller ikke får det (sjøl om en kan begynne å lure litt sånn som folk på kg skriver). 
For det andre så vasker jeg alle klær jeg kjøper brukt. Just in case. 

Anonymkode: 7e80b...192

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg elsker den fine ullgenseren min som jeg kjøpte til 30 kr på et lokalt lite bruktutsalg. Genseren koster opp mot 1000,- ny og ser ubrukt ut. Jeg, som en annen bruker her, har en ganske god luktesans, men jeg har aldri opplevd at jeg ikke har fått lukt ut av klær jeg har kjøpt brukt. Med unntak av noe jeg arvet av farmor som hadde ligget på loftet i godt og vel 10 år. 

Jeg elsker å komme over bruktkupp og sjekker alltid finn over tid før jeg kjøper noe nytt. Nå håper jeg snart det skal dukke opp et brukt klorestativ til pus. 

Anonymkode: 7fc13...ea9

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 6.12.2021 den 15.14):

Flere av venninnene mine synes det er «ekkelt» at jeg handler på Finn. Jeg ser ikke problemet. Klær kjører jeg i vaskemaskina, det meste annet kan jeg tørke av eller sprite. 
De låner heller ikke bøker på biblioteket fordi det er «ekkelt». 
Jeg elsker Finn. Får råd til så mye som jeg ellers ikke ville kunnet kjøpe! Klær, bøker og velværeprodukter. 
Synes det vitner om en arroganse at «andre folk er så ekle at jeg kan ikke bruke noe som fremmede har brukt». 
Men er det jeg som er unormal? 
 

 

Anonymkode: 7e80b...192

Her er jeg enig med vennene dine. Unngår selv å kjøpe brukt på finn, men funker til nød. Bøker kjøper jeg kun på nett, fordi det er ekkelt å låne på bibliotek eller kjøpe i bokhandel da jeg ikke vet hvem som har tatt på boka før meg og hvor fingrene deres har vært. Sånn er det å ha bakteriefobi.

Anonymkode: 2cee2...205

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

For det første har jeg aldri fått avføring på ei jakke og har full tiltro til at andre voksne folk heller ikke får det (sjøl om en kan begynne å lure litt sånn som folk på kg skriver). 
For det andre så vasker jeg alle klær jeg kjøper brukt. Just in case. 

Anonymkode: 7e80b...192

Det vil alltid komme flekker selv om du ikke ser det eller tror det selv. Det er en grunn til at en tar ned lokket på toalettet før en spyler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Alterego666

TS: 

Du har rett og de har feil.

Dersom det betyr noe for deg, så er du også mer i tråd med dagens tidsånd.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er millionær, og jeg kjøper aldri nye klær. Kjøper brukt.
Kjøper mye Norrøna klær til meg og barna. Ser jo helt nytt ut 😀 Sko kjøper jeg nytt. 

Anonymkode: 952b0...9b2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Honey Dew skrev (På 16.1.2022 den 17.02):

Det vil alltid komme flekker selv om du ikke ser det eller tror det selv. Det er en grunn til at en tar ned lokket på toalettet før en spyler.

Ser du selv hva du skriver? Bestem deg. Får du alltid flekker eller tar du ned lokket? 
Og det er nettopp denne arrogansen jeg ikke forstår. Tror du at andre folk ikke skjønner såpass som hvordan man går på do? 

AnonymBruker skrev (På 16.1.2022 den 17.13):

Jeg er millionær, og jeg kjøper aldri nye klær. Kjøper brukt.
Kjøper mye Norrøna klær til meg og barna. Ser jo helt nytt ut 😀 Sko kjøper jeg nytt. 

Anonymkode: 952b0...9b2

Så bra. Det er kanskje sånn man blir millionær. 

Anonymkode: 7e80b...192

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (45 minutter siden):

Ser du selv hva du skriver? Bestem deg. Får du alltid flekker eller tar du ned lokket? 
 

Og det er nettopp denne arrogansen jeg ikke forstår. Tror du at andre folk ikke skjønner såpass som hvordan man går på do? 

Anonymkode: 7e80b...192

Når en sitter på do og driter, vil det alltid sprute litt og det er fort gjort å få det på en sid jakke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Honey Dew skrev (32 minutter siden):

Når en sitter på do og driter, vil det alltid sprute litt og det er fort gjort å få det på en sid jakke.

Så idiotisk. Man bruker ikke jakke på do. Og det finnes mye mer enn jakker på Finn! 
Du og jeg er ferdige med å diskutere nå, for dette blir vi ikke enige om. 

Anonymkode: 7e80b...192

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Honey Dew skrev (33 minutter siden):

Når en sitter på do og driter, vil det alltid sprute litt og det er fort gjort å få det på en sid jakke.

Tenk om man bare hadde hatt muligheten til å vaske klær. Vi får bare håpe det kommer noe i fremtiden. 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

PetterKanin skrev (12 minutter siden):

Tenk om man bare hadde hatt muligheten til å vaske klær. Vi får bare håpe det kommer noe i fremtiden. 

Hjelper ikke. Det er ekkelt med brukte klær som stinker kjellerlukt og den lukten får en ikke bort annet ved å klore bort hele jakken

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Honey Dew skrev (28 minutter siden):

Hjelper ikke. Det er ekkelt med brukte klær som stinker kjellerlukt og den lukten får en ikke bort annet ved å klore bort hele jakken

Det finner vi kanskje ut i fremtiden om det blir mulighet for å rengjøre klær.

  • Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alterego666 skrev (2 timer siden):

TS: 

Du har rett og de har feil.

Dersom det betyr noe for deg, så er du også mer i tråd med dagens tidsånd.

 

Jeg vet 😃 og takk for at du sier det! 

Anonymkode: 7e80b...192

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva gjør du @Honey Dew hvis du mot all formodning fikk litt urin fra hund/ katt på et klesplagg? Kaster du det eller vasker du det? Hvorfor er bruktklær så ekkelt hvis man vasker de godt?

Anonymkode: 762ac...e1c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Hva gjør du @Honey Dew hvis du mot all formodning fikk litt urin fra hund/ katt på et klesplagg? Kaster du det eller vasker du det? Hvorfor er bruktklær så ekkelt hvis man vasker de godt?

Anonymkode: 762ac...e1c

Kaster det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Honey Dew skrev (2 timer siden):

Kaster det.

Det er jo helt vilt. 

Anonymkode: 7e80b...192

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (50 minutter siden):

Det er jo helt vilt. 

Anonymkode: 7e80b...192

Det synes jeg og. I valpeperioden måtte jeg da ha kastet masse greier. Det går fint an å vaske bort slike flekker. 

Anonymkode: 762ac...e1c

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Det synes jeg og. I valpeperioden måtte jeg da ha kastet masse greier. Det går fint an å vaske bort slike flekker. 

Anonymkode: 762ac...e1c

Lot du klær ligge på gulvet og lot være å fjerne gulvteppene? Vi har to hunder og de har ikke tisset på hverken klær, sko eller tepper i valpeperioden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...