AnonymBruker Skrevet 6. desember 2021 #21 Del Skrevet 6. desember 2021 Takker for alle tips 😊 Føler jeg har en «men» til alle tips, men det er ikke sånn ment! Jeg er villig til endring, og skal prøve noen av tipsene. Jeg må også prøve å ikke gi etter for noe søtt når jeg kommer hjem, selv om det er det som friste mest. Jobben blir å legge av seg denne vanen, og først erstatte den med noe sunt og lett som ikke gjør at jeg tipper hele kaloriinntaket (jeg teller ikke kalorier, men jeg bet hvor kiloene kommer fra, for å si det sånn 🙄 Det skal jeg prøve med te/maiskaker/druer ol. 😊 Kom gjerne med andre tips! Kanskje en liten bit proteinbar? 🤔 Ts Anonymkode: d2551...f54 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2021 #22 Del Skrevet 6. desember 2021 rampeguri skrev (9 timer siden): Hva med å spare litt av kveldsmaten og ta en skive grovt brød med banan? Mm, elsker banan, så kanskje en halv skive med banan, ja? 😎 Anonymkode: d2551...f54 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2021 #23 Del Skrevet 6. desember 2021 Det eneste som funker for meg var intermediate fasting. Jeg drakk litervis med te og sitronvann før jobb og spiste første måltid rett før jobb og siste rett etter. Anonymkode: c0a09...bc5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2021 #24 Del Skrevet 6. desember 2021 Det som hjelper meg mest er å avstå helt. Etter noen uker savner man det ikke lenger. Det er en vanesak for hjernen. Koser jeg meg en kveld eller to er det på'n igjen Anonymkode: ce2f6...540 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2021 #25 Del Skrevet 6. desember 2021 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Når er det du legger deg da? Det beste tipset er vel det rett ovenfor. Pepsi Max er vel ikke en stor synd uansett. Sjokoladen og chipsen bør du ikke ha i hus. Hvis du ikke har det tilgjengelig hjemme kl 22.30, så innskrenker det mulighetene dine. Jeg koser meg med Pepsi Max etter hver vakt, og hvis du ønsker å kutte ut noe, men ikke alt, så er jo brus uten sukker en ganske sikker vinner. Der er det lommeboka og tennene som det svir mest for. Anonymkode: 1ee1b...168 Takk! Legger meg 23.15-30, så er ikke så voldsomt lenge våken etter jeg kommer hjem. Enig, men jeg bor ikke alene, så jeg kommer ikke til å fjerne snacksen som ligger i «godteskuffen» for at jeg må skjerpe meg 😜 Jeg må jobbe med å ta noe annet, selv om jeg absolutt er enig i tipset ditt. Hadde jeg vært alene hadde jeg ikke kjøpt inn noe før helga. Eller, hvert fall prøvd 🤣 Jeg tror jeg blir med fysen av Pepsi, men samtidig tipper ikke det ift kalorier, så lott vanskelig den balansen der. Anonymkode: d2551...f54 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rampeguri Skrevet 6. desember 2021 #26 Del Skrevet 6. desember 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Mm, elsker banan, så kanskje en halv skive med banan, ja? 😎 Anonymkode: d2551...f54 Mye sunnere enn sjokolade iallefall 😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2021 #27 Del Skrevet 6. desember 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Et kvarter til sammen med å varme opp vann osv. Har du ikke vannkoker? Egg er noe av det enkleste og kjappeste jeg lager. Om du bruker femten minutter på en eggerøre lurer jeg på hvor lang tid en middag tar deg å lage. Anonymkode: 76c47...03f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Danseskjørt Skrevet 6. desember 2021 #28 Del Skrevet 6. desember 2021 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Har du ikke vannkoker? Egg er noe av det enkleste og kjappeste jeg lager. Om du bruker femten minutter på en eggerøre lurer jeg på hvor lang tid en middag tar deg å lage. Anonymkode: 76c47...03f Jeg skjønner ts da. Ja, egg er enkelt å lage, men ikke noe man nødvendigvis orker å lage etter kveldsvakt når man er sent hjemme. Jeg kan bare snakke for meg selv, men om jeg skal stå og koke egg/ lage eggerøre så føles 10 min som en evighet. Da er det lettere å bare smøre seg noen skiver som faktisk bare tar 1 min. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2021 #29 Del Skrevet 6. desember 2021 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Har du ikke vannkoker? Egg er noe av det enkleste og kjappeste jeg lager. Om du bruker femten minutter på en eggerøre lurer jeg på hvor lang tid en middag tar deg å lage. Anonymkode: 76c47...03f Jo, det har jeg. Koker du virkelig egg i vannkokeren…? 😳🤢 Det tar vel likevel 10 min, og jeg har jo sagt at jeg ikke orker å styre med sånt. Herregud, selvsagt ikke - de minuttene var mer nevnt ift. kokingen. Hvorfor kverulere? Jeg skrev jo at jeg ønsket KJAPPE tips, og for meg er ikke det å hverken koke eller steke noe. Du leste kanskje ikke at jeg ikke liker eggerøre heller? Men, TAKK FOR TIPS. Ts Anonymkode: d2551...f54 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2021 #30 Del Skrevet 6. desember 2021 Tuttifrutt skrev (1 minutt siden): Jeg skjønner ts da. Ja, egg er enkelt å lage, men ikke noe man nødvendigvis orker å lage etter kveldsvakt når man er sent hjemme. Jeg kan bare snakke for meg selv, men om jeg skal stå og koke egg/ lage eggerøre så føles 10 min som en evighet. Da er det lettere å bare smøre seg noen skiver som faktisk bare tar 1 min. TAKK! 🙌🙌 Ts Anonymkode: d2551...f54 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2021 #31 Del Skrevet 6. desember 2021 rampeguri skrev (22 minutter siden): Mye sunnere enn sjokolade iallefall 😉 Sant det 😊 ts Anonymkode: d2551...f54 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2021 #32 Del Skrevet 6. desember 2021 Å drikke et glass pepsi max og spise et par ruter mørk sjokolade vil ikke være det som tipper dietten din, da er det andre steder det kniper. Men det forutsetter jo at du faktisk spiser kun et par biter. Skal du gå ned i vekt er det jo antall kalorier som betyr noe. I så fall ville jeg kanskje gått for feks dip laget med kesam og oppkuttede gulrøtter(kan lages på forhånd), vaniljekesam alene, yoplait youghurtene er veldig gode og fettfri, et glass sjokolademelk kan unnskyldes en gang i blant, en liten proteinshake, knekkebrød med pålegg osv. Anonymkode: d9fc5...5e7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykke Li Skrevet 6. desember 2021 #33 Del Skrevet 6. desember 2021 Ser du har fått mange gode tips ts, men tenkte jeg skulle si noe om de eggene. Jeg er sånn som deg, og orker absolutt ikke koke meg egg klokka 22 om kvelden, men - jeg koker flere av gangen (3-4 stk for eksempel), skreller og legger i kjøleskapet i en tett boks. De holder seg fint over et par dager og jeg har egg når jeg kommer hjem på kvelden. Da går det kjapt å ta seg et ekstra knekkebrød med egg på også en kopp med te ved siden av 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2021 #34 Del Skrevet 6. desember 2021 En yoghurt er nok det enkleste sunne alternativet. Personlig velger jeg mager vaniljekesam med noen frosne bær (og evt litt frø), det tar ikke så lang tid. Anonymkode: 696fc...522 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2021 #35 Del Skrevet 12. desember 2021 Takk for alle tips 😊 Har klart meg bra på begge kveldsvaktene forrige uke! Ble en liten skive med banan den ene dagen, og noen druer + Pepsi Max den andre. Null problem! 😃 Veldig deilig! Skal huske følelsen og være like flink denne uka 👍 (vedr. egg, så gjør jeg det samme som hun ene over her. Jeg koker 3-4 stk og bruker ett til lunsj hver dag.). ts Anonymkode: d2551...f54 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunset90 Skrevet 12. desember 2021 #36 Del Skrevet 12. desember 2021 (endret) Skyr Proteinbar kesam med eks bær Kokt Egg Cottage cheese blanda med sukkerfri saft Proteinshake Endret 12. desember 2021 av Sunset90 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2021 #37 Del Skrevet 12. desember 2021 Grovt knekkebrød med Philadelphia light, mase tomat, agurk, krydder som du liker og kanskje et speilegg? Anonymkode: be60e...a41 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2021 #38 Del Skrevet 12. desember 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Grovt knekkebrød med Philadelphia light, mase tomat, agurk, krydder som du liker og kanskje et speilegg? Anonymkode: be60e...a41 *mye/masse tomat. Anonymkode: be60e...a41 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BrittEkeberg Skrevet 12. desember 2021 #39 Del Skrevet 12. desember 2021 Riskaker med litt peanut butter og ferske bringebær eller 0 sukker syltetøy. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå