Gå til innhold

Bruker du munnbind hos psykiater nå?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Med de nye retningslinjene der det anbefales munnbind i kontakt med helse- og omsorgstjenester-bruker dere munnbind hos  psykiater eller psykolog? 

Jeg går til privat behandler med avtale, har time i morgen. Har ikke fått beskjed om å ta med munnbind, men de regner kanskje med at jeg skjønner at jeg skal ha det med? Hva gjør dere andre? Har dere fått beskjed om å bruke munnbind eller spør dere når dere kommer? Jeg bor i en kommune uten ekstra tiltak. 

Anonymkode: 1b435...b16

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Jeg har bare brukt det på venterommet, og tar det av når jeg kommer inn til timen. Blir jo litt vanskelig med munnbind hos psykologen. 

Anonymkode: f559f...f5f

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg har bare brukt det på venterommet, og tar det av når jeg kommer inn til timen. Blir jo litt vanskelig med munnbind hos psykologen. 

Ja. Tenker og det blir rart. Har ikke brukt munnbind tidligere, men ble usikker av de nye anbefalingene og om behandleren min sier ifra før timen om hun forventer at jeg bruker munnbind. Synes retningslinjene er litt uklare, men det er kanskje jeg som overtenker?

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Ja. Tenker og det blir rart. Har ikke brukt munnbind tidligere, men ble usikker av de nye anbefalingene og om behandleren min sier ifra før timen om hun forventer at jeg bruker munnbind. Synes retningslinjene er litt uklare, men det er kanskje jeg som overtenker?

Du kan jo ta på deg munnbind til å sitte i venterommet. Også spør du psykologen din om du kan ta det av, eller om man skal ha det på i timen også?

Jeg pleier også å overtenke sånne ting, så det er du ikke alene om😋

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...