Gå til innhold

Er det flere menn her som har sagt et kvinnenavn i søvne og kjæresten klikket helt?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei, jeg våknet opp en lørdag for noen uker siden og kjæresten min var vekke, ringte henne og spurte hvor hun var, hun var hjemme og illsint pga jeg tydeligvis hadde sagt "susanne" i søvne 2 ganger og hun hørte det, sa ingenting annet

ifølge henne har jeg vært utro, er avskum og hun ødelagte hele den helgen

nå så jeg nettopp flere "pranks" på youtube om menn som latet som de sov og sa et annet kvinnenanv og de damene ble helt hysteriske, noen andre menn som har opplevd det?

Anonymkode: c18a0...812

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Man må være hjernedød for å tro at slike praksis er kult. Det kalles emosjonelt misbruk. Håper kvinner forlater menn som bevisst prøver å presse frem en reaksjon. 

Reaktivt misbruk er det riktige uttrykket. 

Anonymkode: b3875...741

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, AnonymBruker said:

Man må være hjernedød for å tro at slike praksis er kult. Det kalles emosjonelt misbruk. Håper kvinner forlater menn som bevisst prøver å presse frem en reaksjon. 

Reaktivt misbruk er det riktige uttrykket. 

Anonymkode: b3875...741

dritt i "pranksene" var ikke det som var temaet her

men er det ikke emosjonelt mishandling når du skal straffe kjæresten for noe han ikke kan for ? han kan ikke for hva han sier i søvne.

Det må vell være emosjonell, psykisk og telekinesisk mishandling

Anonymkode: c18a0...812

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

han kan ikke for hva han sier i søvne.

Anonymkode: c18a0...812

Eh, jo.

Tror du virkelig at en bra mann som ikke "settles for less", ender opp med å sutre i søvne?

 

Anonymkode: 54be6...4d4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner du noen som heter Susanne da? Gir det mening at du kan ha sagt det i søvne eller tror du hun har funnet det på?

Anonymkode: 526d6...6ed

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det å si andre kvinners navn i søvne lyser av lavstatus og betamannkvaliteter.

Du vet, denne ynkelige typen som er forelsket i en prinsesse men som har måttet avfinne seg med en helt OK dame han ikke egentlig vil ha.

Klart kvinner reagerer når menn viser sitt sanne jeg og det viser seg å være en taper.

Spørsmålet er bare hvorfor menn skulle ønske å fremstå som en taper. På den andre siden, det er kanskje denne "logikken" som gjorde han til taper i første omgang?

Anonymkode: 54be6...4d4

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Det å si andre kvinners navn i søvne lyser av lavstatus og betamannkvaliteter.

Du vet, denne ynkelige typen som er forelsket i en prinsesse men som har måttet avfinne seg med en helt OK dame han ikke egentlig vil ha.

Klart kvinner reagerer når menn viser sitt sanne jeg og det viser seg å være en taper.

Spørsmålet er bare hvorfor menn skulle ønske å fremstå som en taper. På den andre siden, det er kanskje denne "logikken" som gjorde han til taper i første omgang?

Anonymkode: 54be6...4d4

Der sa du det 🙌🙌

De tror ikke de fremstår som tapere, de tror de fremstår som ALFA/SIGMA-hanner som vasser i et uendelig hav av tilgjengelig mus og kvinnen skal slikke hans sko for at han GIDDER å bruke tid på henne, som aldri blir bra nok. De føler seg så rævva inni seg at deres eneste overlevelsesstrategi er å trykke andre ned. Narsissisme at grand. 

Anonymkode: b3875...741

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å hjelp, er det plutselig alfa, beta eller sigma å drømme også nå? 🙈

Synes spørsmålet er interessant :)

Det er jo flere som snakker i søvne, og det skjer jo mye rart i drømmene våre som man ikke har kontroll over. Er man litt betatt av noen så er jo de i hodet ditt, og det høres ikke helt usannsynlig ut at navnet kan bli nevnt av en som har for vane å snakke i søvne, og ei heller at en eventuell samboer som hører det kan bli litt nervøs.

Nå husker jeg ikke alltid drømmer da, men for min del så føler jeg det ofte virker nærmest tilfeldig hvem som er i drømmene mine. Trenger ikke være min hjertes utkårede, plutselig popper det opp en person der jeg ikke har tenkt på siden 2003. Som oftest er det vel gjerne noen man nylig har vært borti på ene eller andre måten, da. Tror jeg.

Men hvem er Susanne da, TS? 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem er Susanne, da? 🤷‍♀️
 

Jeg hadde også blitt sur dersom min mann hadde fablet om en annen kvinne i søvne. Dog sa han navnet til eksen under sex en gang da vi akkurat hadde blitt sammen. Da ble jeg av en eller annen grunn ikke sur, bare litt varsom ift. muligheten for at jeg var en «rebound». 

Anonymkode: 34216...d0c

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min x gjorde det. En gang mens han var utro med dama (før jeg fant det ut), og en gang etter at jeg tok han i utroskapet. Ble selvsagt ikke hyggelig stemning, da jeg mistenkte at han var utro før han sa det første gangen, og jeg visste han hadde vært utro andre gangen. 

Anonymkode: 0dc52...3b6

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis hun er en sånn dramaqueen og hun ikke er 14 år og ikke full i PMS og p-piller kjøpt fra konkurssalg fra 90-tallet, så tenker jeg at du skal tenke deg om om hvor moden denne jenta generelt er. Er dette et éngangstilfelle, eller er dette slik hun er? Hvis det er slik hun er, så ville jeg ikke kjempet så veldig hardt for å få henne tilbake....

Anonymkode: c1fc5...d7e

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merkelig. Kvinner finner seg i at partneren slår henne, voldtar henne, svindler henne og nekter henne  treffe familie og venner.

Men om han sier navnet til en annen kvinne i søvne. Ja da klikker det for henne.

Anonymkode: 43b73...e2e

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Hvis hun er en sånn dramaqueen og hun ikke er 14 år og ikke full i PMS og p-piller kjøpt fra konkurssalg fra 90-tallet, så tenker jeg at du skal tenke deg om om hvor moden denne jenta generelt er. Er dette et éngangstilfelle, eller er dette slik hun er? Hvis det er slik hun er, så ville jeg ikke kjempet så veldig hardt for å få henne tilbake....

Anonymkode: c1fc5...d7e

Elsker at du dro med «p-piller kjøpt fra konkurssalg» 😂 Gikk på denne typen noen år og gud bedre. Er et nytt menneske etter å ha sluttet.

Men til tråden. Jeg syntes det er en voldsom reaksjon med mindre dette er noen dere begge kjenner og hun har grunn til å ha mistanke om noe.. Syntes uansett det er dramatisk at hun bare dro.. jeg hadde snakket med typen når han våknet med en gang.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kalte mannen min eksen min sitt navn i en krangel. 

Jeg sa det som det var; eksen og jeg krangla heeeeele tiden, så da ble det bare sånn. Sorry. 

Han ble skikkelig sur😅

Anonymkode: 78e88...e88

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alterego666

Jeg kalte kjæresten min ved navnet på eksen en gang (ikke i søvne og ikke i en elskovssituasjon). Hun flirte og sa at før eller siden måtte det jo skje. Noe som er helt riktig. Slik ble problemet avverger før det ble et problem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 5.12.2021 den 7.51):

Det å si andre kvinners navn i søvne lyser av lavstatus og betamannkvaliteter.

Du vet, denne ynkelige typen som er forelsket i en prinsesse men som har måttet avfinne seg med en helt OK dame han ikke egentlig vil ha.

Klart kvinner reagerer når menn viser sitt sanne jeg og det viser seg å være en taper.

Spørsmålet er bare hvorfor menn skulle ønske å fremstå som en taper. På den andre siden, det er kanskje denne "logikken" som gjorde han til taper i første omgang?

Anonymkode: 54be6...4d4

Jesus her var det mange røde flagg 🚩

At du ut ifra hva en person du aldri har møtt har sagt i søvne kan dømme vedkommende som lavstatus, betamann, ynkelig og taper sier mye mer om deg enn hva HI sier om TS. Det å dele folk inn i alfa og beta og slenge dritt om fremmede på nettet er hva som kjennetegner en taper.

Anonymkode: fdb26...7c6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Dette minner meg litt om kvinner som blir sinna fordi mannen har DRØMT noe.

Anonymkode: bf267...7f0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man bør være evig takknemlig for en tråd som denne.

Grunnen er at det er mange på Kvinneguiden som i årenes løp har spurt om hvordan man kan avslutte et forhold uten å måtte begynne med den klassiske bortforklaringen "det er ikke deg, det er meg", så her er løsningen: Bare å si et annet navn i søvne, gjenta prosedyren om første gangs forsøk ikke gir resultater, og forholdet tar slutt av seg selv.

TS fortjener nesten en pris for å ha løst et praktisk problem mange sliter med. :tongue:

Anonymkode: 847ba...641

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alterego666
AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Jesus her var det mange røde flagg 🚩

At du ut ifra hva en person du aldri har møtt har sagt i søvne kan dømme vedkommende som lavstatus, betamann, ynkelig og taper sier mye mer om deg enn hva HI sier om TS. Det å dele folk inn i alfa og beta og slenge dritt om fremmede på nettet er hva som kjennetegner en taper.

Anonymkode: fdb26...7c6

👆Dette!👆

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

At du ut ifra hva en person du aldri har møtt har sagt i søvne kan dømme vedkommende som lavstatus, betamann, ynkelig og taper

Anonymkode: fdb26...7c6

Det var dette med språkforståelse da...

Jeg har ikke påstått noe om mannen.

Det jeg beskrev var årsaken til at kvinner reagerer så sterkt på en slik ting. 

AnonymBruker skrev (På 5.12.2021 den 7.59):

Der sa du det 🙌🙌

De tror ikke de fremstår som tapere, de tror de fremstår som ALFA/SIGMA-hanner som vasser i et uendelig hav av tilgjengelig mus og kvinnen skal slikke hans sko for at han GIDDER å bruke tid på henne, som aldri blir bra nok. De føler seg så rævva inni seg at deres eneste overlevelsesstrategi er å trykke andre ned. Narsissisme at grand. 

Anonymkode: b3875...741

Nemlig.

Anonymkode: 54be6...4d4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...