Gå til innhold

Flere som har opplevd sakkyndige som er løgnere?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg blir helt matt.

Har inne en sak hvor bl.a en sakkyndig har uttalt seg. Jeg kjenner jeg klikker, for det er så mye i vurderingene som er direkte løgn, ikke henger på greip og er selvmotsigende .

Jeg blir så lei av at de ikke forholder seg til fakta og ikke lytter når jeg kommer med bevis på at de tar feil.

Det er rett og slett sykelig å se på. De er løgnhalser tvers gjennom. Koker opp historier som ikke henger på greip og skriver ting som beviselig er feil. Sier imot seg selv gang på gang,

Flere som har opplevd dette innen helse? Mennesker som rett og slett lyver i sakkyndige vurderinger ? Jeg blir helt svett her.

Anonymkode: e2ab6...1f7

• Liker 2
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Har selv aldri hatt noen erfaring med rettssystem eller noe i den gata, men jeg er ikke overrasket. Folk med makt kan si omtrent det de vil. Skaff deg en god advokat som kan sette seg godt inn i saken og dokumentene, og ikke stå alene. 

Anonymkode: 94ae0...df3

• Liker 1
Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Hva slags sakkyndig?

Anonymkode: 84d8c...f42

Høyeheler skrev (5 minutter siden):

I hvilken sammen heng?

Erstatningssak innen psykiatri. De skal vurdere hvorvidt jeg har rett til erstatning eller ikke. Problemet er at de ikke forholder seg til det som faktisk står i journalen, men koker opp sine egne sannheter som ikke henger på greip.

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Har selv aldri hatt noen erfaring med rettssystem eller noe i den gata, men jeg er ikke overrasket. Folk med makt kan si omtrent det de vil. Skaff deg en god advokat som kan sette seg godt inn i saken og dokumentene, og ikke stå alene. 

Uff, ja, de skjønner vel at de er så ille ute at de må lyve for å unngå erstatningskravet.

Må nok skaffe advokat hvis saken ender for domstolene..

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Erstatningssak innen psykiatri. De skal vurdere hvorvidt jeg har rett til erstatning eller ikke. Problemet er at de ikke forholder seg til det som faktisk står i journalen, men koker opp sine egne sannheter som ikke henger på greip.

Uff, ja, de skjønner vel at de er så ille ute at de må lyve for å unngå erstatningskravet.

Må nok skaffe advokat hvis saken ender for domstolene..

Skaff deg advokat uansett, du har rett til fri rettshjelp i slike saker. Det vil alltid bli en sak om du skal få kravet. 
stå på!! 

• Liker 1
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Nei, men ofte er det vanskelig for menneskene som har blitt vurdert å innse det som sakkyndig har kommet frem til…

Anonymkode: 5cc11...403

• Liker 1
Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Skaff deg advokat uansett, du har rett til fri rettshjelp i slike saker. Det vil alltid bli en sak om du skal få kravet. 
stå på!! 

Takk for støtte :) 

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker

Ja jeg har opplevd det fra en lege som skulle skrive en sakkyndig rapport. Heldigvis hadde jeg fire andre sakkyndige legespesialister som uttalte seg motsatt av henne og til min fordel. 

Jeg ønsker å klage inn legen som løy men vet ikke hvor man skal starte? 

Anonymkode: 63ba0...d56

• Liker 1
Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Nei, men ofte er det vanskelig for menneskene som har blitt vurdert å innse det som sakkyndig har kommet frem til…

Anonymkode: 5cc11...403

Tja, hvis det er feilmedisinering og feilbehandling så står jo dette svart på hvitt i papirene. 
Såg et program om en jente som havnet inn i psykiatri verden pga kjærlighetssorg. Medisiner på medisiner, og nye medisiner for å dempe bivirkningen av andre medisiner igjen. Den listen hun sto på var helt sjokkerende. Hun bodde 10 år på lukket psykiatri og hver gang hun ytret noe ble hun dopet med med enda mer. Utallige diagnoser. En psyk sykepleier tok tak og hjalp henne. Plukket av henne all medisin etterhvert og dama ble frisk. 
Sykehuset ble konfrontert av programleder, men nektet på alt og bortforklarte alt. 
Bra slike ting blir vist på tv. Tror det er mye ymse i psykiatrien 

• Liker 2
Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker

Har erfaring med sakkyndig ifm samværssak. Sakkyndige (psykologspesialist) gjorde ikke ordentlig vurdering, men blendet av far og fars ønsker og meninger. Konkluderte med at dette var det riktige. I etterkant viser det seg det var så feil som det kunne bli. Altså svært slett "vurdering". 

Anonymkode: 64a24...00a

• Liker 1
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...