Gå til innhold

Hvordan har du det nå? På en skala fra 1-10


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

3

Er blant annet skremt over politikere og byråkrater som ikke har anelse hva de driver med. Tror årene fremover vil bli harde for de som ikke har best økonomi.

Anonymkode: 8e380...054

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6. Har vel egentlig vært mellom 2-3 de siste ti åra, men nå har jeg en jobb jeg trives i for første gang i mitt liv, en kjæreste jeg er stupforelska i, helt grei fysisk helse og kontroll over psykisk helse. Økonomien er ikke på topp og jeg har noen stresselementer hengende over meg, men jeg tror faktisk ting skal gå greit.

Anonymkode: f5709...036

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5-6. Mest pga en fwb jeg har fått. Deilig å ha det så ukomplisert. 

Anonymkode: a2319...2c1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Minus 8.

Må egentlig legges inn på psykiatrisk, men har ingen støtte og ingen som kan ta kattene mine. Så da får jeg bare sitte her og overleve så vidt og ta det time for time. 

Anonymkode: 8badd...9b1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

3.

Jækli forbannet på systemet. Jeg fikk avslag på erstatning, og de sakkyndige lyver så det renner av dem i vurderingene. Ting de sier er direkte selvmotsigende og henger ikke på greip en plass. At de har bestått utdanningen sin er helt utrolig. De må jo være dumme, mindre begavet. 

Anonymkode: a809c...c63

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

3.

Jækli forbannet på systemet. Jeg fikk avslag på erstatning, og de sakkyndige lyver så det renner av dem i vurderingene. Ting de sier er direkte selvmotsigende og henger ikke på greip en plass. At de har bestått utdanningen sin er helt utrolig. De må jo være dumme, mindre begavet. 

Anonymkode: a809c...c63

Ikke engang når man har ligget for døden kan systemet ta ansvar og beklage for at det har skjedd en feil. Det sier meg alt jeg trenger å vite om systemet. 

Anonymkode: a809c...c63

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (41 minutter siden):

Minus 8.

Må egentlig legges inn på psykiatrisk, men har ingen støtte og ingen som kan ta kattene mine. Så da får jeg bare sitte her og overleve så vidt og ta det time for time. 

Anonymkode: 8badd...9b1

Om du bor i Bergen hadde jeg kunnet passe kattene dine ❤️

Anonymkode: 8a9af...b3f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...