AnonymBruker Skrevet 2. desember 2021 #1 Del Skrevet 2. desember 2021 Hei Ser flere treningsprofiler på instagram har med baby i vogn eller bilstol inn på treningssenteret. Trener på Sats i dag og dere har de barnepass, men kan ikke ta med baby inn på senteret. Noen andre treningssenter i Oslo der man kan det? Anonymkode: 17478...97a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2021 #2 Del Skrevet 2. desember 2021 Må i så fall være et gym kun for småbarnsforeldre. Anonymkode: 6e02f...f1b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2021 #3 Del Skrevet 2. desember 2021 Da jeg var i permisjon hadde sats egne gruppetimer for mødre i permisjon hvor man kunne ta med babyene inn i salen. Anonymkode: 5ef3e...598 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2021 #4 Del Skrevet 2. desember 2021 Ja, vet de har egne timer, men kunne tenkt meg å trene alene med baby ved siden av (sovende gjerne i bilstol/vogn) TS Anonymkode: 17478...97a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2021 #5 Del Skrevet 2. desember 2021 AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Må i så fall være et gym kun for småbarnsforeldre. Anonymkode: 6e02f...f1b Nei, ser flere steder andre steder i lander hvor folk gjør dette. Da typisk på dagtid når det er få andre der. Anonymkode: 17478...97a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2021 #6 Del Skrevet 2. desember 2021 Hadde droppet det nå mtp corona og RS osv. Anonymkode: 116ba...78a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Floater Skrevet 2. desember 2021 #7 Del Skrevet 2. desember 2021 Jeg hadde tatt en telefon til ulike treningsstudioer og spurt. 😊 Da får du ja eller nei 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2021 #8 Del Skrevet 2. desember 2021 Jeg har også lurt på dette (bare jeg ikke bor i Oslo). Ser mange av treningsprofilene jeg følger, både norske og utenlandske, har med baby i bilstol og har ved siden av seg på trening. Mistenker at mange av dem kan ha spesielle avtaler med sentrene (som st de kjenner eierne/blir sponset o.l.), for jeg har aldri sett dette på noen av stedene jeg har trent (og det har blitt en del). Anonymkode: 97a51...980 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2021 #9 Del Skrevet 2. desember 2021 AnonymBruker skrev (55 minutter siden): Jeg har også lurt på dette (bare jeg ikke bor i Oslo). Ser mange av treningsprofilene jeg følger, både norske og utenlandske, har med baby i bilstol og har ved siden av seg på trening. Mistenker at mange av dem kan ha spesielle avtaler med sentrene (som st de kjenner eierne/blir sponset o.l.), for jeg har aldri sett dette på noen av stedene jeg har trent (og det har blitt en del). Anonymkode: 97a51...980 Nei, enig. Ikke sett det jeg heller. Vedrørende RS og korona som du over nevnte, har jeg ikke termin med nr 2 før til våren, så håper det roer seg litt til det. Men ja, kanskje høre litt rundt Anonymkode: 17478...97a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå