Gå til innhold

Hvor i Oslo kan man ta med baby på trening?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei

Ser flere treningsprofiler på instagram har med baby i vogn eller bilstol inn på treningssenteret. Trener på Sats i dag og dere har de barnepass, men kan ikke ta med baby inn på senteret. Noen andre treningssenter i Oslo der man kan det?

Anonymkode: 17478...97a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da jeg var i permisjon hadde sats egne gruppetimer for mødre i permisjon hvor man kunne ta med babyene inn i salen.

Anonymkode: 5ef3e...598

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, vet de har egne timer, men kunne tenkt meg å trene alene med baby ved siden av (sovende gjerne i bilstol/vogn)

TS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (35 minutter siden):

Må i så fall være et gym kun for småbarnsforeldre. 

Anonymkode: 6e02f...f1b

Nei, ser flere steder andre steder i lander hvor folk gjør dette. Da typisk på dagtid når det er få andre der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har også lurt på dette (bare jeg ikke bor i Oslo). Ser mange av treningsprofilene jeg følger, både norske og utenlandske, har med baby i bilstol og har ved siden av seg på trening. Mistenker at mange av dem kan ha spesielle avtaler med sentrene (som st de kjenner eierne/blir sponset o.l.), for jeg har aldri sett dette på noen av stedene jeg har trent (og det har blitt en del). 

Anonymkode: 97a51...980

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (55 minutter siden):

Jeg har også lurt på dette (bare jeg ikke bor i Oslo). Ser mange av treningsprofilene jeg følger, både norske og utenlandske, har med baby i bilstol og har ved siden av seg på trening. Mistenker at mange av dem kan ha spesielle avtaler med sentrene (som st de kjenner eierne/blir sponset o.l.), for jeg har aldri sett dette på noen av stedene jeg har trent (og det har blitt en del). 

Anonymkode: 97a51...980

Nei, enig. Ikke sett det jeg heller.

Vedrørende RS og korona som du over nevnte, har jeg ikke termin med nr 2 før til våren, så håper det roer seg litt til det.

Men ja, kanskje høre litt rundt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...