AnonymBruker Skrevet 2. desember 2021 #1 Skrevet 2. desember 2021 Pfizer går ikke konkurs med det første, og jeg ser at de har hatt en jevn og god stigning de siste årene. Jeg har lite erfaring med aksjekjøp, men må jo innrømme at det frister å investere litt Er det for sent å slenge seg på bølgen nå, tror dere? https://www.nordnet.no/market/stocks/16122562-pfizer #69dudes Anonymkode: a1bd4...0e3
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2021 #2 Skrevet 3. desember 2021 3.dose er allerede priset inn. Om du tror vi vil ha nødvendighet for 4.dose, så vil jeg kjøpt aksjen. Anonymkode: a3c93...027 1
MyMichelle Skrevet 3. desember 2021 #3 Skrevet 3. desember 2021 Har du lyst, så hvorfor ikke. De driver jo på med forskjellig medisinsk forskning, blant annet kreftbehandling. Dersom de lykkes med medisinske gjennombrudd, vil aksjene stige enda mer. Og verden kommer til å få behov for vaksiner mot covid i lang tid framover. Det kommer trolig til å bli et kappløp om å lage den mest effektive vaksinen mot omikron. Jeg har aldri kjøpt aksjer selv, bare lekt med tanken. Det kommer jo også an på hvor mye du ønsker å kjøpe for, og hvor hurtig du ønsker avkastning.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå