Gå til innhold

Farmen Kjendis 2022 - TV2 - Ingen spoiling!

Gjest Cid

Anbefalte innlegg

Cid skrev (23 minutter siden):

Så de får ringe hjem når som helst? 🤨

Tror de har "telefontid" til faste tider igjennom uken. Ikke hver dag, uten at jeg har noen fasit på det.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Krutthøna skrev (1 minutt siden):

Tror de har "telefontid" til faste tider igjennom uken. Ikke hver dag, uten at jeg har noen fasit på det.

Gud så dumt 🙈 Og så driver noen deltakere å sutrer om hvor mye de savner folk hjemme og gjør en stor sak ut av det når de endelig får brev hjemmefra 🙊 Jeg ser fram til september når vanlige farmen starter igjen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Atheena

Man kan jo godt skylde på deltagerne for at de stjal på markedet, men til syvende og sist så er det produksjonen som virker helt på tryne. Hvor er de når deltagerne har mulighet til å skaffe sprit, tobakk og mat for 30 000,-. Hele meningen med konseptet Farmen er utvannet i denne sesongen. De burde heller lagd et nytt konsept med kjendiser ala ex on the beach møter Farmen eller noe sånt. 

Samtidig så klager de veldig på Grini og det er klart at det skjer ting i kulissene her, men det klipper de bort eller har ikke fått med seg på tape. Jeg syns for å være ærlig hele produksjonen suger i år. 

Samtidig ser stjelingen på markedet rigget ut, så mulig man ikke kan alene skylde på Isak, Sophie og Niklas. Mulig det er ønsket fra produksjonen sin side. 

De ser fornektelig bakfulle og småbrisne ut på markedet og tinget. Så om de ikke hadde fått rodd på andre siden og skaffet sprit på det tidspunktet, så må de ha tatt eller fått noe av den spriten de setter inn til storbonden, evt. hatt med seg noe. Det må ha gitt mersmak for det ble skrevet at de også prøvde å bestikke statistene på markedet og når det ikke nyttet så rodde Isak over til andre siden og fikk tak i folk. De i storbondehuset og Heine ser man i episoden ikke er helt edrue når de står opp. 

Shabana hadde helt klart vært mer interessant å se videre på Farmen, Ingrid virker søt, men hun er totalt anonym samtidig som hun er bestevenninne med Niklas. Så ser ikke helt interessen av å se henne videre. Det eneste vi har sett er at hun har grått og luktet Niklas under armen og elsket lukten. Så hva hun kan tilføye og hva folk syns er interessant med henne lurer jeg virkelig på? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maydis8 skrev (13 timer siden):

Hørt om korona? 

Niklas har corona, Sophie har det ikke. Det sto vel i stykket der det står at Tonje er vikar igjen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cuddlegirl skrev (28 minutter siden):

Herregud så irriterende Adam er...

Spoiler

Helt latterlig oppførsel av en storbonde. Han mener de skal respektere han og hans bakgrunn, men han gjør ikke det tilbake.

• Liker 20
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

esmeralda1 skrev (3 timer siden):

Da er de nye turtelduene avbildet arm i arm i Oslo 😬 Stakkars Kasper !!

Det er liksom gjort en stor greie ut av "flørten" mellom dem, men jeg tror det der er for å få publisitet. Jeg har liten tro på at det er noe mer mellom dem enn vennskap. Men det er noe jeg tror da. 😅

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Atheena skrev (3 timer siden):

Shabana hadde helt klart vært mer interessant å se videre på Farmen, Ingrid virker søt, men hun er totalt anonym samtidig som hun er bestevenninne med Niklas. Så ser ikke helt interessen av å se henne videre. Det eneste vi har sett er at hun har grått og luktet Niklas under armen og elsket lukten. Så hva hun kan tilføye og hva folk syns er interessant med henne lurer jeg virkelig på

Jeg tenker det kan være interessant å følge med på selvtillit-reisen hennes 😊

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte Ingrid var ganske utsatt for å bli valgt til andrekjempe, var nok øksekast eller kunnskap hun hadde best mulighet.

Ble overrasket over at de kunne stjele på markedet, kan ikke huske sist noen gjorde det? Mange år siden isåfall. Men var ikke kult gjort. Tenkte og at siden markedet er med rollefigurer som spiller de som selger ting så har de ikke nødvendigvis brutt reglene, men rollefigurene kan ta å straffe dem på sin måte. Litt som med ukesoppdraget hvis det saboteres eller de driter i det. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo litt forskjell på å stjele på markedet og "stjele " av maten de allerede har - det er enda mer forskjell på å skaffee seg mat ++ utenfra - det siste er ikke greit og ikke innenfor konkurransereglene. Der har vel TV2 sagt at de ikke kunne gjøre noe for da ble det ingen igjen på farmen - ellers er det jo mulig de hadde slått ned på det.  Men man kan kanskje spekulere i om de synes det var greit med tilførsel av alkohol for de da fikk mer underholdning tilbake. 

Ang. selve markedstyveriet så sa vel Kjersti som en kommentar at hun ikke synes det var ok - hun sa val aldri noen gang at hun syntes det var kjempeille. Det som ikke var bra var Niklas sin reaksjon på det . 

Har ikke fått med meg helt konkret på hva det er Kjersti skal ha gjort  , tydeligvis har alle de unge hvertfall reagert på oppførselen hennes.  Er det rett og slett bare at hun er eldre og viser litt mer voksen og ansvarsfull  oppførsel ?   Og at hun sier fra om ting istedenfor å baksnakke ?   Akkurat det er jo da kanskje noe man burde være forsiktig med i en slik type konkurranse fordi det kan bli brukt mot en. 

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det står på Wikipedia at Adam er født i Norge, og er oppvokst i Oslo (Hauketo). Det kan vel ikke stemme, utifra hvordan han snakker (gebrokkent)?

Nå har jeg ikke vært i Oslo på 15+ år, så vet ikke helt hvordan ungdommen der snakker nå til dags. Men de kan vel ikke snakke sånn?

Endret av Tipponull
  • Liker 23
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sophie Elise og Isak på forsiden av Se & Hør. Ikke at dette er noe big news for folk, men legger likevel merke til at TV2/GKN ikke skriver om saken. Prøver de å beskytte sin lille "diamant"?

• Liker 14
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tipponull skrev (13 minutter siden):

Det står på Wikipedia at Adam er født i Norge, og er oppvokst i Oslo (Hauketo). Det kan vel ikke stemme, utifra hvordan han snakker (gebrokkent)?

Nå har jeg ikke vært i Oslo på 15+ år, så vet ikke helt hvordan ungdommen der snakker nå til dags. Men de kan vel ikke snakke sånn?

Maaange som snakker gebrokkent selv om de er født i Norge og også er helt norske. I Groruddalen er dette helt normalt.   

• Liker 5
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tipponull skrev (13 minutter siden):

Kan det være like mye en sosiolekt, som sin etniske bakgrunn?

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spoiler

Sett kveldens episode nå. Niklas surner til når Adam tuller om alkoholstopp. Og vips så sitter han å prater kun dritt og galle om sin tidligere kamerat. Men Adam er også passe teit som heller ut den lille flaska med sprit som de får ha i storbondehuset. Selv om ikke han og Selbekk drikker, hva var så farlig med at Øyunn unnet seg et glass? For en idiotisk oppførsel av han, og det et nettopp sånt som dette som skaper misnøye og konflikter. Og det tullet med at han er kongen nå og alle skal lystre han? Herregud. 

Ellers håper jeg Ole Martin blir igjen på gården. Tomine setter seg ned og griner allerede neste morgen, er vel temmelig opplagt hvem av de to som har noe å bidra med her. 

Og kan Isak slutte å si "det e bære å gratuler" hele tiden? Tipper han kommer til å sabotere ukesoppdraget. 

Endret av Leopard
  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Cid skrev (4 timer siden):

Gud så dumt 🙈 Og så driver noen deltakere å sutrer om hvor mye de savner folk hjemme og gjør en stor sak ut av det når de endelig får brev hjemmefra 🙊 Jeg ser fram til september når vanlige farmen starter igjen

De har telefontid for at de skal kunne arbeide, ikke ha kontakt med familie/venner. Veldig mange av dem er selvstendig næringsdrivende og da kan de ikke forsvinne i flere uker, så de har lov til å kommunisere dersom det er jobbrelatert. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

------- skrev (1 minutt siden):

De har telefontid for at de skal kunne arbeide, ikke ha kontakt med familie/venner. Veldig mange av dem er selvstendig næringsdrivende og da kan de ikke forsvinne i flere uker, så de har lov til å kommunisere dersom det er jobbrelatert. 

Er ikke der folk på vanlige farmen også som er selvstendig næringsdrivende?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (Akkurat nå):

Er ikke der folk på vanlige farmen også som er selvstendig næringsdrivende?

Det kan godt være, men der melder de seg på selv og burde ha en plan for hvordan de skal løse det. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spoiler

Synes ikke det er så big deal at Adam heller ut alkoholen. Den er vel ment for storbonden, og mtp hvordan de i storbondehuset ble etter litt alkohol sist uke er det forståelig. Når det er sagt er ikke Adam helt storbondemateriale, men det virker også som flere ønsker å sabotere han fordi han er litt høy på seg selv.

Når det gjelder utfordrerne håper jeg kokken blir, vi trenger ikke enda en sutrete ungdom som Tomine.

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...