Gå til innhold

Hvorfor har jeg brått vondt i bekkenet igjen?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Dette var noe jeg sleit med i graviditetene, men har begynt igjen med nå. Er det for at jeg startet med p piller? 

Sjekket med test den 10 november, negativ. Om jeg sjekker terminkalkulator og ut fra sist mens så kunne jeg blitt gravid 26 november. Har siden helgen, altså kort tid etter 26, slitt med bekkenet igjen. Det plager meg døgnet rundt akkurat som i graviditet. 

Merker det rundt lysken, hoftene, oppå skambeinet, nederst i ryggen og nedover utsiden av lårene. 

Jeg skal til legen på fredag. 

Noen som har opplevd lignende? 

Anonymkode: ab498...415

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg sliter med det samme, to negative tester som garantert ville slått ut om jeg var gravid. Slitsomt, aner ikke hvorfor, har vært hos legen, ble ikke noe klokere av den grunn.

Anonymkode: 8e8a9...6a8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Jeg sliter med det samme, to negative tester som garantert ville slått ut om jeg var gravid. Slitsomt, aner ikke hvorfor, har vært hos legen, ble ikke noe klokere av den grunn.

Anonymkode: 8e8a9...6a8

Kan dette være vaksinen?

Anonymkode: ab498...415

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Dette var noe jeg sleit med i graviditetene, men har begynt igjen med nå. Er det for at jeg startet med p piller? 

Sjekket med test den 10 november, negativ. Om jeg sjekker terminkalkulator og ut fra sist mens så kunne jeg blitt gravid 26 november. Har siden helgen, altså kort tid etter 26, slitt med bekkenet igjen. Det plager meg døgnet rundt akkurat som i graviditet. 

Merker det rundt lysken, hoftene, oppå skambeinet, nederst i ryggen og nedover utsiden av lårene. 

Jeg skal til legen på fredag. 

Noen som har opplevd lignende? 

Anonymkode: ab498...415

hehe høres ut som rier. Du er ikke gravid?

Anonymkode: 1a903...4d3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bekkenproblemer er kobla sammen med D-vitaminmangel, akkurat som lumbago. Inkontinens og urinveisinfeksjon følger ofte med på kjøpet, helt gratis, for kvinner som har gått lenge med D-vitaminmangel.

Bare som et tips.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 2.12.2021 den 11.44):

Kan dette være vaksinen?

Anonymkode: ab498...415

Har tenkt tanken, mensen ble jo borte etter vaksinedose to, bekkensmertene startet en stund etter den skulle vært her.

 

Til Lonehill. Jeg har ingen mangler eller sykdommer. Alle blodprøver er fine og jeg er slank og i god form, bortsett fra smertene.

Anonymkode: 8e8a9...6a8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 2.12.2021 den 11.44):

Kan dette være vaksinen?

Anonymkode: ab498...415

😑 here we go again…

Anonymkode: 8b68e...097

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 1.12.2021 den 18.05):

Dette var noe jeg sleit med i graviditetene, men har begynt igjen med nå. Er det for at jeg startet med p piller? 

Sjekket med test den 10 november, negativ. Om jeg sjekker terminkalkulator og ut fra sist mens så kunne jeg blitt gravid 26 november. Har siden helgen, altså kort tid etter 26, slitt med bekkenet igjen. Det plager meg døgnet rundt akkurat som i graviditet. 

Merker det rundt lysken, hoftene, oppå skambeinet, nederst i ryggen og nedover utsiden av lårene. 

Jeg skal til legen på fredag. 

Noen som har opplevd lignende? 

Anonymkode: ab498...415

Det er som å lese om meg selv om dagen, var egentlig godt å høre at det er flere. 
jeg har spiral.. Skal også til lege denne uken. Lysken plager meg mest, med en brennende smerte. Men bekkenet er stivt og vondt på de samme plassene du beskriver. 

Anonymkode: 36709...5ba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...