AnonymBruker Skrevet 2. desember 2021 #61 Del Skrevet 2. desember 2021 Ikke egentlig Russisk (er vel gresk?), men Anastasia er et av de vakreste navnene jeg vet om - som selvsagt gir klare assosiasjoner til Russland og en viss ung jente. Anonymkode: 2284a...293 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2021 #62 Del Skrevet 2. desember 2021 Just now, Ny Bruker said: Et sovietisk navn som betyr "elsket av folket". Til og med barn ikke blir kalt Ludmilla de siste dekadene. heller ikke det er sant. Navnet er dukket opp i epoken Romantisme, altså i 18-hundre. Nådde sin popularitets topp på 1980-tallet dog. Sant at navnet ikke er populært nå. Anonymkode: 4aa5c...44a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ny Bruker Skrevet 2. desember 2021 #63 Del Skrevet 2. desember 2021 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Stemmer for disse! Har et par andre forslag, men da kan du ikke rope katten inn om du har naboer som forstår russisk... Anonymkode: e1da2...b79 Kattasha høres ut som kakasha/kakashka_ dvs. bæsj på russisk. Styr unna. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ny Bruker Skrevet 2. desember 2021 #64 Del Skrevet 2. desember 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ikke egentlig Russisk (er vel gresk?), men Anastasia er et av de vakreste navnene jeg vet om - som selvsagt gir klare assosiasjoner til Russland og en viss ung jente. Anonymkode: 2284a...293 Top 3 jentenavn i mange, mange år. Men uttalt som Anastas I a, ikke Anast A sia, som jeg hører nordmenn uttaler. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ny Bruker Skrevet 2. desember 2021 #65 Del Skrevet 2. desember 2021 (endret) AnonymBruker skrev (3 minutter siden): heller ikke det er sant. Navnet er dukket opp i epoken Romantisme, altså i 18-hundre. Nådde sin popularitets topp på 1980-tallet dog. Sant at navnet ikke er populært nå. Anonymkode: 4aa5c...44a Så du er enig i at det var et veldig populært navn på 80-tallet. Hver klasse i alle skolene hadde 1-3 Ljudaer. Endret 2. desember 2021 av Ny Bruker 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ny Bruker Skrevet 2. desember 2021 #66 Del Skrevet 2. desember 2021 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Mishka Anonymkode: 2e489...040 Dette betyr bamse/ lille bjørn. Ikke noe for en hunkatt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2021 #67 Del Skrevet 2. desember 2021 Typiske kattenavn Markiza Murka (hun som lager kattelyder) Knopka (button) Sonja (hun som elsker å sove) Bagira (hvis hun er svart) Malina (bringebær) Milashka (søta) Koshka (betyr rett og slett en hunnkatt) Mashka (fra Maria) Anonymkode: eb4dd...89a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2021 #68 Del Skrevet 2. desember 2021 Katinka stemmer jeg for. Anonymkode: 43058...2a1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2021 #69 Del Skrevet 2. desember 2021 Snezhinka (=snøflugg) hvis hun er hvit. Men hun er vel ikke, når jeg tenker meg om, hvis hun er sibirsk katt. 😅 Anonymkode: 4aa5c...44a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2021 #70 Del Skrevet 2. desember 2021 6 hours ago, Ny Bruker said: Dette betyr bamse/ lille bjørn. Ikke noe for en hunkatt. Hva om katten ligner på en bamse? Anonymkode: bcf9c...6ef 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2021 #71 Del Skrevet 2. desember 2021 Takker for mange gode - og morsomme- forslag. Ikke lett å bestemme seg..... TS Anonymkode: 418ad...207 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2021 #72 Del Skrevet 2. desember 2021 Villanelle <3 ❤️❤️ Anonymkode: 47008...da2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2021 #73 Del Skrevet 2. desember 2021 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Ikke egentlig Russisk (er vel gresk?), men Anastasia er et av de vakreste navnene jeg vet om - som selvsagt gir klare assosiasjoner til Russland og en viss ung jente. Anonymkode: 2284a...293 Ja, flott navn. Nettopp derfor vil jeg ikke gi det til katten, men spare det i tilfelle jeg får ei datter med tid og stunder... TS Anonymkode: 418ad...207 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tanuki Skrevet 4. desember 2021 #74 Del Skrevet 4. desember 2021 katyusha 😁💥 Dasha Yulia Masha Olya Irina Larissa Shasha Ira Katya Shapka (pels hatt) Koshka (katt) Vaska eller Murka (å male som en katt) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2021 #75 Del Skrevet 4. desember 2021 Ny Bruker skrev (På 12/2/2021 den 11.58): Betyr "bestemor". Veldig rart på en katt og kattunge før de har fått sine barnebarn)) Hva så? Kanskje navnet ditt betyr bestemor på et eller annet språk også? Anonymkode: 32b57...ab1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gibralfaro Skrevet 4. desember 2021 #76 Del Skrevet 4. desember 2021 Blir vel ikke mere russisk klang en Katyusha? 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luka_S Skrevet 4. desember 2021 #77 Del Skrevet 4. desember 2021 Yekaterina Petrovna Zamolodchikova, but your dad just calls me Katya. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå