Gå til innhold

And Just Like That (Ny Sex og Singelliv Sesong)

Gjest Cid

Anbefalte innlegg

Ærlige Ærna skrev (På 25.8.2023 den 14.43):

Å ja, jeg får se den og da. Til tross for at mye er så snodig ☺️ Veldig spot on det dere har beskrevet tidligere i tråden 🤣

følte denne sesongen var avsluttende jeg. Hva mer skal de spinne på nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Maleficenta skrev (2 minutter siden):

At Carrie skal vente på Aidan, Miranda blir sammen med Steve igjen og mer woke, selvfølgelig. 

Anonymkode: 39360...f78

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hulderen skrev (På 24.8.2023 den 16.18):

Den korte scenen med Samantha… Var det virkelig henne? Hun hverken så ut som, eller hørtes ur som Samantha. Og så aldersmessig ut slik Samantha var i Sex and the City. 

Har de brukt en lookalike skuespiller?

ja det var henne. Om du ser serien glamorous så ser hun helt lik ut der. og jeg syns det hørtes ut som henne.

men sykt bra hun ser ut da. Hun er eldst av de alle og den som klart har holdt seg best. 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

At Carrie skal vente på Aidan, Miranda blir sammen med Steve igjen og mer woke, selvfølgelig. 

Tror ikke miranda blir mer enn venner med steve nå

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maleficenta skrev (29 minutter siden):

ja det var henne. Om du ser serien glamorous så ser hun helt lik ut der. og jeg syns det hørtes ut som henne.

men sykt bra hun ser ut da. Hun er eldst av de alle og den som klart har holdt seg best. 

Men hvis man ser på munnen hennes, så er det en del filtre / botox der 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maleficenta skrev (28 minutter siden):

det er jo nokså åpenbart at Miranda er på vei inn i et forhold med en kvinne som hun ser ut til å passe godt sammen med. Jeg likte også fokuset på Miranda og Charlotte i yrkeslivet igjen, og der er det jo mye. Har Seema endelig funnet kjærligheten? Og hva med Nya? og ikke minst forholdet mellom Carrie og Aidan - klarer de å håndtere dette som voksne folk? og hva skjer med forholdet mellom sønnen til Miranda og datteren til Charlotte - blir de svigers?

Anonymkode: 75817...f21

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Maleficenta skrev (54 minutter siden):

Tror ikke miranda blir mer enn venner med steve nå

Jeg ser for meg at Steve begynner å date igjen, Miranda ser dette, blir sjalu og skjønner at hun fortsatt elsker Steve 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Jeg ser for meg at Steve begynner å date igjen, Miranda ser dette, blir sjalu og skjønner at hun fortsatt elsker Steve 

han har begynt for lenge siden, og Miranda er overhodet ikke sjalu

Anonymkode: 75817...f21

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Denne telefonsamtalen med Samantha er så tullete. Jeg så episoden og det eneste jeg kunne tenke på er konflikten mellom SJP og Kim. Det var en TELEFONsamtale. Det er såpass ille mellom dem at de ikke tåler trynet på hverandre og måtte være i hver sitt rom og late som de snakker sammen. Kim har jo også sagt såååå mange ganger at hun aldri skulle bli med i showet igjen, men dollar signs fikk henne til å glemme det hun sa, tydeligvis. 

Eller så gjorde hun det for fansen, for å gi dem noe, og kanskje for å ikke virke så smålig og litt mer som "the bigger person" som kan heve seg litt over det. Men hun gjorde det garantert ikke gratis, nei..! Jeg leste at hun krevde å få inn den gamle stylisten bl.a. (hun som jobbet på sex and the city er visst ikke med her).

Jeg tenkte også bare på den konflikten, og jeg tror på omtrent alle som ser denne serien vet akkurat hvorfor Samantha ikke er med. Så skal man jo skille kunsten fra kunstneren eller whatever, de er jo skuespillere og trenger ikke være ekte venner for å spille det, men det var jo helt umulig å ikke tenke på det, og bare føle hele telefonsamtalen var falsk fra ende til annen.

Jeg likte godt å se Samantha igjen da, hun er min favoritt og det var litt påminner om hvor sykt mye bedre serien hadde vært med henne fremdeles med. 

Jeg kjenner at jeg ikke bryr meg NULL om de andre kvinnene/parene, om de tar aborter, gjør det bra eller dårlig på jobb, blir forelsket osv - could not care less. Husker knapt hva de heter utenom Che.

Anonymkode: 82b5e...430

• Liker 9
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (31 minutter siden):

Tror ikke dette skjer. Cynthia Nixon er lesbisk og ønsker nok å få ha sin legning i serien også. 

Samantha opptredenen var forferdelig å høre på. Og de hadde hyret inn stylisten Partricia Fields kun for henne. Greit at Fendi vesken var kul, men skjønner virkelig ikke de fargesammensetningene som Fields bruker. Ser bare billig ut. Men det skulle vel være typisk samantha… 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette skjedde jo en utvikling med Aidan da, han gikk jo omsider inn i leiligheten til Carrie til slutt, men selvfølgelig ikke uten en cliffhanger om at han og Carrie kanskje ikke skal se hverandre på 5 år.

Gøy at det kommer en ny sesong da, jeg trodde virkelig ikke de ville dra det lenger. 

Gode forslag om at vi kanskje i sesong 3 har gått 5 år frem i tid.

Eller så tror jeg heller ikke at de ikke møtes på 5 år, det virker bare rart.

Carrie har jo en kjempestor leilighet nå som hun kjøpte for å ha plass til Aidan sine barn, er jo litt rart om hun skal fortsette å bo der for seg selv. Kanskje Aidan med barna flytter til New York? 

Ellers mulige ting de kan spinne på i ny sesong. Er det mulig å få gjensyn med Jack Berger? I serien var jo han jo det eneste forholdet utenom Big og Aidan, at Carrie var forelsket. Men det skar seg jo helt fordi han hadde sånn problem med at hun hadde lykkes så mye med karriere og hadde penger, mens han følte seg som en mislykket forfatter. De kan jo lage en story rundt at han til slutt fikk den sukseen han ønsket, og en viktig bokpris, slik at han ikke lenger føler seg truet av Carries suksees + at han har blitt eldre og mer moden. Gitt at Carrie har tilgitt den kjipe måten han slo opp med henne på, men Carrie 2.0 er jo ganske avslappet og rolig versjon, og ler sikkert bare av hele greia. 

Siden de begge er forfattere vil det være veldig lett å finne en vinkling der de begge treffes, at de møtes på arrangement for forfattere.

Skal forholdet til Charlotte og Harry forsette å være helt stabilt uten at det settes på prøve? Hva med et gjensyn med Trey som kan skape litt usikkerhet i forholdet? 😛 De prøvde seg vel litt nå med han museumsfyren som Harry mente var interessert i Charlotte, men det skjedde jo liksom ikke noe mer. Eller kanskje det blir mer av det i neste sesong?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

missmcbeal skrev (3 timer siden):

Dette skjedde jo en utvikling med Aidan da, han gikk jo omsider inn i leiligheten til Carrie til slutt, men selvfølgelig ikke uten en cliffhanger om at han og Carrie kanskje ikke skal se hverandre på 5 år.

Gøy at det kommer en ny sesong da, jeg trodde virkelig ikke de ville dra det lenger. 

Carrie har jo en kjempestor leilighet nå som hun kjøpte for å ha plass til Aidan sine barn, er jo litt rart om hun skal fortsette å bo der for seg selv. Kanskje Aidan med barna flytter til New York? 

Ellers mulige ting de kan spinne på i ny sesong. Er det mulig å få gjensyn med Jack Berger? I serien var jo han jo det eneste forholdet utenom Big og Aidan, at Carrie var forelsket. Men det skar seg jo helt fordi han hadde sånn problem med at hun hadde lykkes så mye med karriere og hadde penger, mens han følte seg som en mislykket forfatter. De kan jo lage en story rundt at han til slutt fikk den sukseen han ønsket, og en viktig bokpris, slik at han ikke lenger føler seg truet av Carries suksees + at han har blitt eldre og mer moden. Gitt at Carrie har tilgitt den kjipe måten han slo opp med henne på, men Carrie 2.0 er jo ganske avslappet og rolig versjon, og ler sikkert bare av hele greia. 

Siden de begge er forfattere vil det være veldig lett å finne en vinkling der de begge treffes, at de møtes på arrangement for forfattere.

Skal forholdet til Charlotte og Harry forsette å være helt stabilt uten at det settes på prøve? Hva med et gjensyn med Trey som kan skape litt usikkerhet i forholdet? 😛 De prøvde seg vel litt nå med han museumsfyren som Harry mente var interessert i Charlotte, men det skjedde jo liksom ikke noe mer. Eller kanskje det blir mer av det i neste sesong?

Kan det være Harry sin «tur» nå? At de finner på ei som forelsker seg i han eller noen han liker, og forholdet til Charlotte settes på prøve? 😁 

Når det gjelder Carrie sin nye leilighet, blir jeg ikke overrasket hvis hun fortsetter å bo der. Serien har jo alltid vært «realistisk», at journalisten som skriver et par ord i uka bor på Manhattan og kjøper Manolo i hytt og pine. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

missmcbeal skrev (3 timer siden):

Håper virkelig ikke vi får se Jack Berger igjen, jeg hatet ham skikkelig 😄 Mannebaby, skjønner godt dama hans gjorde det slutt 🤪 Håper han mislyktes som forfatter 😄

Anonymkode: ee687...4cf

• Liker 4
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

SmuleSMitt skrev (26 minutter siden):

Jeg er spent på hva som skjer med Shoe, katten til Carrie.

Kanskje den dukker opp i sesong 3 også.

Den heter Lotus og hun og mannen har adoptert den. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Vet ikke om det er kommentert tidligere, jeg er ikke ferdig med serien enda. Men den scenen med fokusgruppen om showet til Che, dette må jo nærmest være tatt ut av virkeligheten? Jeg ser for meg at det er nøyaktig slike tilbakemeldinger de ville fått om de sjekket hva folk synes om karakteren Che i And just like that. Den scenen mer eller mindre bekrefter at serieskaperne vet nøyaktig hva folk vil synes om Che. Og det bekreftes her i tråden, det er vel knapt noen som liker karakteren eller ville hatt den med. Så hva er poenget?

Når det gjelder de to andre kvinnelige karakterene som ble lagt inn i forrige sesong, forstår jeg heller ikke poenget. De er ikke uspiselige som Che, men rett og slett helt uinteressante. Serien fungerer fortsatt best med de gamle rollefigurene. 

Anonymkode: cab18...bf0

• Liker 7
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...

Kommer det enda en sesong?! :)) 

Jeg fikk tilbake de gode gamle følelsene for serien med de siste episodene. (Middagen i den gamle leiligheten)Og det er jeg så glad for.

Elsker de overgangene og omveltningene i livene deres....og når du ser at karakterene vokser og endrer seg, og det bare går rett i hjertet ditt, for du har vokst og endret deg selv sammen med dem. 

Jeg har fulgt de damene siden sesong 1 d den kom, sett filmene om enn ganske skuffet. Begynte med skepsis på "and just like that " , men .. det var uten grunn.😍

Anonymkode: 3c827...697

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det startet bra, men det er så mye som trekker ned! Carrie er like selvsentrert som vanlig, f.eks da Charlotte er bekymret for Mirandas drikkeproblem, som hun bare avfeier men som vi senere finner ut at er et reelt problem. Miranda mener hun gjorde en innsats i forholdet med Steve, noe hun virkelig ikke gjorde: hun prøvde én gang, veldig halvhjertet! Seema er grei nok, men veldig tydelig at hun skal være en ny Samantha. Angående Samantha er jeg enig med hun som var usikker på om det virkelig var henne, jeg synes også hun både så og hørtes annerledes ut.

Synes det var fint at "hen" ble tatt opp, og virker som serieskaperne har noen fornuftige tanker rundt det. Må være veldig forvirrende at de sier "they", høres ut som man har splittet personligheter.

Che sliter jo skikkelig, men det skjønner hen jo ikke selv før helt på slutten. Greit at hen skjønner det, i alle fall. 

Den episoden hvor Charlotte vandrer i snøstorm og Carrie var ute i snøen i DEN kjolen var helt merkelig og urealistisk, skikkelig eventyr eller noe. Skikkelig teit at hele New York blir nærmest stengt ned for det som så ut som max ti cm snø eller noe. Skjønner at det er forskjell på USA og Norge, men altså.

Skjønner ikke fascinasjonen for Aidan, han burde virkelig gjøre noe med håret sitt for den hockey-sveisen var ikke kledelig. At Carrie plutselig mener at Big bare var et feiltak, hvor kom det fra?! 

Avslutningen var ... rar. Skal de bare sitte og vente på mennene?

Anonymkode: aeb0b...b64

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, AnonymBruker said:

Den episoden hvor Charlotte vandrer i snøstorm og Carrie var ute i snøen i DEN kjolen var helt merkelig og urealistisk, skikkelig eventyr eller noe. Skikkelig teit at hele New York blir nærmest stengt ned for det som så ut som max ti cm snø eller noe. Skjønner at det er forskjell på USA og Norge, men altså.

Anonymkode: aeb0b...b64

Det er vel det mest realistiske med hele serien, skal ikke falle mange mm snø der før det omtales som "snøstorm" og alt stenger. 

Anonymkode: cab18...bf0

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...