Gå til innhold

And Just Like That (Ny Sex og Singelliv Sesong)

Gjest Cid

Anbefalte innlegg

Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden):

Liten digresjon her, men jeg ante ikke at "Aidan" egentlig er gift med Bo Derek, sex-symbolet fra fortiden. :sjokkert:
Noen av dere som visste det??
john-corbett-bo-derek.jpg?resize=716,536

jeg husker å ha lest det en gang ja :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden):

Liten digresjon her, men jeg ante ikke at "Aidan" egentlig er gift med Bo Derek, sex-symbolet fra fortiden. :sjokkert:

Han var også med på det gode liv i Alaska.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (8 minutter siden):

Han var også med på det gode liv i Alaska.

💡 >>> :sjokk:  ...men i alle dager, det var jo han som var radioverten jo! :mynona: Takk, Cid!  

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå):

💡 >>> :sjokk:  ...men i alle dager, det var jo han som var radioverten jo! :mynona: Takk, Cid!  

Jeg så på serien for første gang i sommeren 2009 når det gikk i reprise, syntes serien var veldig kjekk :) og artig å se Rob Morrow i en mye yngre utgave før serien Numbers 😄

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grunnen til at LTW ble gravid (52 og uplanlagt gravid, yeah) og så mistet barnet var at hun skulle kunne si følgende om «å vurdere andre muligheter» (Gud FORBY at de bruker ordet abort!):

«No, but I’m glad I have the option». Så fikk man flettet inn litt womens rights også på en woke måte. For man må jo ikke nevne A- ordet og i allefall ikke gjennomføre det selvsagt. 

Forøvrig spekuleres det i om noen av dialogene er skrevet av Chatgtp. Særlig ble scenen med «I love these chips» trukket frem.

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hoppetaujenta skrev (49 minutter siden):

Altså, jeg er ikke heterofil engang, men Aidan er så utrolig fin!! Skikkelig grisedeilig faktisk🙈 Han var en av mine absolutte favorittkarakterer i serien. Samantha Jones vil alltid inneha førsteplassen❤️

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den korte scenen med Samantha… Var det virkelig henne? Hun hverken så ut som, eller hørtes ur som Samantha. Og så aldersmessig ut slik Samantha var i Sex and the City. 

Har de brukt en lookalike skuespiller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hulderen skrev (2 minutter siden):

Den korte scenen med Samantha… Var det virkelig henne? Hun hverken så ut som, eller hørtes ur som Samantha. Og så aldersmessig ut slik Samantha var i Sex and the City. 

Har de brukt en lookalike skuespiller?

Tror det var henne. Hvis du har sett "How I met your father" (på Disney appen tror jeg) så er hun med der nå. 
Men jeg ble SÅ skuffet! Har ventet på Samantha episoden hele sesongen, og (har åpentbart ikke gjort min research) jeg trodde hun skulle få nesten en hel episode alene, ikke at hun skulle si to setninger. Nedtur altså 😛 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva synes vi om avslutningen da?

Spoiler

Så dukket Samantha opp i et lite minutt. Det at Aiden ikke kan treffe Carrie i hele tatt er jo bare merkelig. Han skal vel ikke sitte og holde yngste sønnen i hånda fram til han blir 20. Blir spennende å se i ses 3 da om Carrie finner en ny eller om hun venter i 5 år på Aiden.

Kanskje de hopper 5 år fram i tid 😉

Ellers så sluttet vel denne sesongen greit nok. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elsker sjokolade skrev (45 minutter siden):

Hva synes vi om avslutningen da?

Skjul innhold

Så dukket Samantha opp i et lite minutt. Det at Aiden ikke kan treffe Carrie i hele tatt er jo bare merkelig. Han skal vel ikke sitte og holde yngste sønnen i hånda fram til han blir 20. Blir spennende å se i ses 3 da om Carrie finner en ny eller om hun venter i 5 år på Aiden.

Kanskje de hopper 5 år fram i tid 😉

Ellers så sluttet vel denne sesongen greit nok. 

Spoiler

Det tenkte jeg også. Skal hun vente i 5 år? Skal de ikke møtes? Ringes? 

Anonymkode: 9bb0f...a0c

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morsom tråd 😁 Jeg har nylig sett meg gjennom hele serien, og jeg er litt satt ut av hvor mye dumt, snodig og usannsynlig mye er. Ting henger ikke helt sammen eller er helt på greip 🤷‍♀️ 
Skal innrømme at det var et par scener jeg lo virkelig høyt av, og det var kjøkken-sex-scenen med Miranda og Che, og finne-kondomer-til-datter-i-snøstorm-scenen 🤣 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

missmcbeal skrev (På 20.8.2023 den 12.46):

Oi, bra tenkt. Jeg har helt glemt at Samantha skal dukke opp igjen. Det hadde jo vært litt episk. Men jeg trodde også at i den scenen Samantha skulle dukke opp, at det var bare snakk om at hun og Carrie møttes (siden Kim ikke er så komfortabel hele gjengen så ville hun kanskje møte minst mulig folk på settet?)

Det kommer til å irritere meg litt om det er avslutningen at vi ikke får svar på hvordan det skal gå med Aidan og Carrie. Blir det en cliffhanger mot en ny sesong? Jeg har innbilt meg at dette blir den siste, men vet ikke om det faktisk er sagt noe om?

den er fornyet med en ny sesong, dvs sesong tre

Anonymkode: 75817...f21

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en fislete sesongslutt 😳

2 minutter med Samantha på telefon, og vente på Aidan i 5 år?? 🙄 

Likte at det ble en forsoning mellom Miranda og Steve, men forsoningen med Che burde Miranda droppet. Che fortjente ikke det etter den kvalmende oppførselen sin.

"Rumpejomfru"-maset med Anthony ble for dumt og nedrig...

Anonymkode: b675f...8ed

• Liker 5
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (48 minutter siden):

For en fislete sesongslutt 😳

2 minutter med Samantha på telefon, og vente på Aidan i 5 år?? 🙄 

Likte at det ble en forsoning mellom Miranda og Steve, men forsoningen med Che burde Miranda droppet. Che fortjente ikke det etter den kvalmende oppførselen sin.

"Rumpejomfru"-maset med Anthony ble for dumt og nedrig...

Anonymkode: b675f...8ed

Jeg vet ikke hvor gammel du er, men dette resonnementet hører til i aldersgruppen under 20. Nå er jo dette en serie om voksne folk.  Og det voksne folk har skjønt, er at livet er for kort til å gå rundt og være uvenner med folk. Miranda skjønner at både Steve og Che kommer til å være tilstede i hennes venne- og familiekrets fremover og da er det bedre for alle at de kan omgås hverandre på en sivilisert måte.

Jeg synes det var en vakker forsoning, der begge fikk forklart seg, og sluttet fred uten at noen trengte å "vinne" diskusjonen om hvor morsomme vitsene til Che var. Et eksempel til etterfølgelse for oss alle.

• Liker 6
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (17 timer siden):

den er fornyet med en ny sesong, dvs sesong tre

Å ja, jeg får se den og da. Til tross for at mye er så snodig ☺️ Veldig spot on det dere har beskrevet tidligere i tråden 🤣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne telefonsamtalen med Samantha er så tullete. Jeg så episoden og det eneste jeg kunne tenke på er konflikten mellom SJP og Kim. Det var en TELEFONsamtale. Det er såpass ille mellom dem at de ikke tåler trynet på hverandre og måtte være i hver sitt rom og late som de snakker sammen. Kim har jo også sagt såååå mange ganger at hun aldri skulle bli med i showet igjen, men dollar signs fikk henne til å glemme det hun sa, tydeligvis. 

Anonymkode: 39360...f78

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Denne telefonsamtalen med Samantha er så tullete. Jeg så episoden og det eneste jeg kunne tenke på er konflikten mellom SJP og Kim. Det var en TELEFONsamtale. Det er såpass ille mellom dem at de ikke tåler trynet på hverandre og måtte være i hver sitt rom og late som de snakker sammen. Kim har jo også sagt såååå mange ganger at hun aldri skulle bli med i showet igjen, men dollar signs fikk henne til å glemme det hun sa, tydeligvis. 

Anonymkode: 39360...f78

nå var hun bare med et øyeblikk da. De har sikkert mast og mast hull i hodet på henne og lovt henne gull og grønne skoger for å komme tilbake og så har hun sagt ok da. Jeg kan være med i noen min men thats it. Men enig i at det ble litt teit ja

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...