Gå til innhold

And Just Like That (Ny Sex og Singelliv Sesong)

Gjest Cid

Anbefalte innlegg

missmcbeal skrev (4 timer siden):

Oi, bra tenkt. Jeg har helt glemt at Samantha skal dukke opp igjen. Det hadde jo vært litt episk. Men jeg trodde også at i den scenen Samantha skulle dukke opp, at det var bare snakk om at hun og Carrie møttes (siden Kim ikke er så komfortabel hele gjengen så ville hun kanskje møte minst mulig folk på settet?)

Det kommer til å irritere meg litt om det er avslutningen at vi ikke får svar på hvordan det skal gå med Aidan og Carrie. Blir det en cliffhanger mot en ny sesong? Jeg har innbilt meg at dette blir den siste, men vet ikke om det faktisk er sagt noe om?

Det er vel primært SJP hun har problemer med sånn jeg har forstått det? 

Elsker sjokolade skrev (2 timer siden):

Det samme tenkte jeg. 

Gøy det ikke bare er meg 😁

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Rosenrød skrev (1 minutt siden):

Jeg trodde at Samantha bare skulle være med i en telefonsamtale fra London eller hvor hun nå er…

Det er det ryktene går ut på ja. Tviler sterkt på at hun dukker opp fysisk i en scene.

Men gjør hun det så jubler jeg!!!

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

neon_sun skrev (På 20.8.2023 den 11.59):

Jeg også irriterer med over Aidan og den leiligheten. Og det Carrie sa som avslutning sist, "and just like that I was (husker ikke helt formuleringen)", men det fremstod utrolig umodent og egoistisk. Her ringer kjæresten oppløst over sønnen som har vært i en alvorlig ulykke, og Carrie går rett i hva med meg? - modus.

Jeg har forresten på følelsen av at sesongen avsluttes med at Carrie har en tom stol på the last supper fordi Aidan ikke kan komme, men så fylles den plutselig av Samantha. 

hæ nei. carrie sa hun var bekymret. men snakket han sant da. Han satt jo i bilen i en garasje. Han sa han var på sykehuset med sønnen. og den bilen han satt i var det ikke den sønnen hadde kjørt?

Ang che. Fy f for ei bitch. Så slemt det var det hun sa på standupshowet. Og så ble jeg irritert på carrie og. Hun skulle støttet miranda og gått hun også

Endret av Maleficenta
  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maleficenta skrev (39 minutter siden):

hæ nei. carrie sa hun var bekymret. men snakket han sant da. Han satt jo i bilen i en garasje. Han sa han var på sykehuset med sønnen. og den bilen han satt i var det ikke den sønnen hadde kjørt?

Ang che. Fy f for ei bitch. Så slemt det var det hun sa på standupshowet. Og så ble jeg irritert på carrie og. Hun skulle støttet miranda og gått hun også

Jeg regnet med det var parkeringsgarasjen på sykehuset? Han kunne ikke hatt den samtalen foran sønnen, og mulig han har flere biler? Akkurat det stusset jeg ikke på, men mulig du har rett 🤷‍♀️

Che var og er ei drittkjerring, jeg synes egentlig hun hadde blitt mindre irriterende. Men hun motbeviste det 😄

Anonymkode: ee687...4cf

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke disse avdanka og uttørka gamle kjerringene møtt veggen ennå? Det er vel ingen som vil ha disse... Eller handler denne sesongen om at de nå bor alene med haugevis av katter og må finne trøst i hverandre?

Anonymkode: 4873e...5ce

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Har ikke disse avdanka og uttørka gamle kjerringene møtt veggen ennå? Det er vel ingen som vil ha disse... Eller handler denne sesongen om at de nå bor alene med haugevis av katter og må finne trøst i hverandre?

Gud…

Anonymkode: d0c76...79f

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Ja, det er sånn det er for damer etter fylte 50 🙄 Tror ikke det er meningen at 12-åringer skal henge på Kvinneguiden. 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (33 minutter siden):

Jeg regnet med det var parkeringsgarasjen på sykehuset? Han kunne ikke hatt den samtalen foran sønnen, og mulig han har flere biler? Anonymkode: ee687...4cf

:opplyser: ...han kan jo ha leid seg en bil?  P.s. den griningen hans var bare fullstendig overspilt og unødvendig. 👎

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (48 minutter siden):

Jeg regnet med det var parkeringsgarasjen på sykehuset? Han kunne ikke hatt den samtalen foran sønnen, og mulig han har flere biler? Akkurat det stusset jeg ikke på, men mulig du har rett 🤷‍♀️

Che var og er ei drittkjerring, jeg synes egentlig hun hadde blitt mindre irriterende. Men hun motbeviste det 😄

kan være jeg bare vaser da. Hadde jo vært rart om han fant det på...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (13 minutter siden):

:opplyser: ...han kan jo ha leid seg en bil?  P.s. den griningen hans var bare fullstendig overspilt og unødvendig. 👎

litt derfor jeg stussa og lurte på om han feika

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor har de ødelagt karakteren Aiden? I den første serien var han jo den beste av mennene til Carrie, han var bare sympatisk og real. Nå har de gjort ham til den uselvstendige dotten. Og Amanda … Det er jo bare tragisk. Hun som var så tøff, selvstendig og selvsikker. Hvorfor lar de henne være dette vraket? 

• Liker 3
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hulderen skrev (41 minutter siden):

Hvorfor har de ødelagt karakteren Aiden? I den første serien var han jo den beste av mennene til Carrie, han var bare sympatisk og real. Nå har de gjort ham til den uselvstendige dotten. Og Amanda … Det er jo bare tragisk. Hun som var så tøff, selvstendig og selvsikker. Hvorfor lar de henne være dette vraket? 

Hæ? Hvem er Amanda? Hva har jeg gått glipp av 😅

Anonymkode: 09bfd...e7f

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (35 minutter siden):

Tror hun mener Miranda? 😄

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Det er ei som heter Amanda og. Hun som ville at carrie skulle gi ut boken som lydbok

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

J synes egentlig bare det er interessant å følge Carrie- de andre karakterene er jo totalt kjedelige/woke/ufrie ( som flere andre  mener også). Det hjelper ikke m fine klær. 

( begynte å se etter episode 6 - KG sa at den tok seg opp etter den episoden så takk for råd!)👌☀️

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (1 time siden):

AnonymBruker skrev (58 minutter siden):

Sorry, skulle være Miranda.

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 13.8.2023 den 2.21):

Følte det var på tide å se fra starten igjen. Er et stykke ut i sesong 1 bare, men merker at jeg ser forholdet mellom Carrie og Big på en helt annen måte nå enn hva jeg gjorde da jeg så dette på slutten av nitti-tallet og igjen rundt 2005. Den gang så jeg på Mr.Big som uoppnåelig og kul. Nå får jeg «arrogant» vibes og følelse av at han utnytter henne og hennes naivitet (som i ung og uviten på et vis, selv om hun var passert 30). 
Kanskje hun ofret mye for å være med MrBig? At hun ikke klarte gi Aiden en real sjanse pga han. Så det er kanskje meant to be nå?

Anonymkode: d61e0...54e

Jeg syns det var tøft av henne å spørre om Big var en feil. Aidan er helt min type da, så kan hende jeg ser han med rosenrøde briller. Men det var en tankevekker, jeg tror det er mange på hennes alder som begynner å stille spørsmål med valgene sine. Ikke tilfeldig at mange kvinner går drittlei og skiller seg i 40/50 årene. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liten digresjon her, men jeg ante ikke at "Aidan" egentlig er gift med Bo Derek, sex-symbolet fra fortiden. :sjokkert:
Noen av dere som visste det??
john-corbett-bo-derek.jpg?resize=716,536

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...