AnonymBruker Skrevet 11. august 2023 #841 Del Skrevet 11. august 2023 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Får helt fnatt av ansiktet til Charlotte! Hun klarer jo nesten ikke å snakke! Anonymkode: 95dbb...73f Samme her, trist å se. Hun er opprinnelig klassisk pen med milde trekk, så hun hadde vært nydelig om hun hadde tillat seg å eldes naturlig. Spesielt ille er det når hun smiler/ler, blir helt forvrengt. Skjønte ikke greia med Aidans jakke og hårsveis, synes han så ut som en ribba høne 🥴 De nye karakterene kunne vært droppa alle som én, jeg forstår ikke hensikten med alt fokuset på dem. Husker ikke hva de heter eller hvordan de ble en del av serien, men de gir null mening for meg. Che er uspiselig og har ødelagt serien helt. Anonymkode: b675f...8ed 15 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. august 2023 #842 Del Skrevet 11. august 2023 Ok, nyeste episoden gav meg litt troa igjen, den hadde vibber av gamle SATC 🤗 Felte faktisk et par tårer også 😅 Elsker Miranda, nå som hun er mer seg selv igjen 🥰 Hun har alltid vært min favoritt, foruten når hun er med Che 🤢 Apropos, Che er mer likanes når hun jobber med dyr, hun burde forbi på veterinærkontoret og droppe vulgær standup 😅 Anonymkode: b675f...8ed 7 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. august 2023 #843 Del Skrevet 11. august 2023 Beklager, mente når *they* jobber med dyr... 🤐🥸 Anonymkode: b675f...8ed 2 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 11. august 2023 #844 Del Skrevet 11. august 2023 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Ok, nyeste episoden gav meg litt troa igjen, den hadde vibber av gamle SATC 🤗 Felte faktisk et par tårer også 😅 Elsker Miranda, nå som hun er mer seg selv igjen 🥰 Hun har alltid vært min favoritt, foruten når hun er med Che 🤢 Apropos, Che er mer likanes når hun jobber med dyr, hun burde forbi på veterinærkontoret og droppe vulgær standup 😅 Anonymkode: b675f...8ed syns hun er likanes når hun ikke er med miranda og omvendt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. august 2023 #845 Del Skrevet 11. august 2023 Vet ikke om jeg helt skjønte slutten på siste episode. .Hvilken leilighet bestemte hun seg for? Kommer det episode neste torsdag også? Anonymkode: 535ef...66c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. august 2023 #846 Del Skrevet 11. august 2023 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Vet ikke om jeg helt skjønte slutten på siste episode. .Hvilken leilighet bestemte hun seg for? Kommer det episode neste torsdag også? Anonymkode: 535ef...66c Hun bestemte seg for å flytte til den nye leiligheten. Hun sa jo det. Hun ringte Seema og sa; I want the apartment. Anonymkode: 72b69...29b 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. august 2023 #847 Del Skrevet 13. august 2023 Følte det var på tide å se fra starten igjen. Er et stykke ut i sesong 1 bare, men merker at jeg ser forholdet mellom Carrie og Big på en helt annen måte nå enn hva jeg gjorde da jeg så dette på slutten av nitti-tallet og igjen rundt 2005. Den gang så jeg på Mr.Big som uoppnåelig og kul. Nå får jeg «arrogant» vibes og følelse av at han utnytter henne og hennes naivitet (som i ung og uviten på et vis, selv om hun var passert 30). Kanskje hun ofret mye for å være med MrBig? At hun ikke klarte gi Aiden en real sjanse pga han. Så det er kanskje meant to be nå? Anonymkode: d61e0...54e 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nutz Skrevet 13. august 2023 #848 Del Skrevet 13. august 2023 On 8/11/2023 at 8:11 AM, AnonymBruker said: De nye karakterene kunne vært droppa alle som én, jeg forstår ikke hensikten med alt fokuset på dem. Husker ikke hva de heter eller hvordan de ble en del av serien, men de gir null mening for meg. Anonymkode: b675f...8ed Same. Utover det har serien tatt seg opp igjen. Likte veldig godt denne ukes episode 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 13. august 2023 #849 Del Skrevet 13. august 2023 AnonymBruker skrev (På 10.8.2023 den 21.07): Får helt fnatt av ansiktet til Charlotte! Hun klarer jo nesten ikke å snakke! Anonymkode: 95dbb...73f Ja, og hun som var så utrykksfull før fillers og botox. (tipper hun har hatt kirurgi i tillegg) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. august 2023 #850 Del Skrevet 17. august 2023 Spoiler Nå tror jeg det går til helvete med Carrie og Aiden. Dagens episode. Anonymkode: 2158e...73e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. august 2023 #851 Del Skrevet 17. august 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Vis skjult innhold Nå tror jeg det går til helvete med Carrie og Aiden. Dagens episode. Anonymkode: 2158e...73e Bombe. Blir litt svett og sliten jeg. Anonymkode: 72b69...29b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. august 2023 #852 Del Skrevet 17. august 2023 AnonymBruker skrev (50 minutter siden): Vis skjult innhold Nå tror jeg det går til helvete med Carrie og Aiden. Dagens episode. Anonymkode: 2158e...73e Spoiler Det var mye fokus på at Carrie har bodd så lenge i New York i denne episoden, at jeg blir ikke overrasket om hun vil tilbringe mer tid i Virginia. Om ikke flytte dit på fulltid, så blir det hun som pendler dit, istedenfor at Aidan pendler til NY. Hvis dette er den siste sesongen, vil de gi henne en happy ending, og de vil ikke la Aidan feile for tredje (?) gang med Carrie. Anonymkode: 609a4...5c9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. august 2023 #853 Del Skrevet 18. august 2023 Sonit skrev (På 1.7.2023 den 19.23): I følge henne selv, nei. Kun god hudpleie. Om hun har fillers så hadde hun garantert også tatt botox i panna. Jeg tror på henne. Ser eldre ut, men helt lik likevel Helt åpenbart at hun har brukt fillers. Akkrat samme breiflabb-munn som Jennifer Aniston og diverse andre. Munnen liksom flyter utover... Anonymkode: 8f364...1ce 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. august 2023 #854 Del Skrevet 18. august 2023 AnonymBruker skrev (På 11.8.2023 den 8.11): Samme her, trist å se. Hun er opprinnelig klassisk pen med milde trekk, så hun hadde vært nydelig om hun hadde tillat seg å eldes naturlig. Spesielt ille er det når hun smiler/ler, blir helt forvrengt. Skjønte ikke greia med Aidans jakke og hårsveis, synes han så ut som en ribba høne 🥴 De nye karakterene kunne vært droppa alle som én, jeg forstår ikke hensikten med alt fokuset på dem. Husker ikke hva de heter eller hvordan de ble en del av serien, men de gir null mening for meg. Che er uspiselig og har ødelagt serien helt. Anonymkode: b675f...8ed Helt enig i dette! Che har jo overhodet INGEN sympatiske trekk! Fullstendig naraissist! Og de nye karakterene tilfører ikke serien noen ting, bare masse meningsløst hendelsesforløp uten mål og mening. Vanskelig å engasjere seg i de. Det mest underholdende med hele serien er jo å se hvor langt de kan dra det woke-opplegget sitt, og akkurat der klarer de å overraske 🤣 Anonymkode: 8f364...1ce 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåttvann Skrevet 19. august 2023 #855 Del Skrevet 19. august 2023 (endret) Utrolig kjedelig med hun dama som ble gravid og så ble det abort. Husker ikke story linen deres engang. Synes også at hun ofte får for grå eller gul sminke, henger meg helt opp i det. Og det at Aidan kom til å slite med å flytte til NY var bare dømt. Han har 3 barn i en annen stat. De kan jo bli særboere. Carrie var uansett misfornøyd med samlivet med Big, hun synes det var kjedelig og rutinepreget. Stakkars Charlotte, da hun liksom var full i den scenen så hørte man så veldig tydelig at s-ene hennes ikke høres riktige ut lenger, de klarer å skjule det litt ellers. Hun skulle aldri tatt face lift eller fillers. Hun har fått like merkelig munnområde som Nicole Kidman. Denne hare/kaninmunnen. Men denne sesongen er bedre enn forrige sesong! Selv om den var lættis mtp hvor woke den var. 🤣 Endret 19. august 2023 av Blåttvann 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. august 2023 #856 Del Skrevet 20. august 2023 Får fnatt av Aidan og den motstanden han har mot leiligheten til Carrie! Anonymkode: ccecb...e90 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. august 2023 #857 Del Skrevet 20. august 2023 AnonymBruker skrev (46 minutter siden): Får fnatt av Aidan og den motstanden han har mot leiligheten til Carrie! Anonymkode: ccecb...e90 Ja føler de gjør et unaturlig stort poeng ut av det, som om de skal fortsette der serien slapp.. De burde lage karakterene litt mer aldersadekvate og finne på nye naturlige plot enn å bare spinne opp igjen det gamle! Anonymkode: 8f364...1ce Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
neon_sun Skrevet 20. august 2023 #858 Del Skrevet 20. august 2023 Jeg også irriterer med over Aidan og den leiligheten. Og det Carrie sa som avslutning sist, "and just like that I was (husker ikke helt formuleringen)", men det fremstod utrolig umodent og egoistisk. Her ringer kjæresten oppløst over sønnen som har vært i en alvorlig ulykke, og Carrie går rett i hva med meg? - modus. Jeg har forresten på følelsen av at sesongen avsluttes med at Carrie har en tom stol på the last supper fordi Aidan ikke kan komme, men så fylles den plutselig av Samantha. 3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missmcbeal Skrevet 20. august 2023 #859 Del Skrevet 20. august 2023 neon_sun skrev (43 minutter siden): Jeg også irriterer med over Aidan og den leiligheten. Og det Carrie sa som avslutning sist, "and just like that I was (husker ikke helt formuleringen)", men det fremstod utrolig umodent og egoistisk. Her ringer kjæresten oppløst over sønnen som har vært i en alvorlig ulykke, og Carrie går rett i hva med meg? - modus. Jeg har forresten på følelsen av at sesongen avsluttes med at Carrie har en tom stol på the last supper fordi Aidan ikke kan komme, men så fylles den plutselig av Samantha. Oi, bra tenkt. Jeg har helt glemt at Samantha skal dukke opp igjen. Det hadde jo vært litt episk. Men jeg trodde også at i den scenen Samantha skulle dukke opp, at det var bare snakk om at hun og Carrie møttes (siden Kim ikke er så komfortabel hele gjengen så ville hun kanskje møte minst mulig folk på settet?) Det kommer til å irritere meg litt om det er avslutningen at vi ikke får svar på hvordan det skal gå med Aidan og Carrie. Blir det en cliffhanger mot en ny sesong? Jeg har innbilt meg at dette blir den siste, men vet ikke om det faktisk er sagt noe om? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elsker sjokolade Skrevet 20. august 2023 #860 Del Skrevet 20. august 2023 neon_sun skrev (2 timer siden): Jeg har forresten på følelsen av at sesongen avsluttes med at Carrie har en tom stol på the last supper fordi Aidan ikke kan komme, men så fylles den plutselig av Samantha. Det samme tenkte jeg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå