AnonymBruker Skrevet 20. juli 2023 #781 Del Skrevet 20. juli 2023 16 minutter siden, missmcbeal said: Jeg har ikke klart å bestemme meg for hva jeg synest om karakteren hennes, men i dag var det første gangen jeg tenkte at jeg faktisk liker henne. I starten synest jeg hun virket slitsom, men nå har jeg fått sansen. Dette venneparet til Charlotte, de virket litt malplassert i serien. Jeg skjønner ikke helt hvorfor de skal lage en storyline av de privat, likte det bedre når vi så hun/de i scener med Charlotte, men nå blir det litt vel mye av dem. Det passer ikke inn med resten av serien synest jeg. Men en ting jeg ikke helt skjønte i dagens episode, hvorfor bruker hun parykk? Har jeg gått glipp av noe? Utrolig skuffende at relasjonen mellom Che og Miranda skal ende fordi de ble enige om at det ikke fungerer, og at det er Che som tar steget. Che har fortsatt å være ufordragelig, og likevel så fortsetter Miranda å finne seg i det. Det var Miranda som burde slått opp, etter at hun hadde innsett hvor egoistisk Che er, men neida - de skal liksom skilles som venner og det skal bli et fint brudd.... Snøstorm scenen var jo totalt urealistisk. Det så jo ut som noen knapt kunne bevege seg ute, og likevel når Carrie kommer frem til dit hun skal så er det en sal full av personer som om det ikke skulle vært snøstorm. Likevel var jo scenen litt morsom, med Carries morsomme kjole/boblekjole-antrekk og Charlotte som springer rundt som en gal for å få tak i kondomer. Veldig vanlig at afro amerikanske kvinner har/bruker parykker 😊 Jeg er så enig med deg i Miranda/Che, skulle ønske Miranda gikk for lenge siden, syns Che har vært veldig av og på, har trodd hun skulle gjøre det slutt flere ganger allerede.. Lurer på hva Miranda gjør nå! Ser folk håper hun går tilbake til Steve etterhvert, men det kommer aldri til å skje tror jeg. Den vinterserien var bare cringe egentlig, det er mye av det. Og mye som er "too much", men jeg syns fortsatt det er flere morsomme scener denne sesongen. Og så syns jeg det er så rart at de ikke har nevnt at Stanford bare ble borte!? Har jeg missa det? Jeg venter på det i hver scene med Anthony, men det har liksom ikke kommet noe. Det er jo fryktelig trist for Willie Garson at det ikke blir nevnt noe som helst, han bare forsvant han 🤷🏼♀️ Anonymkode: 81265...205 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2023 #782 Del Skrevet 20. juli 2023 missmcbeal skrev (35 minutter siden): Jeg har ikke klart å bestemme meg for hva jeg synest om karakteren hennes, men i dag var det første gangen jeg tenkte at jeg faktisk liker henne. I starten synest jeg hun virket slitsom, men nå har jeg fått sansen. Dette venneparet til Charlotte, de virket litt malplassert i serien. Jeg skjønner ikke helt hvorfor de skal lage en storyline av de privat, likte det bedre når vi så hun/de i scener med Charlotte, men nå blir det litt vel mye av dem. Det passer ikke inn med resten av serien synest jeg. Men en ting jeg ikke helt skjønte i dagens episode, hvorfor bruker hun parykk? Har jeg gått glipp av noe? Utrolig skuffende at relasjonen mellom Che og Miranda skal ende fordi de ble enige om at det ikke fungerer, og at det er Che som tar steget. Che har fortsatt å være ufordragelig, og likevel så fortsetter Miranda å finne seg i det. Det var Miranda som burde slått opp, etter at hun hadde innsett hvor egoistisk Che er, men neida - de skal liksom skilles som venner og det skal bli et fint brudd.... Snøstorm scenen var jo totalt urealistisk. Det så jo ut som noen knapt kunne bevege seg ute, og likevel når Carrie kommer frem til dit hun skal så er det en sal full av personer som om det ikke skulle vært snøstorm. Likevel var jo scenen litt morsom, med Carries morsomme kjole/boblekjole-antrekk og Charlotte som springer rundt som en gal for å få tak i kondomer. Hun sa tidligere i episoden at alle kvinnene som skulle på konferansen allerede hadde vært på Sheraton noen dager. Sheraton er en hotellkjede, så den replikken forteller at kun et fåtall mennesker måtte trosse været for å delta. Anonymkode: 60624...938 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missmcbeal Skrevet 20. juli 2023 #783 Del Skrevet 20. juli 2023 AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Veldig vanlig at afro amerikanske kvinner har/bruker parykker 😊 Jeg er så enig med deg i Miranda/Che, skulle ønske Miranda gikk for lenge siden, syns Che har vært veldig av og på, har trodd hun skulle gjøre det slutt flere ganger allerede.. Lurer på hva Miranda gjør nå! Ser folk håper hun går tilbake til Steve etterhvert, men det kommer aldri til å skje tror jeg. Den vinterserien var bare cringe egentlig, det er mye av det. Og mye som er "too much", men jeg syns fortsatt det er flere morsomme scener denne sesongen. Og så syns jeg det er så rart at de ikke har nevnt at Stanford bare ble borte!? Har jeg missa det? Jeg venter på det i hver scene med Anthony, men det har liksom ikke kommet noe. Det er jo fryktelig trist for Willie Garson at det ikke blir nevnt noe som helst, han bare forsvant han 🤷🏼♀️ Anonymkode: 81265...205 Ahh takk for oppklaring rundt parykken! Det forklarer jo også blikket og kommentaren til hun på det toalettet, hun kjente vel seg igjen kanskje. Jeg tror heller ikke at Miranda går tilbake til Steve, det virker jo ikke som hun kan fordra han i det hele tatt. Så er spent på hva utfallet til Miranda blir i serien, kanskje bare bo for seg selv? Om jeg ikke husker feil, så fikk Carrie et brev/en telefon/sms fra Stanford i slutten av forrige sesong om at han skulle flytte til Japan, eller så var det Antony som sa det. De nevnte vel også i en av episodene nå noe om at han var i Japan. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missmcbeal Skrevet 20. juli 2023 #784 Del Skrevet 20. juli 2023 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Hun sa tidligere i episoden at alle kvinnene som skulle på konferansen allerede hadde vært på Sheraton noen dager. Sheraton er en hotellkjede, så den replikken forteller at kun et fåtall mennesker måtte trosse været for å delta. Anonymkode: 60624...938 Ahh, da gir det mening. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2023 #785 Del Skrevet 20. juli 2023 8 minutter siden, missmcbeal said: Om jeg ikke husker feil, så fikk Carrie et brev/en telefon/sms fra Stanford i slutten av forrige sesong om at han skulle flytte til Japan, eller så var det Antony som sa det. De nevnte vel også i en av episodene nå noe om at han var i Japan. Å!! Det har jeg misset helt. Rart at han liksom bare gjorde det, men det hadde vel blitt for mye for Carrie om både Stanford og Big døde 🤭😳 Anonymkode: 81265...205 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sam Jones Skrevet 20. juli 2023 #786 Del Skrevet 20. juli 2023 Jeg likte denne episoden og likte også snøstormen. Ikke fordi den var realistisk, men mer en parodi på mote i serien. At selv ikke en snøstorm stopper dem fra å se fab ut. Miranda tror/ håper jeg blir singel en stund slik at de er flere på markedet. Det er jo set som er gøy, ikke familiescenene. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2023 #787 Del Skrevet 20. juli 2023 Sam Jones skrev (3 minutter siden): Jeg likte denne episoden og likte også snøstormen. Ikke fordi den var realistisk, men mer en parodi på mote i serien. At selv ikke en snøstorm stopper dem fra å se fab ut. Miranda tror/ håper jeg blir singel en stund slik at de er flere på markedet. Det er jo set som er gøy, ikke familiescenene. Det er jo planlagt. Miranda ble singel igjen slik at hun og Steve…😊🥰 Anonymkode: 39360...f78 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sam Jones Skrevet 20. juli 2023 #788 Del Skrevet 20. juli 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det er jo planlagt. Miranda ble singel igjen slik at hun og Steve…😊🥰 Anonymkode: 39360...f78 Næh. De må få dem på dating- markedet igjen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sam Jones Skrevet 20. juli 2023 #789 Del Skrevet 20. juli 2023 Men jeg likte at Steve endelig tok igjen. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2023 #790 Del Skrevet 20. juli 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Å!! Det har jeg misset helt. Rart at han liksom bare gjorde det, men det hadde vel blitt for mye for Carrie om både Stanford og Big døde 🤭😳 Anonymkode: 81265...205 Tror hun nevner i episode en eller to (av sesong 2) at Stanford hadde sendt henne en kimono fra Japan 😊 Anonymkode: ee687...4cf 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 20. juli 2023 #791 Del Skrevet 20. juli 2023 Likte dagens episode veldig godt! 😁 Men skulle ønske det var Miranda som hadde gjort det slutt med Che og ikke omvendt. Syns denne sesongen er myyye bedre enn forrige. Den hadde en litt treg start, men syns det har tatt seg opp veldig. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2023 #792 Del Skrevet 21. juli 2023 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Veldig vanlig at afro amerikanske kvinner har/bruker parykker 😊 Jeg er så enig med deg i Miranda/Che, skulle ønske Miranda gikk for lenge siden, syns Che har vært veldig av og på, har trodd hun skulle gjøre det slutt flere ganger allerede.. Lurer på hva Miranda gjør nå! Ser folk håper hun går tilbake til Steve etterhvert, men det kommer aldri til å skje tror jeg. Den vinterserien var bare cringe egentlig, det er mye av det. Og mye som er "too much", men jeg syns fortsatt det er flere morsomme scener denne sesongen. Og så syns jeg det er så rart at de ikke har nevnt at Stanford bare ble borte!? Har jeg missa det? Jeg venter på det i hver scene med Anthony, men det har liksom ikke kommet noe. Det er jo fryktelig trist for Willie Garson at det ikke blir nevnt noe som helst, han bare forsvant han 🤷🏼♀️ Anonymkode: 81265...205 Enig, veldig rart og trist at han aldri blir nevnt når Carrie eller Charlotte er sammen med Anthony. Det var visst sånn at Willie Garson ville at Stanford ikke skulle dø i serien, men skrives ut på en annen måte. Men han ønsket vel ikke at Stanford aldri noensinne skulle nevnes igjen. Anonymkode: 467f2...eea 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2023 #793 Del Skrevet 21. juli 2023 Virker som det gjøres et nummer ut av at Miranda beholdt Brady mot sin vilje og ikke hadde det bra med Steve og var halvhjertet i forholdet. Men hun var jo ikke det, husker de ikke scenen hvor de sto inne i kottet på Bradys 1 årsdag? Hun tilsto at hun elsket Steve og ville tilbake til ham. De slo opp begge med hver sine ganske perfekte partnere fordi de elsket hverandre. Miranda valgte selv å beholde Brady. Hun valgte Steve på nytt etter utroskap i film nr 1. At ting kan endre seg er jo helt normalt, men synes det er synd at de ikke kan anerkjenne at det faktisk var ganske bra en periode ihvertfall. Er som forfatterene ikke husker sitt eget show. (PS er klar over at de ikke er virkelige mennesker altså 😂) Anonymkode: 467f2...eea 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2023 #794 Del Skrevet 21. juli 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Virker som det gjøres et nummer ut av at Miranda beholdt Brady mot sin vilje og ikke hadde det bra med Steve og var halvhjertet i forholdet. Men hun var jo ikke det, husker de ikke scenen hvor de sto inne i kottet på Bradys 1 årsdag? Hun tilsto at hun elsket Steve og ville tilbake til ham. De slo opp begge med hver sine ganske perfekte partnere fordi de elsket hverandre. Miranda valgte selv å beholde Brady. Hun valgte Steve på nytt etter utroskap i film nr 1. At ting kan endre seg er jo helt normalt, men synes det er synd at de ikke kan anerkjenne at det faktisk var ganske bra en periode ihvertfall. Er som forfatterene ikke husker sitt eget show. (PS er klar over at de ikke er virkelige mennesker altså 😂) Anonymkode: 467f2...eea Jeg tolket det bare mer som Steve som fikk ut masse gruff han hadde inni seg. Ikke at det faktisk var sånn. Anonymkode: ee687...4cf 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nutz Skrevet 21. juli 2023 #795 Del Skrevet 21. juli 2023 Likte episode 6 veldig godt og håper serien fortsetter å ta seg opp. I denne episoden likte jeg til og med Che. Eneste kjedelige er dette paret hvor en lager film og den andre skal stille til valg av noe slag (er så kjedelig at jeg ikke følger helt med når de er på skjermen). Åpenbart at de bare er med for kulturelt mangfold. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jif Skrevet 21. juli 2023 #796 Del Skrevet 21. juli 2023 Nutz skrev (23 minutter siden): Likte episode 6 veldig godt og håper serien fortsetter å ta seg opp. I denne episoden likte jeg til og med Che. Eneste kjedelige er dette paret hvor en lager film og den andre skal stille til valg av noe slag (er så kjedelig at jeg ikke følger helt med når de er på skjermen). Åpenbart at de bare er med for kulturelt mangfold. Jeg likte også Che i den episoden, faktisk. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2023 #797 Del Skrevet 21. juli 2023 Sam Jones skrev (15 timer siden): Næh. De må få dem på dating- markedet igjen. Veddemål? 😁 Miranda og Steve blir sammen igjen 100% Anonymkode: 39360...f78 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2023 #798 Del Skrevet 21. juli 2023 Jif skrev (7 timer siden): Jeg likte også Che i den episoden, faktisk. Tenk om de hadde laget karakteren litt mer som dette, nyansert og mer sympatisk. Da tror jeg ingen hadde hatt noen problemer med Che. Anonymkode: 467f2...eea 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2023 #799 Del Skrevet 21. juli 2023 Hvis Che forsvinner ut skal jeg vurdere å se de siste episodene. Anonymkode: cab18...bf0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nutz Skrevet 21. juli 2023 #800 Del Skrevet 21. juli 2023 4 minutter siden, AnonymBruker said: Hvis Che forsvinner ut skal jeg vurdere å se de siste episodene. Anonymkode: cab18...bf0 Det gjør hun nok ikke. Serien er inkluderende og woke og trenger en i denne kategorien. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå