Gå til innhold

And Just Like That (Ny Sex og Singelliv Sesong)

Gjest Cid

Anbefalte innlegg

Maleficenta skrev (Akkurat nå):

nå syns jeg ikke che i seg selv er så ille er mer det at jeg ikke liker miranda sammen med henne. Det kan jo umulig bli noe seriøst ut av forholdet med Che. Tenker det er midtlivskrise

Det tenker/håper jeg også. Miranda har jo blitt helt teit sammen med henne. Hun som var den smarteste og mest oppegående av dem alle. 

• Liker 13
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jukkapalme skrev (1 minutt siden):

Det tenker/håper jeg også. Miranda har jo blitt helt teit sammen med henne. Hun som var den smarteste og mest oppegående av dem alle. 

ja. mista helt hodet. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det eneste som kan gi mening med forholdet til Che er hvis Miranda etterhvert forstår hvilken gullklump Steve er og går tilbake til ham. 

Anonymkode: 467f2...eea

• Liker 10
  • Hjerte 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 23.6.2023 den 8.56):

Litt rart når man først skal være politisk korrekt og ha med en "hen", at man ikke velger en mer normal og sympatisk karakter som folk kunne like? 

Anonymkode: cab18...bf0

de sa på p3 at de ikkebinære er veldig stereotypiske. Virker litt mot sin hensikt da om de vil vise mangfold

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg blir helt matt. Det med at han ene ikke skulle få tak i en taxi pga hudfargen sin?
Joda det skjer nok det, men ikke i det strøket med de klærne.Ikke passer det inn i narrativet heller da jeg neppe tror sånne folk tar gule taxier. Her går det nok i private sjåfører eller mer eksklusive taxitjenester. Toppen av kransekaka var da datteren sa at dette aldri skjedde med faren til venninna. Det holder nå, de trenger ikke ta opp ALLE samfunnsproblem som kan dukke opp.

• Liker 24
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når kommer neste episode ut?

Har fått sett de to første.

Jeg tror kanskje Che er en fase og at Miranda finner tilbake til Steve, og drar tilbake til NY. Det håper jeg virkelig, for Che virker alt for opptatt av seg selv og det er tydelig at Miranda gir mer enn hun får tilbake.

Miranda og Che i LA? minner litt om Carrie og Petrovsky i Paris. Miranda flyttet for Che, og tror at livet skal bli så flott på en ny og spennande plass som hun alltid har lyst til å dra til, akkurat som når Carrie dro til Paris med russeren. Man så blir realiteten en annen, Miranda blir sittende pal og finner seg ikke til rette akkurat som Carrie i Paris, mye av de samme grunnene, personen de flyttet for er for opptatt med karrieren, og setter partneren til side, og de blir gående mye alene. Når Miranda endelig tror hun har funnet seg til rette ved å bli med på strandryddingen, så blir det bare fiasko. Hun får ingen skikkelige venner, minner litt om når Carrie skulle ha fest for sine franske fans. Generelt virker det som Miranda har det tøft i LA, hun skal prøve å leve livet, også skjærer det seg, slik som det saltvannsbandet og det med at hun ikke fikk blitt med på middagen. Akkurat som Carries i Paris, som får hundebæsj under skoen og mister smykket sitt, osv..

Miranda har allerede vist tegn til at hun savner sin gamle tilværelse. Hun sitter og ser på bilder tilsendt fra Brady, og blir nostalgisk av bildene. Så prøver hun å fortelle det til Che, som ikke hører etter og begynner å snakke om noe annet. Jeg blir svært overrasket om Miranda og Che ender opp sammen, dynamikken er for ulik. Det passer ikke karakteren til Miranda å være den som gir etter, la oss ikke glemme at hun var ganske hard mot Carrie i serien for å flytte til Paris for en mann, og gi opp seg selv.

Endret av missmcbeal
  • Liker 12
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 hours ago, missmcbeal said:

Miranda har allerede vist tegn til at hun savner sin gamle tilværelse. Hun sitter og ser på bilder tilsendt fra Brady, og blir nostalgisk av bildene. Så prøver hun å fortelle det til Che, som ikke hører etter og begynner å snakke om noe annet. Jeg blir svært overrasket om Miranda og Che ender opp sammen, dynamikken er for ulik. Det passer ikke karakteren til Miranda å være den som gir etter, la oss ikke glemme at hun var ganske hard mot Carrie i serien for å flytte til Paris for en mann, og gi opp seg selv.

Vi får vel se om det er korrekt nok å droppe en hen for en han da. Kanskje hun heller ender opp som lykkelig singel? Det er noe vi sjelden ser på tv, for å si det sånn. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Vi får vel se om det er korrekt nok å droppe en hen for en han da. Kanskje hun heller ender opp som lykkelig singel? Det er noe vi sjelden ser på tv, for å si det sånn. 

da blir det jo på en måte Samantha på nytt som innså at hun var lykkeligere som singel. Evt om de vil holde seg til woke greiene, finner kanskje miranda en annen som hun forelsker seg i. Kanskje en sterk karriærekvinne som hun kommer mer på bølgelengde med og som vil ha et mer tradisjonelt forhold og som er mer moden og mindre selvopptatt enn Che

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Absolutt, lykkelig singel er et alternativ også. Så lenge hun ikke blir værende hos Che og blir en skygge av seg selv. Er bare trist om det er utfallet.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir ikke overrasket hvis Samantha kommer tilbake som en mørkhudet trans siden serien skal være SÅ woke 

Anonymkode: 39360...f78

• Liker 5
  • Hjerte 2
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan har de greid å miste ALL sjarme fra de 56 andre sesongene?   Nesten utrolig at det er mulig! :roll:

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 27.6.2023 den 15.20):

Blir ikke overrasket hvis Samantha kommer tilbake som en mørkhudet trans siden serien skal være SÅ woke 

Anonymkode: 39360...f78

Hun er visst bare med i 2 min i den siste episoden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syntes Carrie karakteren holder seg bra. Charlotte har tapt seg og Miranda er så langt fra den originale karakteren som man omtrent kan ta det. Jeg kjeder meg når det handler om noen andre enn Carrie.

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Djungelvrål skrev (20 timer siden):

Hvordan har de greid å miste ALL sjarme fra de 56 andre sesongene? 

Hva? Var det sjarm i 56 episoder? :sjokkblå:  Jeg må ha vært både hypnotisert og fraværende da jeg visstnok så på dem. 
Makan til syltynn suppe laget på en stiletthæl har jeg ikke sett. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

missmcbeal skrev (27 minutter siden):

Jeg likte episode 3 godt. Humret og lo.

Det gjorde jeg og. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er litt… kjedelig jeg. Hm. 

Anonymkode: 09bfd...e7f

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...