Elsker sjokolade Skrevet 22. juni 2023 #681 Del Skrevet 22. juni 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Så første episode akkurat nå. Overraskende bra. Jeg pleide å kritisere første sesong og irritere meg over Che, woke og alt mulig, men denne episoden likte jeg faktisk Anonymkode: 39360...f78 Nå er jeg spent 😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2023 #682 Del Skrevet 22. juni 2023 Spoke too soon... Ser episode 2 nå og all shit som irriterte meg før er tilbake + ny shit som irriterer meg. Anonymkode: 39360...f78 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvalitet Skrevet 22. juni 2023 #683 Del Skrevet 22. juni 2023 Er det en helt ny sesong, eller den som kom for ett pr siden? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2023 #684 Del Skrevet 22. juni 2023 Kvalitet skrev (29 minutter siden): Er det en helt ny sesong, eller den som kom for ett pr siden? Helt ny Anonymkode: 39360...f78 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elsker sjokolade Skrevet 22. juni 2023 #685 Del Skrevet 22. juni 2023 Sett ferdig begge ep nå. Synes de var ok, men ikke noe mer enn det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2023 #686 Del Skrevet 22. juni 2023 Enig, syns de var ok / litt kjedelige. Håper det tar seg opp. Anonymkode: 2f0a1...c30 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2023 #687 Del Skrevet 22. juni 2023 Tror egentlig ikke jeg orker hvis "Che" er med fortsatt. Tidenes mest irriterende karakter, og Miranda faller liksom pladask, og alle kaller henne "they" med største selvfølge. Anonymkode: cab18...bf0 15 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 22. juni 2023 #688 Del Skrevet 22. juni 2023 MalloryK skrev (På 1.12.2021 den 4.14): Nei. Ingen Samantha, Charlotte ser ut som en dukke, og hva i all verden kan dette nye gi oss? Jeg vil heller huske serien som det den var, morsom og sjarmerende enig. Angrer litt på at jeg så and just like that sesobg 1. Bare trist 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 22. juni 2023 #689 Del Skrevet 22. juni 2023 AnonymBruker skrev (På 1.12.2021 den 4.20): Skal definitivt se den. Forventer ikke at den er som originalen. Filmene var jo dritkjipe, men ødela likevel ikke serien for meg. Men hallo, hva skjer med ansiktet til Charlotte? 😭 Anonymkode: 7c1e2...93b elsket filmene jeg 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 22. juni 2023 #690 Del Skrevet 22. juni 2023 Gjest Cid skrev (På 1.12.2021 den 4.46): Trist at Willie Garson er død da og ikke vil kunne dukke opp i eventuelle flere sesonger R.I.P ♥️ stanford ja. Huff var trist hvordan de så brått måtte skruve han ut av serien fordi han ble for dårlig til å fullføre de episodene han hadde tenkt å være med på før han døde 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 22. juni 2023 #691 Del Skrevet 22. juni 2023 AnonymBruker skrev (På 1.12.2021 den 18.26): Kristin Davis har ødelagt seg og fått putefjes. Cynthia N kler ikke grått hår og Sarah J er dessverre for tynn, hun hadde kledd alderen mye bedre om hun veide 10 kg mer. Chris Noth er like kjekk selv om han tok øyelokkoperasjon før en av filmene for kanskje 10 år siden. Anonymkode: 17cac...7da syns cynthia nixon ser flott ut med det grå håret 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 22. juni 2023 #692 Del Skrevet 22. juni 2023 AnonymBruker skrev (På 7.12.2021 den 10.20): Veldig spesielt å bli sur for noe sånt. Selv om man ikke er bestevenner så kan man faktisk føle empati for en person dersom vedkommende mister et søsken. Menmen, ikke dette som skal tas opp i tråden 😄 Anonymkode: ee687...4cf men nå har jo kim cattrall sagt at hun ble utfryst og mobbet gjennom hele satc serien da så det at hun ble sur hadde jo en årsak.... 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 22. juni 2023 #693 Del Skrevet 22. juni 2023 Jeg syns også dagens episoder var ok, men litt kjedelige. Håper det tar seg opp. Savner Samantha da, det gjorde jeg i forrige sesong og. Savner Stanford også, fryktelig trist at Willie Garson ble så syk og døde Den jævla kreften, altså! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 22. juni 2023 #694 Del Skrevet 22. juni 2023 AnonymBruker skrev (På 9.12.2021 den 20.06): Jeg har alltid tenkt på Miranda som lesbisk, så er nesten litt rart å alltid se henne som heterofil. Blir jo litt vel åpenbart om hun nå plutselig skal skifte fil, men det kan være det er løst på en veldig fin måte. Jeg ønsker det for henne, av en eller annen grunn🥰 Anonymkode: 10f54...509 helt uenig. Syns ikke det stemmer overens. Steve var den som endelig gav miranda troen på kjærligheten og etter alt de har vært igjennom stemmer det ikke overens med at miranda i evigheter har vært så ulykkelig i ekteskapet. Nope. Rimer ikke. Jeg håper derimot på at de to blir sammen igjen 9 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 22. juni 2023 #695 Del Skrevet 22. juni 2023 AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Tror egentlig ikke jeg orker hvis "Che" er med fortsatt. Tidenes mest irriterende karakter, og Miranda faller liksom pladask, og alle kaller henne "they" med største selvfølge. Anonymkode: cab18...bf0 ja og så er che så barnslig. Og greit nok at hun er ikkebinær men må hun kle og oppføre seg som en tenåringsgutt? og Miranda er da alt for voksen for henne og da mener jeg ikke pga alderen. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2023 #696 Del Skrevet 23. juni 2023 Jeg holdt ut 19 min og 23 sekund...da takket jeg for meg. Dette var enda mer ræl enn forrige sesong. Anonymkode: 60624...938 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2023 #697 Del Skrevet 23. juni 2023 Huff noe så elendig. Che har ødelagt serien, for en ufyselig karakter 😖 Savner Steve 😢 Serien har generelt mistet sjarmen totalt, de har ødelagt alle de gamle karakterene og de nye karakterene er gørrkjedelige, stive og unaturlige. Anonymkode: b675f...8ed 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2023 #698 Del Skrevet 23. juni 2023 31 minutter siden, AnonymBruker said: Huff noe så elendig. Che har ødelagt serien, for en ufyselig karakter 😖 Savner Steve 😢 Serien har generelt mistet sjarmen totalt, de har ødelagt alle de gamle karakterene og de nye karakterene er gørrkjedelige, stive og unaturlige. Anonymkode: b675f...8ed Litt rart når man først skal være politisk korrekt og ha med en "hen", at man ikke velger en mer normal og sympatisk karakter som folk kunne like? Anonymkode: cab18...bf0 14 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 23. juni 2023 #699 Del Skrevet 23. juni 2023 Maleficenta skrev (10 timer siden): helt uenig. Syns ikke det stemmer overens. Steve var den som endelig gav miranda troen på kjærligheten og etter alt de har vært igjennom stemmer det ikke overens med at miranda i evigheter har vært så ulykkelig i ekteskapet. Nope. Rimer ikke. Jeg håper derimot på at de to blir sammen igjen Det håper jeg også. Miranda og Steve var ment for hverandre ♥️ Håper Che bare er en teit fase. AnonymBruker skrev (1 time siden): Litt rart når man først skal være politisk korrekt og ha med en "hen", at man ikke velger en mer normal og sympatisk karakter som folk kunne like? Anonymkode: cab18...bf0 Helt enig! Det er jo bra at de inkluderer ikke-binære, cis, they, hen osv, men Che er jo helt grusom. Hadde vært mye bedre om hun, jeg mener hen var en hyggelig og sympatisk karakter som folk kunne like, ja. Har ikke vært borti noen som liker Che. Ellers har serien blitt kjedelig blitt kjedelig politisk korrekt. Humoren er jo nesten borte, selv om jeg trekker litt på smilebåndet innimellom. Tok meg selv i å sjekke hvor lenge det var igjen av episodene flere ganger i går. Savner gamle SATC. Men kommer til å se hele AJLT likevel, selv om serien bare er en fjern slektning av gode, gamle SATC. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 23. juni 2023 #700 Del Skrevet 23. juni 2023 jukkapalme skrev (3 minutter siden): Det håper jeg også. Miranda og Steve var ment for hverandre ♥️ Håper Che bare er en teit fase. Helt enig! Det er jo bra at de inkluderer ikke-binære, cis, they, hen osv, men Che er jo helt grusom. Hadde vært mye bedre om hun, jeg mener hen var en hyggelig og sympatisk karakter som folk kunne like, ja. Har ikke vært borti noen som liker Che. Ellers har serien blitt kjedelig blitt kjedelig politisk korrekt. Humoren er jo nesten borte, selv om jeg trekker litt på smilebåndet innimellom. Tok meg selv i å sjekke hvor lenge det var igjen av episodene flere ganger i går. Savner gamle SATC. Men kommer til å se hele AJLT likevel, selv om serien bare er en fjern slektning av gode, gamle SATC. nå syns jeg ikke che i seg selv er så ille er mer det at jeg ikke liker miranda sammen med henne. Det kan jo umulig bli noe seriøst ut av forholdet med Che. Tenker det er midtlivskrise Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå