Gå til innhold

And Just Like That (Ny Sex og Singelliv Sesong)

Gjest Cid

Anbefalte innlegg

Jeg klarer ikke se for meg at turen til Cleveland kommer til å gå bra jeg 😅

Anonymkode: ee687...4cf

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg klarer ikke se for meg at turen til Cleveland kommer til å gå bra jeg 😅

Ska vedde på at hun fersker Che med en annen dame eller mann på et hotellrom.  Che vil nok uansett ha et åpent forhold og sa hun ikke ville ha det typisk tradisjonelle men det fikk jo ikke Miranda med seg.

Må bare si at jeg elsker håret til Carrie og skulle gitt mye for å ha et slikt hår.  Lurer på om det er ekte. 

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Peonjenta skrev (1 minutt siden):

Ska vedde på at hun fersker Che med en annen dame eller mann på et hotellrom.  Che vil nok uansett ha et åpent forhold og sa hun ikke ville ha det typisk tradisjonelle men det fikk jo ikke Miranda med seg.

Må bare si at jeg elsker håret til Carrie og skulle gitt mye for å ha et slikt hår.  Lurer på om det er ekte. 

Det tror jeg og. Jeg tror Miranda vil ha noe mer spennende, men det blir kanskje litt vel mye dersom hun må dele Che med Gud og hvermann?

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det tror jeg og. Jeg tror Miranda vil ha noe mer spennende, men det blir kanskje litt vel mye dersom hun må dele Che med Gud og hvermann?

Det er det samme scenarioet jeg ser for meg, men håper det ikke er så åpenbart? 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser for meg et scenario der Miranda kommer knust tilbake fra Cleveland, og Steve har glemt at hun ville ha skilsmisse. 

Anonymkode: cab18...bf0

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Zooey skrev (1 time siden):

Det er det samme scenarioet jeg ser for meg, men håper det ikke er så åpenbart? 

Nei, håper de finner på noe smartere enn det. 

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ser for meg et scenario der Miranda kommer knust tilbake fra Cleveland, og Steve har glemt at hun ville ha skilsmisse. 

😂😂

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvor mange episoder er det?? Virker på de siste innleggene her som at det kommer fler enn de som ligger ute? Er det ikke bare 8 episoder ?

Anonymkode: ff761...9f6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hvor mange episoder er det?? Virker på de siste innleggene her som at det kommer fler enn de som ligger ute? Er det ikke bare 8 episoder ?

Anonymkode: ff761...9f6

Det er 10 episoder i sesong 1.

Anonymkode: 60624...938

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har heller ikke store forhåpninger til Cleveland-turen.  Har sett på Che som mer en player, jeg tror de ønsker det åpne forholdet de snakket om med Miranda i starten av episoden, mens Miranda ikke er så klar for det.  Samtidig lurer jeg litt på om skilsmissen er så utrolig grei og ukomplisert for Steve som han sa den var.  "I just want you to be happy".  Tja...  Hittil har serien vært nokså forutsigbar, da.

Anonymkode: 609a4...5c9

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 16.1.2022 den 19.57):

Én ting jeg stusser litt over er hvor mye hjelp Carrie får/forventer fra de andre. Først når Big døde, og så under hofteoperasjonen. De lager lister over hvem som skal være med henne når, slik at hun aldri er alene. Det er jo fint på én måte, men jeg lurer litt på hvor realistisk det er. Både Miranda og Charlotte har jo dessuten familie/barn og et liv utenom🤪 Hadde dere forventet/ønsket det samme fra venner om dere var i en liknende situasjon? Jeg for min del setter privatlivet høyere, og hadde satt mer pris på noen gode telefonsamtaler og kanskje litt hjelp til handling etter operasjon. Men så kan det jo hende jeg er en skikkelig særing også, da😂

Anonymkode: 95811...952

Jeg hadde gjort det for gode venner anytime, men det er meg da 🤷‍♀️

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får helt noia når Charlotte snakker 😆hun lesper og snøvler og plystrer.

Får ikke med meg innholdet i særlig grad, hører bare alle rare lyder som blir laget når botox og restylane og what not fyller opp alle hulrom i ansiktet og leppa.

Hennes karakter er like konservativ og "snerpete" som før og tilfører serien lite synes nå jeg da. Hennes kontrastering kom mest til sin rett når hun kunne bli sjokkert og indignert av Samantha sine innfall og utfall. 

Anonymkode: 65447...3f6

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 1/20/2022 at 7:38 PM, AnonymBruker said:

Trodde ikke jeg kunne mislike Che mer enn i de første episodene. Men altså, bli moralsk indignert fordi hun tok for gitt at Miranda var i et åpent forhold? Som om det er normalen? Spy.

Erru woke, så erru woke. Da skal man helst være ikke-binær, være i en poly-konstellasjon og helst være litt aseksuell også.

Anonymkode: 7109f...4c9

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (52 minutter siden):

Erru woke, så erru woke. Da skal man helst være ikke-binær, være i en poly-konstellasjon og helst være litt aseksuell også.

Anonymkode: 7109f...4c9

Du glemte pan-romantisk😁

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest AnomynBruker

Jeg eeeeelsker denne serien jeg, og skikkelig koser meg. 

Jeg liker også godt at den tar for seg den nye tiden vi lever i. Det flyter ikke så godt enda, men det tror jeg vil komme seg. 

Det er jo masse viktige tema som tas opp: aldersdiskriminering, svarte og rasisme, kjønnsidentitet, voksen seksualitet, skilsmisse, hvordan det kan føles når partner dør, skjønnhetskirurgi, forholdet til tenåringsbarn, utroskap, aldersplager, forholdet mellom yngre og eldre generasjoner, nye sosiale medier. Og sikkert enda mer. 

Jeg synes det er helt herlig jeg! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dårlig serie. De har tatt en serie som var ikonisk, og nå er den bare dritt. Ingen av karakterene fra den gamle serien, er lik seg selv. Jeg misliker che så mye 👎🏻 Miranda elsket Steve over alt på jord, og de hadde et flott forhold. Nå sier hun at det alltid har vært dårlig. Det stemmer ikke! Savnet også den gamle carrie. Håper vi får se Aiden i nye serien ❤️

Anonymkode: f297e...db2

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 hours ago, AnonymBruker said:

Dårlig serie. De har tatt en serie som var ikonisk, og nå er den bare dritt. Ingen av karakterene fra den gamle serien, er lik seg selv. Jeg misliker che så mye 👎🏻 Miranda elsket Steve over alt på jord, og de hadde et flott forhold. Nå sier hun at det alltid har vært dårlig. Det stemmer ikke! Savnet også den gamle carrie. Håper vi får se Aiden i nye serien ❤️

Dette stemmer vel ikke helt? Må innrømme at det er en stund siden jeg så den originale serien nå, men syns å huske det var mye frem og tilbake om hun og Steve skulle bli sammen eller ikke. Hadde de ikke fått Brady hadde de vel ikke vært sammen i det hele tatt?

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

netpuppy skrev (5 timer siden):

Dette stemmer vel ikke helt? Må innrømme at det er en stund siden jeg så den originale serien nå, men syns å huske det var mye frem og tilbake om hun og Steve skulle bli sammen eller ikke. Hadde de ikke fått Brady hadde de vel ikke vært sammen i det hele tatt?

Enig, synes aldri det var sånn at Steve var alt for henne.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 22.1.2022 den 3.58):

Feil.

Steve har helt rett i hva han svarte henne med å si at han aldri var hennes førstevalg,hun har aldri vært 100% fornøyd med han/de som par osv.

Til og med på bryllupsreisen ringer hun jo Carrie å klager over hvor kjip han er.

Så at hun ønsker skilsmisse har jo ligget der siden dag 1,men at en annen kvinne skulle ende opp med å være grunnen er vel den eneste overraskelsen.

Anonymkode: bf84c...edc

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

«Russian hooker»?? Really? Aha, skjønner. Man kan ikke si noe negativt om noen unntatt russere, tydeligvis. Kommer ikke til å se resten av denne nasjonalistiske dritten. 

Anonymkode: 39360...f78

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (39 minutter siden):

«Russian hooker»?? Really? Aha, skjønner. Man kan ikke si noe negativt om noen unntatt russere, tydeligvis. Kommer ikke til å se resten av denne nasjonalistiske dritten. 

Anonymkode: 39360...f78

Krenk og bli krenka! Gud bedre. 

Anonymkode: d0c76...79f

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...